Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

dom4

odtwarzanie filmów Full Hd. jaki program?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wczoraj zamówiłem nowa kartę graficzną radeon 4870 po to by móc "przede wszystkim" oglądać w dobrej jakości filmy w full HD, mam LCD 42 cale w Full hd i zastanawiam się jakim programem mogę odtwarzać filmy w wysokiej rozdzielczości??

 

trochę czytałem ale są rużne badziewia co "ważą" po 1,5mb i otwieraja HD ?? coś mi się nie chce wierzyć...

 

Jaki mi polecacie program i kodeki wraz z nim? w tym temacie jestem zielony.

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam:) :thumbup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wystarczy by cieszyć się Full hd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście polecam KMPlayer + CoreAVC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do pobierania napisów polecam http://www.napiprojekt.pl/

naprawde bardzo fajny projekt :thumbup: trzy kliknięcia i mamy napisy :)

 

1 klik na ikonke w trayu

2 klik na 'pobierz napisy'

3 klik na filmie do którego chcemy pobrać

 

:E

 

a ja używam starego dobrego Vplayera + ffdshow i daje rade :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do pobierania napisów polecam http://www.napiprojekt.pl/

naprawde bardzo fajny projekt :thumbup: trzy kliknięcia i mamy napisy :)

 

1 klik na ikonke w trayu

2 klik na 'pobierz napisy'

3 klik na filmie do którego chcemy pobrać

 

:E

 

a ja używam starego dobrego Vplayera + ffdshow i daje rade :)

 

nie no ja mam napi-projekta;p i go używam od xx lat;p chodzi mi tylko o odtwarzanie filmów...

 

no i czy karta ma też tu coś wspulnego?? bo jak ojciec nagrał film w full hd z kamery to nasz laptop z Geforce 7400 na pokładzie odtwarzał film w szybkości slajdów...

Udostępnij tę odpowiedź