Forum PCLab.pl: Jak obejść DVD z FOTA na kompie? - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Ten temat jest zamknięty

Jak obejść DVD z FOTA na kompie? Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   Hora_Wiewiurka_Zofia 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9
  • Dołączył: Wt, 13 Lip 04

Napisany 22 Sierpień 2004 - 17:10

Chciałem obejrzeć sobie jakiś całkiem nowy film DVD (nie ze Stadionu!), wkładam do kompa i NIC!
Pojawia się ,,ogłoszenie" o zakazie kopiowania, nielegalnej dystrybucji oraz, że film jest chroniony antypirackim systemem FOTA i w tym momencie włącza się pauza, której nie można wyłączyć. Do odtwarzania DVD na kompie używam PowerDVD i jeszcze nic mi się takiego nie zdarzyło.

Czy ktoś może podzielić się wiedzą jak obejrzeć na kompie taki film chroniony FOTA?
Nie skopiować, tylko obejrzeć.


[Edytowane: 22/8/2004 przez Hora_Wiewiurka_Zofia]

#2 Użytkownik jest niedostępny   Boro666 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 44349
  • Dołączył: Wt, 08 Paź 02

Napisany 22 Sierpień 2004 - 17:14

Hmm. Mam bardzo duzo oryginalnych DVD, ale nigdy z czyms takim sie nie spotkalem. Moze to jakis genialny polski wynalazek? :)

#3 Użytkownik jest niedostępny   jam3 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1051
  • Dołączył: Pn, 13 Paź 03

Napisany 22 Sierpień 2004 - 17:36

a moze region sie komus przestawił :hmm:
albo region w dvd jest nie na RP(2) :hmm:

#4 Użytkownik jest niedostępny   Boro666 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 44349
  • Dołączył: Wt, 08 Paź 02

Napisany 22 Sierpień 2004 - 19:57

Zly region inaczej sie sygnalizuje. W kazdym razie nie mam pojecia co to za ustrojstwo. Moze masz cos do kopiowania DVD albo wirtualne napedy i dziala podobnie jak te zabezpieczenia gier.

#5 Użytkownik jest niedostępny   inuq 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3722
  • Dołączył: So, 19 Cze 04

Napisany 22 Sierpień 2004 - 22:00

Cytuj

Chciałem obejrzeć sobie jakiś całkiem nowy film DVD (nie ze Stadionu!), wkładam do kompa i NIC!
Pojawia się ,,ogłoszenie" o zakazie kopiowania, nielegalnej dystrybucji oraz, że film jest chroniony antypirackim systemem FOTA i w tym momencie włącza się pauza, której nie można wyłączyć. Do odtwarzania DVD na kompie używam PowerDVD i jeszcze nic mi się takiego nie zdarzyło.

Czy ktoś może podzielić się wiedzą jak obejrzeć na kompie taki film chroniony FOTA? 
Nie skopiować, tylko obejrzeć.


[Edytowane:  22/8/2004 przez Hora_Wiewiurka_Zofia]


FOTA to dzieło Fundacji Ochrony Twórczości Audiowizualnej - zmień Power DVD na WinDVD 6 :)

Płytkę bez problemu można skopiować DVD Decrypterem :)

Zassaj AnyDVD - to jest sterownik , który usuwa w locie wszystkie zabezpieczenia

http://slysoft.com/en/anydvd.html

http://slysoft.com/en/download.html



[Edytowane: 22/8/2004 przez inuq]

#6 Użytkownik jest niedostępny   dario27 

  • Emigrant
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 8562
  • Dołączył: Cz, 12 Sie 04

Napisany 22 Sierpień 2004 - 22:04

z tego co kiedys pamietam to byly problemy w usa ale z musycznyyi cd nie dalo sie go odtworzyc na kompie a w stacjonarnym dalo wiec amerykany wymusiły:) alby to zdjac wiec zawsze mozesz zareklamowac cd bo wg parwa o ile sie nie zmienilo posiadacz oryginala ma prawo zrobic jego kopie wiec wsadzanie zabezpieczen torche jest ponad prawem ale wiadomo ze i tak dalej bede je udoskonalac a madre glowy je łamac

#7 Użytkownik jest niedostępny   Hora_Wiewiurka_Zofia 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9
  • Dołączył: Wt, 13 Lip 04

Napisany 23 Sierpień 2004 - 00:53

Cytuj

z tego co kiedys pamietam to byly problemy w usa ale z musycznyyi cd nie dalo sie go odtworzyc na kompie a w stacjonarnym dalo wiec amerykany wymusiły:) alby to zdjac wiec zawsze mozesz zareklamowac cd bo wg parwa o ile sie nie zmienilo posiadacz oryginala ma prawo zrobic jego kopie wiec wsadzanie zabezpieczen torche jest ponad prawem ale wiadomo ze i tak dalej bede je udoskonalac a madre glowy je łamac


Nie wiem, czy o to zabezpieczenie ci chodziło, ale miałem takie cd z muzyką z niemiec i wystarczyło objechać krawędź płyty markerem - jak sie zrobiło to dokładnie, to nie było problemów.

Mój film jest WYPOŻYCZONY - pewnie stąd to zabezpieczenie :D No ale jakkolwiek jest, topowinienem móc obejrzeć to na jakimkolwiek odtwarzaczu DVD - w końcu za to zapłaciłem.

#8 Użytkownik jest niedostępny   wojtzuch 

  • Nieuzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7634
  • Dołączył: Nd, 01 Gru 02

Napisany 28 Lipiec 2008 - 20:44

Wznowię wątek. Kupiłem co najmniej rok temu zestaw sześciu filmów (jedno pudełko) z Audrey Tautou, wydany przez SPI. Płyty są chronione właśnie programem FOTA.

Filmy da się obejrzeć tylko do pewnego miejsca, da się włączyć tylko niektóre sceny – o ile będzie się miało szczęście i płyta nie zawiesi się w menu. Próba skopiowania plików na dysk twardy kończy się na trzecim dużym VOB-ie (co akurat nie dziwi, bo ta FOTA ma chyba chronić właśnie przed czymś takim).

Sprawdzałem trzy programy: Media Player Classic, PowerDVD, Windows Media Player, i dwa napędy (Asus i LG). System to Windows XP SP3.

Niestety, AnyDVD nie pomógł. I Media Player Classic, i WMP, i PowerDVD wciąż się wieszają, choć w tym ostatnim udało mi się obejrzeć scenę, na której ostatnio musiałem zakończyć oglądanie, a nawet następną – ale potem znów zwis... Na dysk twardy skopiować się nie da: tak jak przy zwykłym kopiowaniu, kończy się na 45%. AnyDVD nie widzi (w karcie napędu w sekcji Status) żadnych zabezpieczeń.

Teraz już chyba nie reklamuję, na Allegro nie sprzedam, bo na co mi negatywy, może im odeślę. Na razie przyłączam się do ostrzeżeń.

Ten post był edytowany przez wojtzuch dnia: 28 Lipiec 2008 - 21:37


#9 Użytkownik jest niedostępny   Boro666 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 44349
  • Dołączył: Wt, 08 Paź 02

Napisany 29 Lipiec 2008 - 04:54

Zobacz postwojtzuch, o 28 Lipiec 2008, 21:44, napisał(a):

Teraz już chyba nie reklamuję, na Allegro nie sprzedam, bo na co mi negatywy, może im odeślę. Na razie przyłączam się do ostrzeżeń.

Jak na stacjonarnym odtwarzaczy dziala, to sprzedaj i tyle. FOTA to tak naprawde zabezpieczenie Macrovision. Powinien sobie z tym poradzic DVD Dcrypter.

#10 Użytkownik jest niedostępny   wojtzuch 

  • Nieuzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7634
  • Dołączył: Nd, 01 Gru 02

Napisany 29 Lipiec 2008 - 11:31

Zobacz postBoro666, o 29 Lipiec 2008, 05:54, napisał(a):

Jak na stacjonarnym odtwarzaczy dziala, to sprzedaj i tyle.


Nie wiem, nie mam, zresztą nie miałbym do czego podłączyć, chyba że bezpośrednio do monitora.

Cytuj

FOTA to tak naprawde zabezpieczenie Macrovision.


Jak pisałem, AnyDVD niczego tam nie widzi. DVD Decrypter widzi, ale...

Cytuj

Powinien sobie z tym poradzic DVD Dcrypter.


... zgłasza błąd w tym samym miejscu, w którym stanęły AnyDVD i Total Commander (Error too long to correct). Może to coś nowego, a przecież DVD Decrypter nie jest rozwijany od chyba trzech lat... Płyty są w idealnym stanie.

#11 Użytkownik jest niedostępny   Boro666 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 44349
  • Dołączył: Wt, 08 Paź 02

Napisany 29 Lipiec 2008 - 19:07

Zobacz postwojtzuch, o 29 Lipiec 2008, 12:31, napisał(a):

Nie wiem, nie mam, zresztą nie miałbym do czego podłączyć, chyba że bezpośrednio do monitora.

Oj idz do kumpla albo cioci :)

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Ten temat jest zamknięty

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych