Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Creative

Jaki kalkulator naukowy/inżynierski

Rekomendowane odpowiedzi

Naprawdę nie ma żadnej różnicy między tymi dwoma modelami poza baterią słoneczną? Skąd więc taka różnica w cenie?

Nie, nie ma różnicy. A cena? No cóż, producent sobie wymyślił, że jeden będzie kosztował tyle, a drugi tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, może trochę za późno piszę, ale dopiero znalazłam ten wątek. Szukając podobnego kalkulatora dla siebie trafiłam na model fx-61 F. I z tego co widzę to jest kalkulator typowo dla elektroników. może znacie ten model? używacie? i jaką opinię o nim macie? bo zastanawiam się nad kupnem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile kosztuje ten fx-61F ? Bo studiuję elektronikę i przydałby się taki. Obecnie mam fx-570-ES

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.erynek.eu/go/_info/?id=601 <- taki jest spoko

 

ale wiem, że niektórzy zaliczają praktycznie całą matematykę na studiach korzystając z kalkulatorów, które nie dość, że rysują wykresy, to jeszcze liczą krok po kroku wszystko i można sobie przepisać na egzaminie:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponad trzy lata temu kupiłem do liceum 570ES. Jak się poczyta instrukcje to jego możliwości są bardzo duże. Bardzo usprawnił mi proces liczenia szczególnie w fizyce. Teraz jestem na elektronice i telekomunikacji, więc liczby zespolone bardzo pomagają. Kalkulator nie jest jednak idealny. Brakuje mi w nim operacji symbolicznych jak i rozwiązywania układów liniowych dowolnego stopnia (w tym zawodzie jest to szczegolnie pomocne). Narazie mi wystarcza w przyszłości zamierzam kupic cos bardziej zaawansowanego.