Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Creative

Jaki kalkulator naukowy/inżynierski

Rekomendowane odpowiedzi

Sorry za odkopanie tematu, ale raczej nie ma sensu tworzyć nowego, więc piszę tutaj.

 

Jestem w technikum na profilu elektronik i w końcu postanowiłem kupić jakiś lepszy kalkulator. Do wydania mam około 50 zł i póki co w oko wpadł mi głównie ten model - CASIO FX-82ES. Czy będzie odpowiedni? Przewertowałem cały temat, ale każdy poleca coś innego i już sam nie wiem. Proszę o szybką odpowiedź bo dziś chcę złożyć zamówienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w czym jest on lepszy? Bo szczerze mówiąc 65 zł za kalkulator to jak dla mnie dość dużo, no ale jak warto to dołożę.

 

EDIT: No dobra, ma więcej funkcji, ale czy aby mi się one przydadzą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązuje niektóre całki, pochodne i przede wszystkim ma liczby zespolone - bez tego na studiach o takim kierunku po prostu ani rusz, podstawa.

 

PS. A jeśli dobre technikum i będziecie ruszać prąd przemienny, to może Ci się przydać wcześniej dostęp do tych funkcji. Ale tak czy owak, niewielka dopłata jak za to ile przybywa tych funkcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry za odkopanie tematu, ale raczej nie ma sensu tworzyć nowego, więc piszę tutaj.

 

Jestem w technikum na profilu elektronik i w końcu postanowiłem kupić jakiś lepszy kalkulator. Do wydania mam około 50 zł i póki co w oko wpadł mi głównie ten model - CASIO FX-82ES. Czy będzie odpowiedni? Przewertowałem cały temat, ale każdy poleca coś innego i już sam nie wiem. Proszę o szybką odpowiedź bo dziś chcę złożyć zamówienie.

Wakacje idą a ten kalkulator kupuje... ;]

 

jw. - Casio FX-570ES :thumbup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi