Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

crasch

Zaoczne licea dla dorosłych

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wyglada nauka w LO zaocznym dla doroslych?

Idzie po tym dobrze zdac mature i dostac sie na jakies studia?

Bo jestem teraz w 2 technikum i powaznie mysle nad rzuceniem tej szkoly i pojsciem do roboty a w weekendy szkola

W Białymstoku jest troche takich szkol to mysle ze mozna cos dobrego wybrac

Rozumiem ze trzeba miec ukonczone 18 lat? Urodziny mam dopiero w listopadzie

Co mylicie o takim pomysle?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"nauka" to tam wyglada tak, ze placisz i w zasadzie tyle to ich obchodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie kiedys to wygladalo tak, przychodzilem na zajecia dosatawalismy ksera z materialem nauczyciel cos postekal i tyle pozniej prace semestralne i egzaminy, na mature to w zasadzie sam musisz sie przygotowac, chociaz to tez zalezy od szkoly i nauczycieli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja wiem, ze bede do matury we wlasnym zakresie sie przygotowywal

Jaki poziom by tam nie byl bede mial to samo co po tym technikum, wyksztalcenie srednie.

Zawsze jakas opcja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po technikum jeszcze mozesz miec technika przeciez, zreszta Twoja decyzja, tylko pamietaj ze pozniej to wyglada tak praca, praca, praca cieszysz sie ze weekend a tu okazuje sie ze masz zajecia do 17 :E

 

Ktory rambo mnie raportowal :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zdam egzaminu zawodowego bo slabo mi idzie z tych przedmiotow i w ogole mnie to nie interesuje

A jak jest z dostaniem sie na studnia?

Obchodzi ich gdzie sie uczylem czy oceny czy licza sie tylko wyniki z matury?