Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Nioki

Podkrecenie procka w moim nowym komputere

Rekomendowane odpowiedzi

http://allegro.pl/item628946095_phenom_ii_...4890_dvdrw.html

 

Witam! Jestem nowy i dosyć ciemny w sprawach komputerów itd. Mój komputer ma już 3 lata i do najnowszych nie należy, więc przyszedł czas zakupu nowego.

Ten link na górze to właśnie link do interesującego mnie sprzętu. I tu me pytanie-jaki kupić zasilacz i dodatkowe chłodzenie,żeby wyciagnąć z tego procka tak ze 3.6ghz. Może być wiecej wazne jest aby wszystko chodziło normalnie po podkręceniu i stabilnie. Głównie potrzebuje jak największej wydajności w grach. Jak już mówiłem nie znam się zbytnio na tym, a więc te parametry chłodzeń i zasilaczy za duzo mi nie daly. Prosiłbym również w miare możliwości o jakieś linki. Oraz najważniejsze firma i moc zasilacza. Nie wiem co może być w chłodzeniu, a więc zdaje się na waszą wiedzę. Ważne by jak najlepiej chłodziło i zeby nic sie nie spalilo. I zeby mogl osiagnac jak najwyzsze wyniki.

 

Pozdrawiam i proszę o jak najdokładniejszą pomoc. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie dodatkowe zadane przez was pytania.

 

PS. Czy ten phenom 2 955 w tym piecu to black edition?

 

Nie wiem czy to pytanie nie powinno byc w dziale podkrecanie,takze gdybym popelnil blad prosze modow o przeniesienie tego pytania.

 

Ps.2 I jakbym mogł prosić o DOKŁADNĄ i prostą instrukcję krop po kroku jak to zrobić. Wiem,że jest mnóstwo na necie tutoriali ale tam jest zbyt profesjonalnie, a ja nie czaje jakis tam napiec i wogóle nigdy w biosie nie grzebalem.

Z góry dziękuje!

 

Pisze to drugi raz,bo nie jestem pewien w ktorym dziale umieścić to pytanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po 1- nigdy nie kupuj gotowych zestawów, z media marktów, sklepów komp, czy allegro. nigdy.