Forum PCLab.pl: Silent Hunter 5 - Temat Główny - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

  • (5 Stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Silent Hunter 5 - Temat Główny Czyżby rewolucja dla podwodniaków???

#61 Użytkownik jest niedostępny   skunRace Ikona

  • Nałogowy Gracz
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 956
  • Dołączył: Pt, 25 Lut 05

Napisany 10 Marzec 2010 - 00:24

Właśnie słyszałem że wszyscy narzekają na ten interfejs, niby z jednej strony łatwiejszy dla nowicjuszy z drugiej nie koniecznie dla obydwóch stron ;)

#62 Użytkownik jest niedostępny   haladlalda Ikona

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 62
  • Dołączył: So, 04 Lip 09

Napisany 10 Marzec 2010 - 00:30

Kurde panowie :E niech któryś kupi gre bo ja widzialem w Media Markt i juz byla i opowie co i jak czy jest interesujaca bo ja wogule nie mialem doczynienia z tym tytulem :P kupilem ostanio tydzien temu Battelfield Bad Company 2 :D Aliens vs Predator i PES 2010 i wydalem ponad 350 zł jesli bedzie fajna to kupie czekam :D

#63 Użytkownik jest niedostępny   Andrew2 Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1018
  • Dołączył: Pn, 31 Paź 05

Napisany 10 Marzec 2010 - 01:35

Przekopiowałem swój opis tej gry z innego forum.

Może to dziwnie wyglądać bo zostało wyrwane z kontekstu ale już nie chce mi się tego prze-edytować

"Auto celowanie jest ciekawie rozwiązane i wcale nie jest tak źle mi osobiście się podoba.
Gdy zaznaczymy cel pokazuje się na mini mapce jego kurs i minuty jaką drogę pokona w jakim czasie to samo jest z nasza torpedą i wystarczy tak ustawić aby zeszły się te numerki czyli po prostu musimy celować peryskopem na tyle przed celem aby i torpeda i statek znalazł się w tym miejscu w tym samym czasie.

Na przykład cel jest jakiś kilometr od nas ustawiamy tak prędkość torpedy aby pokryły się numerki na mapce np. torpeda i statek zejdzie się w punkcie którym celujemy za 3 minuty czyli musimy ustawić tak aby 3 z kursu statku i 3 z kursu torpedy zeszły się w jedno i gdy to już nastąpi po prostu odpalamy torpedę.
Osobiście ten sposób mi się bardzo podoba bo jest prosty a jednocześnie w jakimś stopniu łączy to z realizmem a w poprzednich częściach wystarczyło odpalić torpedę i tyle.
Denerwuje mnie natomiast to że nawet pancerniki toną po 2 może 3 torpedach.
Przecieki i dźwięk uszkodzeń teraz bardzo fajnie wygląda ale woda chyba nie może nalać się więcej niż do kolan."


2 Cytat.

"Sprawdziłem mniej więcej jak jest z ręcznym celowaniem oraz zamieszczam ogólny opis gry.

Wszystko odbywa się jakby w formie dialogu patrzymy przez peryskop blokujemy cel i klikamy na podobiznę oficera i jest to co on mówi czyli np. "Widze statek frachtowiec w odległości pod kątem i tp.
I po prostu wystarczy klikać w odpowiednie wyrazy jest to bardzo ciekawe urozmaicenie.
Na przykład klikniemy na frachtowiec pokazuje nam się panel identyfikacji statku dzięki któremu możemy dopasować jego podobiznę do tego co widzimy bardzo fajnym ułatwieniem jest to że kształty statków możemy sortować po różnych kryteriach np. możemy wybrać sortowanie po ilości kominów czy masztów. Następnie klikamy na wyraz odległość i ustawiamy odległość w której statek się znajduje od nas później kąt pod jakim go widzimy i kąt peryskopu. Prędkość ustalamy jak w poprzednich częściach na stoperze poprzez sprawdzenie odległości do celu po odpowiednim czasie.

Niestety niema panelu z mapą i ustawieniami torped jak to było w 3 części natomiast to co ustawiamy widac na mini mapce po której możemy pisac i rysować kąty

Torpedy mają wszystkie takie same ustawienia jak wcześniej czyli, głębokość, szybkość czy rodzaj zapalnika doszła także możliwość wystrzelenia salwy której nie było w 4 części a była w 3. Dodatkową opcją jest możliwość wykorzystania umiejętności oficera który zajmuje się załadunkiem torped czyli np. Jeśli posiada daną umiejętność to możemy rozkazać mu zwiększyć ładunek torpedy co spowoduje większe uszkodzenia albo podgrzać torpedę by jej zasięg się zwiększył(jak wiemy pierwsze torpedy były napędzane parą więc temperatura odgrywała rolę).

Wreszcie doszła możliwość prowadzenia ataków nocnych na powierzchni.
Gdy jest niska widoczność możemy wypłynąć i atakować statki będąc na powierzchni.

Ciekawą opcją jest opuszczanie się peryskopu w zależnie od odległości do celu im jesteśmy bliżej tym peryskop się niżej opuszcza aby statek wroga nas nie zobaczył.
Poza tym widoczność została znacznie powiększona teraz widzimy na dużo większe odległości.

Co do wykrywalności nas przez wroga, na mapce gdy widzimy wrogi statek, mamy kołami zaznaczony zasięg jego widzenia i słuchu, jeśli się zanurzymy koła się zmniejszają tak samo jest z peryskopem gdy jest wyżej wtedy zasięg widzenia wroga jest większy a gdy niżej to mniejszy. To samo tyczy się prędkości im szybciej płyniemy tym wróg nas słyszy z większych odległości.

Każdy oficer ma jakieś umiejętności które możemy wykorzystać np. mechanik ma pasywne umiejętności które zwiększają prędkość im damy więcej w tą umiejętność tym szybciej nasz statek będzie płyną(sławetne rozcięczanie ropy alkoholem). Są także umiejętności aktywne które możemy wykorzystać w zamian za punkty morale. np. dodatkowe przyśpieszenie silnika na określony czas np. (tak jak to było w rzeczywistości płynąć na powierzchni z włączonymi silnikami disla oraz elektrycznymi co dawało jakiś dodatkowy wenzeł prędkości. 2 oficer ma umiejętność przyśpieszania napraw lub szybkości wypompowywania wody itp.

Wadą gry jest to że jest bardzo ułatwiona praktycznie każdy statek tonie po 2 torpedach sam zatopiłem Pancernik King Georg V 2 torpedami co wydało mi się bardzo dziwne zwłaszcza że jedna trafiła w rufę a 2 w śródokręcie ale na głębokości 3 m a nie stępki jakby mogło się wydawać. Na szczęście nie wyświetlają się paski stanu życia.

Statki wroga są dosyć inteligentne gdy jesteśmy na powierzchni i przez chwilę po zanurzeniu gdyż strzelają w miejsce gdzie się zanurzyliśmy przez jakiś czas a także po kursie przewidywanym przez jakiś 40 sekund po zanurzeniu co jest ciekawe tak samo samoloty mogą bombardować gdy widzą gdzie się zanurzyliśmy przez jakiś czas. Natomiast gdy już jesteśmy zanurzeni przez więcej niż minutę to wróg jest idiotą gdyż nawet gdy płyniemy prostym kursem z pełną prędkością to i tak pływa i nie może nas trafić kołuje nad nami i zrzuca wszędzie bomby głębinowe które praktycznie nie mają najmniejszych szans by w nas trafić. Jak nas wykryje to cudem jakoś nie gubi kursu ale za to często mają problemy z wykryciem zanurzonego okrętu nawet gdy płynie z dużą prędkością.

Wizualny model uszkodzeń naszego okrętu oraz okrętów wroga jest bardzo atrakcyjny wygląda lepiej niż w 4 części, teraz widać jak woda się nalewa i wszystkie odgłosy pękających rur słychać poza tym widać poziom wody na okręcie oraz przecieków jest dużo więcej nie tak jak to było w poprzednich częściach że robił się 1 przeciek i ewentualnie jakaś para z kompresora, teraz jak cieknie to z wielu rur.

Natomiast jeśli chodzi o sprawy techniczne to model uszkodzeń jest uproszczony w porównaniu do 4 czy 3 części. Jest mniej urządzeń które dają się popsuć.

Gra jest bardziej fabularna teraz misje bierzemy poprzez rozmowę z oficerem który znajduje się w porcie (bunkrze) po którym możemy się poruszać, możemy także wypłynąć na własną rękę na patrol i samemu wyznaczyć sobie cel co chcemy zatopić i gdzie.

W porcie możemy także porozmawiać z Inżynierem u którego możemy wybrać torpedy czy ulepszyć okręt.

W ogóle niema wacht i nie da się zmienić załogi.
Dostępne do pływania są tylko VII A,B,C

Teraz możemy spotkać sprzymierzony okręt podwodny."

Ten post był edytowany przez Andrew2 dnia: 10 Marzec 2010 - 01:41


#64 Użytkownik jest niedostępny   Tomko Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 431
  • Dołączył: Wed, 26 Kwi 06

Napisany 10 Marzec 2010 - 07:56

Zobacz postkazmirz, o 9 Marzec 2010, 23:30, napisał(a):

Matko, Czy twórcy gry próbowali w ogóle torpedować statki w tej grze?! Przecież tam sięnie da strzelać. Czy jest w piątce ta "osobna mapa do strzelania torpedami" taka jak w trójce? Bo peryskop to już wogóle nie wiem po co jest, chyb żeby sobie pooglądać rozmywająca się szybke :kwasny: Ta gra jest chyba dla idiotów albo ja oślepłem i nie widzę połowy opcji :mad2:


Też mam z tym problem,nie mogę zablokować peryskopu na stałe w wyznaczony cel żeby ustawić okręt do oddania strzału pod odpowiednim kątem. Jak to zrobić? Ciężko jest w coś trafić torpedą. Druga sprawa gdzie są kamerki wrogich jednostek? SH3 można było zobaczyć co wykrył nasz hydroakustyk tutaj tylko widzę linię na mapie.Troszkę się zawiodłem co do tej nowej wersji,SH3 z wszystkimi dodatkami jest o wiele lepsza w pojęciu sterowania ,naprowadzania i nawigacji.

#65 Użytkownik jest niedostępny   James Bond007 Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6
  • Dołączył: Wed, 10 Mar 10

Napisany 10 Marzec 2010 - 07:56

Słuchajcie a ja mam problem. Włączam grę, jest to logowanie, gra się uruchamia i pojawia się komunikat "Proszę czekać synchronizacja zapisanych plików gry z serwera" (czy jakoś tak) i na tym koniec. Nic dalej nie idzie. Ten komunikat pojawił mi się od wczoraj od godziny 22 i dzisiaj jest to samo. Nic się nie dzieje. Odinstalowałem i zainstalowałem ponownie i jest dokładnie to samo.
Macie jakieś sugestie co z tym fantem zrobić?
Pozdrawiam

#66 Użytkownik jest niedostępny   Tomko Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 431
  • Dołączył: Wed, 26 Kwi 06

Napisany 10 Marzec 2010 - 08:04

Zobacz postJames Bond007, o 10 Marzec 2010, 07:56, napisał(a):

Słuchajcie a ja mam problem. Włączam grę, jest to logowanie, gra się uruchamia i pojawia się komunikat "Proszę czekać synchronizacja zapisanych plików gry z serwera" (czy jakoś tak) i na tym koniec. Nic dalej nie idzie. Ten komunikat pojawił mi się od wczoraj od godziny 22 i dzisiaj jest to samo. Nic się nie dzieje. Odinstalowałem i zainstalowałem ponownie i jest dokładnie to samo.
Macie jakieś sugestie co z tym fantem zrobić?
Pozdrawiam

No to jak sie pojawi to naciśnij na nim klawisz OK i przejdziesz do głownego menu gry.

#67 Użytkownik jest niedostępny   James Bond007 Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6
  • Dołączył: Wed, 10 Mar 10

Napisany 10 Marzec 2010 - 08:08

Zobacz postTomko, o 10 Marzec 2010, 08:04, napisał(a):

No to jak sie pojawi to naciśnij na nim klawisz OK i przejdziesz do głownego menu gry.

Tylko w tym problem, że nie pojawia się przycisk OK. Wszystko jakby się zawieszało.

#68 Użytkownik jest niedostępny   Tomko Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 431
  • Dołączył: Wed, 26 Kwi 06

Napisany 10 Marzec 2010 - 08:14

To dziwny problem, bo nie ma co z tym zrobić w takim przypadku.Może Firewoll coś ci blokuje i przez to gra nie moze sie połączyć z witryną i umiera w tym miejscu.

#69 Użytkownik jest niedostępny   James Bond007 Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6
  • Dołączył: Wed, 10 Mar 10

Napisany 10 Marzec 2010 - 08:20

Zobacz postTomko, o 10 Marzec 2010, 08:14, napisał(a):

To dziwny problem, bo nie ma co z tym zrobić w takim przypadku.Może Firewoll coś ci blokuje i przez to gra nie moze sie połączyć z witryną i umiera w tym miejscu.

Firewall był wyłączony. Co ciekawe sama gra się podłącza, czyli loguje się prawidłowo. Dopiero dalej nic się nie dzieje, jak pojawia się komunikat o synchronizacji tuż przed głównym menu. Myślałem, że może u nich coś z serwerem nie działa?

#70 Użytkownik jest niedostępny   Andrew2 Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1018
  • Dołączył: Pn, 31 Paź 05

Napisany 10 Marzec 2010 - 08:49

Zobacz postJames Bond007, o 10 Marzec 2010, 07:56, napisał(a):

Też mam z tym problem,nie mogę zablokować peryskopu na stałe w wyznaczony cel żeby ustawić okręt do oddania strzału pod odpowiednim kątem. Jak to zrobić? Ciężko jest w coś trafić torpedą. Druga sprawa gdzie są kamerki wrogich jednostek? SH3 można było zobaczyć co wykrył nasz hydroakustyk tutaj tylko widzę linię na mapie.Troszkę się zawiodłem co do tej nowej wersji,SH3 z wszystkimi dodatkami jest o wiele lepsza w pojęciu sterowania ,naprowadzania i nawigacji.


Jest tak dlatego że przy auto celowaniu peryskopem ustawiasz wyprzedzenie torpedy przed statkiem włącz minimapkę to zobaczysz o co chodzi.
Zaznaczasz cel i peryskopem pokazujesz przed statkiem gdzie torpeda ma płynąć a wszystko ustawiasz na minimapce.



Tomko napisał(a):

Słuchajcie a ja mam problem. Włączam grę, jest to logowanie, gra się uruchamia i pojawia się komunikat "Proszę czekać synchronizacja zapisanych plików gry z serwera" (czy jakoś tak) i na tym koniec. Nic dalej nie idzie. Ten komunikat pojawił mi się od wczoraj od godziny 22 i dzisiaj jest to samo. Nic się nie dzieje. Odinstalowałem i zainstalowałem ponownie i jest dokładnie to samo.
Macie jakieś sugestie co z tym fantem zrobić?
Pozdrawiam



Na forum Subsim tak o tym piszą:

post ze wczoraj

"servers are down, no play, whole day. Ubisoft maxed out my patience

I'm returning this product as defective to the store (amazon), because it has a major problem - you can't play it. good bye Silent Hunter 5, enough

Title: Silent Hunter: Battle of the Atlantic
Quantity: 1
Sold by: Amazon.com, LLC
Condition: new
Reason: Defective/Does not work properly
Return Details: requires online connection - however Ubisoft servers are offline so it's unplayable; defective DRM design, not working at all
Action Requested: Refund "

No a piraci żadnych problemów nie mają



Spowiedź Ubisoftu za niedziałające serwery.
http://gry.wp.pl/wia...soft-przeprasza,46748,1.html
http://gry.wp.pl/wia...ery-ubisof...ne,46755,1.html


Wychodzi na to że Ubisoft sam sobie stworzył problem, tworząc DRM popełnił wielki błąd.

Ten post był edytowany przez Andrew2 dnia: 10 Marzec 2010 - 09:14


#71 Użytkownik jest niedostępny   Tomko Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 431
  • Dołączył: Wed, 26 Kwi 06

Napisany 10 Marzec 2010 - 18:19

Mam jeszcze pare pytań ,z tymi torpedami jush po mału łapę. Teraz czy jest możliwość obserwacji wrogich jednostek zmieniając kamerkę jak hydroakustyk coś namierzy? Strzał z działa odbywa się tylko stojąc na pokładzie bez możliwości patrzenia przez celownik armaty?Jak jest z obsadzaniem stanowisk radarowych i sonarowych ?Musimy do nich podchodzić czy mamy gdzieś jakiś przycisk aby szybko usiąść na ich miejscu. Widzę że w SH5 trzeba się nieżle nalatać bo tym okręcie aby co kolwiek zrobić.Z armaty sami też nie chcą strzelać do wrogiego statku tylko sam musze obsadzać armate wtedy raczą się zjawić. :kwasny:

Jeszcze jedno pytanie czy jest widok z torpedy? Nie widzę jak torpeda trafia w cel na osobnym filmiku jak to miało miejsce w SH3 widok jest tylko z peryskopu. Jak to ma być tak jak teraz to o wiele lepszy jest SH3 z wszystkimi dodatkami.

Ten post był edytowany przez Tomko dnia: 10 Marzec 2010 - 20:59


#72 Użytkownik jest niedostępny   Andrew2 Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1018
  • Dołączył: Pn, 31 Paź 05

Napisany 10 Marzec 2010 - 21:20

Zobacz postTomko, o 10 Marzec 2010, 18:19, napisał(a):

Mam jeszcze pare pytań ,z tymi torpedami jush po mału łapę. Teraz czy jest możliwość obserwacji wrogich jednostek zmieniając kamerkę jak hydroakustyk coś namierzy? Strzał z działa odbywa się tylko stojąc na pokładzie bez możliwości patrzenia przez celownik armaty?Jak jest z obsadzaniem stanowisk radarowych i sonarowych ?Musimy do nich podchodzić czy mamy gdzieś jakiś przycisk aby szybko usiąść na ich miejscu. Widzę że w SH5 trzeba się nieżle nalatać bo tym okręcie aby co kolwiek zrobić.Z armaty sami też nie chcą strzelać do wrogiego statku tylko sam musze obsadzać armate wtedy raczą się zjawić. :kwasny:

Jeszcze jedno pytanie czy jest widok z torpedy? Nie widzę jak torpeda trafia w cel na osobnym filmiku jak to miało miejsce w SH3 widok jest tylko z peryskopu. Jak to ma być tak jak teraz to o wiele lepszy jest SH3 z wszystkimi dodatkami.


Z działa tak samo można strzelać jak w poprzednich częściach jedyna różnica to to że obsada nie wychodzi natychmiast tylko trzeba trochę na nich poczekać aż się pojawią. A jak już wejdą do działa to po staremu wyciągamy lornetkę i "spacją" pokazujemy do czego mają strzelać.

#73 Użytkownik jest niedostępny   James Bond007 Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6
  • Dołączył: Wed, 10 Mar 10

Napisany 11 Marzec 2010 - 10:57

A ja nadal nie mogę grać. Już myślałem, że może wina mojego komputera i zainstalowałem na innym sprzęcię z innym system operacyjnym i ciągle to samo. Kiedy to zostanie usunięte? Kupiłem orginała i wylądowałem z ręką w nocniku :mad2:

#74 Użytkownik jest niedostępny   Tomko Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 431
  • Dołączył: Wed, 26 Kwi 06

Napisany 11 Marzec 2010 - 11:41

A jak jest z widokami wrogich okrętów?nie ma kamer? Jak z widokiem uderzenia torpedy? Czy można samemu celować przez optykę z działa? Trochę dziwnie jest z tym strzelaniem z torpedy ,bo nie trzeba ustawiać okrętu pod odpowiednim kątem tylko wystarczy ustawić peryskop a torpeda sobie sama zakręci na cel.Dziwne.

#75 Użytkownik jest niedostępny   James Bond007 Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6
  • Dołączył: Wed, 10 Mar 10

Napisany 11 Marzec 2010 - 12:06

Zobacz postTomko, o 11 Marzec 2010, 11:41, napisał(a):

A jak jest z widokami wrogich okrętów?nie ma kamer? Jak z widokiem uderzenia torpedy? Czy można samemu celować przez optykę z działa? Trochę dziwnie jest z tym strzelaniem z torpedy ,bo nie trzeba ustawiać okrętu pod odpowiednim kątem tylko wystarczy ustawić peryskop a torpeda sobie sama zakręci na cel.Dziwne.

Normalnie na U-bootach było tak, że podawało się wszystkie dane odnośnie okrętu przeciwnika (jego prędkość, kurs, odległość) a kalkulator torpedowy sam przeliczał kurs torbedy (uwzględniająć własny kurs okrętu, jego prędkość) tak, aby trafiła w cel. Normalnie, gdyby okręt musiał dokładnie ustawiać się dziobem do przeciwnika pod odpowiednimi kątami, a torpeda zawsze płynełaby tylko i wyłącznie na wprost to nic by nie zatopili. Były kiedyś nawet takie przypadki, że torpeda zawracała w wyniku swojej awarii systemu naprowadzania i uderzała w łasną łódź!!! (tak jak np. w okręt USS Tang)

#76 Użytkownik jest niedostępny   Tomko Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 431
  • Dołączył: Wed, 26 Kwi 06

Napisany 11 Marzec 2010 - 12:41

Zobacz postJames Bond007, o 11 Marzec 2010, 12:06, napisał(a):

Normalnie na U-bootach było tak, że podawało się wszystkie dane odnośnie okrętu przeciwnika (jego prędkość, kurs, odległość) a kalkulator torpedowy sam przeliczał kurs torbedy (uwzględniająć własny kurs okrętu, jego prędkość) tak, aby trafiła w cel. Normalnie, gdyby okręt musiał dokładnie ustawiać się dziobem do przeciwnika pod odpowiednimi kątami, a torpeda zawsze płynełaby tylko i wyłącznie na wprost to nic by nie zatopili. Były kiedyś nawet takie przypadki, że torpeda zawracała w wyniku swojej awarii systemu naprowadzania i uderzała w łasną łódź!!! (tak jak np. w okręt USS Tang)



O tym zajściu akurat słyszałem. Ale trochę dziwi mnie fakt że już w 39 roku było takie cos jak komputer pokładowy torpedy (bo to inaczej nie można nazwać) A co z odpowiedziami na moje dalsze pytania? :Up_to_s:

#77 Użytkownik jest niedostępny   Andrew2 Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1018
  • Dołączył: Pn, 31 Paź 05

Napisany 11 Marzec 2010 - 13:02

Zobacz postTomko, o 11 Marzec 2010, 11:41, napisał(a):

A jak jest z widokami wrogich okrętów?nie ma kamer? Jak z widokiem uderzenia torpedy? Czy można samemu celować przez optykę z działa? Trochę dziwnie jest z tym strzelaniem z torpedy ,bo nie trzeba ustawiać okrętu pod odpowiednim kątem tylko wystarczy ustawić peryskop a torpeda sobie sama zakręci na cel.Dziwne.


To nie jest dziwne kiedyś tak właśnie było.
Torpeda ma żyroskop a że nie potrafi się sama na prowadzać to może jedynie skierować się na zadany kurs właśnie dzięki żyroskopowi.
Po wystrzeleniu torpedy torpeda zakręca na wyznaczony kurs i płynie prosto.

Torpedy które weszły do użytku po roku 41 takie jak TY albo Lut potrafią się same nacelowywać na cel po dźwięku silnika aczkolwiek są powolne i łatwo je wymanewrować.

TDC (Komputer pokładowy torpedy) to raczej tylko nazwa i nic go nie łączyło z teraźniejszymi komputerami, poza tym tam nie było żadnej elektroniki wszystko się opierał na mechanice czyli zegar żyroskop i trybiki.

A co do kamery to przecież masz Wolny widok gdzie kamerą możesz poruszać się wszędzie w opcjach realizmu to się ustawia a włącza się tym przyciskiem po prawej u góry taki okrągły i możesz kamerą oglądać wszystko.

Ten post był edytowany przez Andrew2 dnia: 11 Marzec 2010 - 13:16


#78 Użytkownik jest niedostępny   Tomko Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 431
  • Dołączył: Wed, 26 Kwi 06

Napisany 11 Marzec 2010 - 13:17

Zobacz postAndrew2, o 11 Marzec 2010, 13:02, napisał(a):

To nie jest dziwne kiedyś tak właśnie było.
Torpeda ma żyroskop a że nie potrafi się sama na prowadzać to może jedynie skierować się na zadany kurs właśnie dzięki żyroskopowi.
Po wystrzeleniu torpedy torpeda zakręca na wyznaczony kurs i płynie prosto.

Torpedy które weszły do użytku po roku 41 takie jak TY albo Lut potrafią się same nacelowywać na cel po dźwięku silnika aczkolwiek są powolne i łatwo je wymanewrować.

A co do kamery to przecież masz Wolny widok gdzie kamerą możesz poruszać się wszędzie w opcjach realizmu to się ustawia a włącza się tym przyciskiem po prawej u góry taki okrągły i możesz kamerą oglądać wszystko.


Tą kamerkę to akurat rozpracowałem ,zależało mi na kamerce takiej jak w SH3,jak hydr coś namierzył mogłem zobaczyć co to za jednostka naciskając odpowiednia kamerkę. Jak torpeda podchodziła pod cel to sama kamera pokazywała trafienie. I z działa mogłem strzelać poprzez przyrządy optyczne.

#79 Użytkownik jest niedostępny   Andrew2 Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1018
  • Dołączył: Pn, 31 Paź 05

Napisany 12 Marzec 2010 - 11:03

Może ci chodzi o Event camera która się pokazuje wtedy jak coś się dzieje np. statek dostaje torpedą czy samoloty cię atakują. Taka mała kamerka co się pokazuje w lewym dolnym rogu.
Jeśli o to ci chodzi to da się to ustawić w ustawieniach realizmu.

#80 Użytkownik jest niedostępny   Xaxaos Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1031
  • Dołączył: Wt, 30 Cze 09

Napisany 12 Marzec 2010 - 11:26

Ostatecznie warto wydać pieniądze na ta grę w tej chwili?

  • (5 Stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych