Forum PCLab.pl: Samsung.Jak wysłać na serwis(?) - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Samsung.Jak wysłać na serwis(?) Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   rymek1987 Ikona

  • AntiMADRIDISTA ;)
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9268
  • Dołączył: Nd, 15 Mar 09

Napisany 05 Styczeń 2010 - 12:48

Witam.Padł dysk,a właściwie pada,wykaz STARTa pokazuje że błąd numer B8 nastąpił co jest równoznaczne z natychmiastową utratą danych.
No i co teraz?Otóż dysk kupiłem w sklepie którego już nie ma(likwidacja nie wiem , może bomba wybuchła)i sam muszę poradzić sobie z reklamacją itp.Nie mam do tego głowy bo trzeba wykonać około 1001 czynności.Pomóżcie,wytłumaczcie żeby to było jasne,zwięzłe i czytelne

#2 Użytkownik jest niedostępny   mercator Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1425
  • Dołączył: Pn, 20 Paź 08

Napisany 05 Styczeń 2010 - 13:52

Jeżeli masz gwarancję door-to-door to kontaktujesz się z firmą kurierską wskazaną przez firmę Samsung (najlepiej skontaktuj się telefonicznie lub meilowe z serwisem Samsunga w Polsce). Po drugie musisz dobrze zapakować dysk, najlepiej w oryginalne opakowanie, do tego dołączasz dowód zakupu (paragon lub fakturę, może być chyba xero) i kartkę z opisem problemu, dany adresowymi wraz z telefonem. Jeżeli nie masz gwarancji door-to-door to pewnie musisz wysłać dysk na swój koszt...
Tu masz wszystko napisane: http://www.samsung.c...P...e=D&vType=R

"Wyjątkiem są dyski twarde, których okres gwarancyjny liczony jest od daty produkcji" - sprawdź datę produkcji tego dysku (na naklejce musi być podana, żeby się nie okazało że jest już po gwarancji).

PS.
Masz podbitą kartę gwarancyjną?? Bo "(...) naprawie podlegają jedynie produkty wyposażone tylko w kartę gwarancyjną Samsung Electronics Polska"..

Ten post był edytowany przez mercator dnia: 05 Styczeń 2010 - 13:57


#3 Użytkownik jest niedostępny   rymek1987 Ikona

  • AntiMADRIDISTA ;)
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9268
  • Dołączył: Nd, 15 Mar 09

Napisany 05 Styczeń 2010 - 13:56

Na stronie samsunga piszą że załączenie paragonów nie dotyczy awarii dysków.Więc nie wiem o o tym myśleć.DO tego kupiłem 160tkę i okazała się walnięta;/

#4 Użytkownik jest niedostępny   mercator Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1425
  • Dołączył: Pn, 20 Paź 08

Napisany 05 Styczeń 2010 - 13:58

zobacz co dopisałem u góry w poście...

#5 Użytkownik jest niedostępny   rymek1987 Ikona

  • AntiMADRIDISTA ;)
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9268
  • Dołączył: Nd, 15 Mar 09

Napisany 05 Styczeń 2010 - 14:00

Mam kartę gwarancyjną ze sklepu.Na 36 miesięcy

#6 Użytkownik jest niedostępny   mercator Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1425
  • Dołączył: Pn, 20 Paź 08

Napisany 05 Styczeń 2010 - 14:04

Zobacz postrymek1987, o 5 Styczeń 2010, 14:00, napisał(a):

Mam kartę gwarancyjną ze sklepu.Na 36 miesięcy


to dobrze, zadzwoń na infolinię, przedstaw swoją sytuację, tam powiedzą co masz zrobić...

#7 Użytkownik jest niedostępny   rymek1987 Ikona

  • AntiMADRIDISTA ;)
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9268
  • Dołączył: Nd, 15 Mar 09

Napisany 05 Styczeń 2010 - 14:06

Ok.Tak zrobię.Dzięki za odpowiedź!

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych