Forum PCLab.pl: Zwrot dekodera wypożyczanego od Cyfrowego Polsatu. - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

  • (7 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Ten temat jest zamknięty

Zwrot dekodera wypożyczanego od Cyfrowego Polsatu. Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   Grzegorz_J Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13371
  • Dołączył: Nd, 05 Paź 08

Ikona postu  Napisany 08 Styczeń 2010 - 19:59

8 maja konczy mi sie z nimi umowa i wszyscy an infolini twierdza, ze na wlasny koszt mam wyslac dekoder do Polsatu do Warszawy. Przed tym przyjdzie pisma informujace, ze mam na to 14 dni od momentu jak listonosz przyniesie owe pismo.

Chcialem sie tym z wami podzielic bo uwazam to za karygodne, zebym musial placic 20-30 zl za wyslanie dekodera jak takowe zwroty powinny prowadzic autoryzowane punkty polsatu jak am to miejsce u platformy N. Do n zwracalem dekoder w najblizszym punkcie sprzedazy gdzie dostalem pismo z systemu N-ki, ze zwrocilem dekoder.

Co o tym sadzicie??

#2 Gość_Gordon Lameman_*

  • Grupa: Goście

Napisany 08 Styczeń 2010 - 20:10

Zobacz postGrzegorz_J, o 8 Styczeń 2010, 19:59, napisał(a):

8 maja konczy mi sie z nimi umowa i wszyscy an infolini twierdza, ze na wlasny koszt mam wyslac dekoder do Polsatu do Warszawy. Przed tym przyjdzie pisma informujace, ze mam na to 14 dni od momentu jak listonosz przyniesie owe pismo.

Chcialem sie tym z wami podzielic bo uwazam to za karygodne, zebym musial placic 20-30 zl za wyslanie dekodera jak takowe zwroty powinny prowadzic autoryzowane punkty polsatu jak am to miejsce u platformy N. Do n zwracalem dekoder w najblizszym punkcie sprzedazy gdzie dostalem pismo z systemu N-ki, ze zwrocilem dekoder.

Co o tym sadzicie??

Umowę przeczytałeś przed podpisaniem? No to karygodne jest powoływanie się na nieuczciwe paragrafy podpisanej przez siebie umowy.

A jeżeli takiego zapisu w umowie nie było, to idź do punktu obsługi i zwróć. Zobacz co zrobią :E

#3 Użytkownik jest niedostępny   Grzegorz_J Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13371
  • Dołączył: Nd, 05 Paź 08

Napisany 08 Styczeń 2010 - 20:13

Zobacz postGordon Lameman, o 8 Styczeń 2010, 20:10, napisał(a):

Umowę przeczytałeś przed podpisaniem? No to karygodne jest powoływanie się na nieuczciwe paragrafy podpisanej przez siebie umowy.

A jeżeli takiego zapisu w umowie nie było, to idź do punktu obsługi i zwróć. Zobacz co zrobią :E

Zle mnie odebrales :exclam:

Nie chodzi o zapis czy jego brak tylko o to jak Cyfrowy Polsat podchodiz do klientow. Dlaczego aj amm an swoj koszt wysylac przeciez mi nie zalezy na zwrocie dekodera tylko Cyfrowemu Polsatowi.

Pomysl sobie typowy dziadek przed po 60-tce kupuje polsat bo sie lapie na promocje, ze dostanie za frajer drugi dekoder itp. Konczy sie umowa rezygnuje i nagle okazuje sie, ze on ma wydac 30 zl an wyslanie dekodera. To jest kolejne nabijanie klienta w butelke przez Ctyfrowy Polsat. Przeciez Cyfrowy Polsat jako tak duza firma za to, ze kurier by wzial odemnie i im dowiozkl ten dekoder zaplaci polowe tego co ja kurierowi i chodzi mi poprostu o zdzieranie kazdego grosza przez ta platforme z klienta i zero szacunku dla klienta.

#4 Użytkownik jest niedostępny   Colicab Ikona

  • Congratulations forever
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 41744
  • Dołączył: Wed, 02 Mar 05

Napisany 08 Styczeń 2010 - 20:32

masz w umowie napisane ze na wlasny koszt konkretnym kurierem? Dokladnie tak? :E

#5 Użytkownik jest niedostępny   Zonc Ikona

  • (Oo\___/oO)
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6452
  • Dołączył: Pn, 26 Mar 07

Napisany 08 Styczeń 2010 - 20:33

To ma znaczyć tyle co: "nie chcesz naszego produktu? to pocałuj nas w ass"

#6 Użytkownik jest niedostępny   2CV6 Ikona

  • Brum brum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5258
  • Dołączył: Pt, 06 Maj 05

Napisany 08 Styczeń 2010 - 20:33

Zobacz postGrzegorz_J, o 8 Styczeń 2010, 19:59, napisał(a):

Chcialem sie tym z wami podzielic bo uwazam to za karygodne, zebym musial placic 20-30 zl za wyslanie dekodera jak takowe zwroty powinny prowadzic autoryzowane punkty polsatu jak am to miejsce u platformy N. [...]
Co o tym sadzicie??

Polsat ma ogólnie strasznie kijowy system obsługi. System jaki ma APS to kicha. Jeśli chodzi o dekodery to APSy mogą sprzedawać, wymieniać, wysyłać do serwisu, w miarę możliwości technicznych, pomagać w obsłudze i programować. Nie da się np. zobaczyć po samym peselu czy nr. karty jaki klient ma dekoder na ile umowe itp. APS nie może przyjąć dekodera na udostępnienie do zwrotu, tak jak i wypowiedzenia - tak jest ustalone z góry. Ludzie nie mogą tego przyjąć do wiadomości "bo przecież pan ma w komputerze, ja brałem polsat 3 lata temu" i tym podobne sprawy i fochy w stronę sprzedawców :heu:

Zobacz postGrzegorz_J, o 8 Styczeń 2010, 20:13, napisał(a):

Nie chodzi o zapis czy jego brak tylko o to jak Cyfrowy Polsat podchodiz do klientow. Dlaczego aj amm an swoj koszt wysylac przeciez mi nie zalezy na zwrocie dekodera tylko Cyfrowemu Polsatowi.

A powinno ci zależeć, bo jeśli nie wyślesz, to będziesz płacił karę. Dekoder na udostępnienie to o tyle plus, że masz wieczystą gwarancję - kiedykolwiek, gdyby ci się zepsuł, dostałbyś nowy od ręki w dowolnym punkcie. Przy dekoderze na własność, miałbyś po 2 latach pretensje, że nie dostaniesz innego dekodera za darmo a masz np. płacić jeszcze 3 miesiące wypowiedzenia mimo, że dekoder masz zepsuty - np. przy Samsungach S305G takie sytuacje to codzienność. Coś za coś. Te 20-30zł na wysyłkę, biorąc pod uwagę, że miałeś gwarancję wieczystą, to nie wielka opłata.

Cytuj

Pomysl sobie typowy dziadek przed po 60-tce kupuje polsat bo sie lapie na promocje, ze dostanie za frajer drugi dekoder itp. Konczy sie umowa rezygnuje i nagle okazuje sie, ze on ma wydac 30 zl an wyslanie dekodera. To jest kolejne nabijanie klienta w butelke przez Ctyfrowy Polsat. Przeciez Cyfrowy Polsat jako tak duza firma za to, ze kurier by wzial odemnie i im dowiozkl ten dekoder zaplaci polowe tego co ja kurierowi i chodzi mi poprostu o zdzieranie kazdego grosza przez ta platforme z klienta i zero szacunku dla klienta.

:rotfl: Nie ma 30zł na wysłanie a miał minimum 57,90zł na miesięczne opłaty :D ? Poza tym, koniec języka za przewodnika - jak sprzedawca sam nie powie, przy podpisaniu umowy, co się później dzieje z dekoderem, to można zapytać, pewnie nie ugryzie.

Ten post był edytowany przez emeryt3 dnia: 08 Styczeń 2010 - 20:35


#7 Użytkownik jest niedostępny   Grzegorz_J Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13371
  • Dołączył: Nd, 05 Paź 08

Napisany 08 Styczeń 2010 - 20:38

Zobacz postColicab, o 8 Styczeń 2010, 20:32, napisał(a):

masz w umowie napisane ze na wlasny koszt konkretnym kurierem? Dokladnie tak? :E

Nie tam napisane, ze zwrocic do Dzialu obslugi Klienta i jest adres w Warszawie. Jak go zwrocic w umowie nie pisze tylko, ze na ten adres.

Zobacz postemeryt3, o 8 Styczeń 2010, 20:33, napisał(a):

Polsat ma ogólnie strasznie kijowy system obsługi. System jaki ma APS to kicha. Jeśli chodzi o dekodery to APSy mogą sprzedawać, wymieniać, wysyłać do serwisu, w miarę możliwości technicznych, pomagać w obsłudze i programować. Nie da się np. zobaczyć po samym peselu czy nr. karty jaki klient ma dekoder na ile umowe itp. APS nie może przyjąć dekodera na udostępnienie do zwrotu, tak jak i wypowiedzenia - tak jest ustalone z góry. Ludzie nie mogą tego przyjąć do wiadomości "bo przecież pan ma w komputerze, ja brałem polsat 3 lata temu" i tym podobne sprawy i fochy w stronę sprzedawców :heu:

A powinno ci zależeć, bo jeśli nie wyślesz, to będziesz płacił karę. Dekoder na udostępnienie to o tyle plus, że masz wieczystą gwarancję - kiedykolwiek, gdyby ci się zepsuł, dostałbyś nowy od ręki w dowolnym punkcie. Przy dekoderze na własność, miałbyś po 2 latach pretensje, że nie dostaniesz innego dekodera za darmo a masz np. płacić jeszcze 3 miesiące wypowiedzenia mimo, że dekoder masz zepsuty - np. przy Samsungach S305G takie sytuacje to codzienność. Coś za coś. Te 20-30zł na wysyłkę, biorąc pod uwagę, że miałeś gwarancję wieczystą, to nie wielka opłata.

:rotfl: Nie ma 30zł na wysłanie a miał minimum 57,90zł na miesięczne opłaty :D ? Poza tym, koniec języka za przewodnika - jak sprzedawca sam nie powie, przy podpisaniu umowy, co się później dzieje z dekoderem, to można zapytać, pewnie nie ugryzie.

Czlowieku o czym ty piszesz na koncu?? :kwasny:

Dlaczego ja mam im zwracac dekoder i placic 30 zlz ajego wysylke?? Bo tak se ubzdural jakis Cyfrowy Polsat??

Abonament palce 37,90 zl mam tylko pakiet familijny.

To, ze Polsat am zwalony system komputerowy to widac.

Skoro N moze przyjac dekoder zwrotowy w kazdym punkcie sprzedazy,a pamietajmy, ze N-ke jakby chciala moze nawet Stokrotka sprzedawac. Pozatym nawet nie mam dowodu, ze dojdzie ten dekoder bo Polsat z apewne bedzie wielka lache robil za potwierdzenie odbioru dekodera.

Pozatym rezygnacja wyslana 29 grudnia do dzis do CP nie doszla nie ma info w systemie.

#8 Użytkownik jest niedostępny   2CV6 Ikona

  • Brum brum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5258
  • Dołączył: Pt, 06 Maj 05

Napisany 08 Styczeń 2010 - 20:38

Zobacz postGrzegorz_J, o 8 Styczeń 2010, 20:36, napisał(a):

Czlowieku o czym ty piszesz na koncu?? :kwasny:

Dlaczego ja mam im zwracac dekoder i placic 30 zlz ajego wysylke?? Bo tak se ubzdural jakis Cyfrowy Polsat??

Abonament palce 37,90 zl mam tylko pakiet familijny.

Żeby dostać drugi dekoder gratis, musisz wybrać minimum pakiet za 57,90 po 6 miesiącach (umowa na 29m) lub 3m, jeśli umowa była na 13m. O tym piszę.

A masz płacić za zwrot, bo tak ustalił ktoś na samej górze w CP a ty podpisałeś umowę i się na to zgodziłeś. Możesz im nie odsłać, pozwać ich i może nawet wygrasz sprawę, droga wolna.

#9 Użytkownik jest niedostępny   Grzegorz_J Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13371
  • Dołączył: Nd, 05 Paź 08

Napisany 08 Styczeń 2010 - 20:41

Zgodnie z tym co powiedizano mi an poczcie 13 stycznia bede mogl pisac skarge i dostac infoz Warszawy czy polsat ma moja rezygnacje cyz nie.

Tylko potem do 8 letego nie dojdzie moja rezygnacja. Balagan ze szkoda gadac w tym Cyfrowym Polsacie.

Zobacz postemeryt3, o 8 Styczeń 2010, 20:38, napisał(a):

Żeby dostać drugi dekoder gratis, musisz wybrać minimum pakiet za 57,90 po 6 miesiącach (umowa na 29m) lub 3m, jeśli umowa była na 13m. O tym piszę.

A masz płacić za zwrot, bo tak ustalił ktoś na samej górze w CP a ty podpisałeś umowę i się na to zgodziłeś. Możesz im nie odsłać, pozwać ich i może nawet wygrasz sprawę, droga wolna.

Ja mam w promocji z innej promocji na 13 miesiecy i 3 miechy mailem za frajer cala platforme.

Dobrze, ale w umowie powinno pisac iz koszty zwrotu ponosi klient, a nie pisze!!

#10 Użytkownik jest dostępny   209458 Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9562
  • Dołączył: Wt, 15 Sty 08

Napisany 08 Styczeń 2010 - 20:41

Zobacz postGrzegorz_J, o 8 Styczeń 2010, 20:38, napisał(a):

Dlaczego ja mam im zwracac dekoder i placic 30 zlz ajego wysylke?? Bo tak se ubzdural jakis Cyfrowy Polsat??


Bo dekoder nie jest twój. Jak się coś pożycza, to potem trzeba oddać, tak już ten świat działa.

#11 Użytkownik jest niedostępny   Grzegorz_J Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13371
  • Dołączył: Nd, 05 Paź 08

Napisany 08 Styczeń 2010 - 20:45

Zobacz post209458, o 8 Styczeń 2010, 20:41, napisał(a):

Bo dekoder nie jest twój. Jak się coś pożycza, to potem trzeba oddać, tak już ten świat działa.

Dlaczego rok temu w N zwracalem dekoder do najblizszego punktu sprzedazy gdzie dostalem z komputera pismo o przyjeciu dekodera przez platforme N. Podpisalem to i zwisalo mi co ten punkt sprzedazy dalej z tym robi czy odsyla do N-ki czy nie wiem sprzedaje go spowrotem.

Dlaczego aj amm ponosic koszty wysylki tego dekodera skoro CP by takie cos kosztowlao polowe tego co ja musze zaplacic za ta wysylke gdyz to duza firma i inne koszty ponosi wysylek kurierem chociazby.

Dlaczego moja rezygnacja od 29 grudnia nie doszla do nich i nie zostala jeszcze zatwierdzona?? Ile to trwa miesiac??

#12 Użytkownik jest niedostępny   2CV6 Ikona

  • Brum brum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5258
  • Dołączył: Pt, 06 Maj 05

Napisany 08 Styczeń 2010 - 20:46

Zobacz postGrzegorz_J, o 8 Styczeń 2010, 20:39, napisał(a):

Tylko potem do 8 letego nie dojdzie moja rezygnacja. Balagan ze szkoda gadac w tym Cyfrowym Polsacie.

Dekodery to straszny złom, praktycznie każden ma jakieś wady. Na liście wrzucili w sam środek VOD i wszystko inne jest rozsypane (nawet niektóre kanały się dublują). W mini i familijnych cały czas padają zasilacze i piloty, do tego, obraz potrafi się zacinać nawet przy sprawnych instalacjach antenowych. W starych samsungach pada zasilanie. W żadnym dekoderze nie ustawisz sobie własnej listy kanałów (poza modułem CAM). Tylko HD z dyskiem na wyświetlacz. W Echostarach znikają ostatnio niektóre kanały same z siebie. Pakiety dodatkowe są nieciekawie pogrupowane. I jeszcze Polsat nie płaci nic sprzedawcom w APSach - kase dostaje właściciel punktu i to, czy się podzieli prowizją czy nie, to zależy od niego - a mailami to nękają cały czas.

#13 Użytkownik jest niedostępny   Bitrate Ikona

  • To nie to o czym myślisz
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1490
  • Dołączył: Nd, 01 Maj 05

Napisany 08 Styczeń 2010 - 20:46

Niestety jak pisze, że odesłać to odesłać. Można spróbować porozmawiać z obsługą w punkcie sprzedaży. a jak to nie pomoże to pozostaje http://www.tani-kurier.pl/cennik.php

#14 Użytkownik jest niedostępny   cHunter Ikona

  • Niszczyciel Światów
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2847
  • Dołączył: Nd, 13 Sty 08

Napisany 08 Styczeń 2010 - 20:47

Zobacz postGrzegorz_J, o 8 Styczeń 2010, 20:13, napisał(a):

Zle mnie odebrales :exclam:

Nie chodzi o zapis czy jego brak tylko o to jak Cyfrowy Polsat podchodiz do klientow. Dlaczego aj amm an swoj koszt wysylac przeciez mi nie zalezy na zwrocie dekodera tylko Cyfrowemu Polsatowi.


Cyfrowy Polsat klientów traktuje tak jak trzeba. Ma najwięcej abonentów w Polsce co przy nie najlepszej ofercie i słabej jakości technicznej świadczy o wyjątkowo skutecznym marketingu. Wiele osób jak ma iść na pocztę i płacić 30pln za przesyłkę to woli zostać z CP choćby z pakietem mini. O to w tym chodzi. Jak ktoś się uprze i nie odsyła to dla nich to też mała strata. W końcu większość odbiorników od CP to nie nboxy tylko złom o minimalnej wartości. W sumie dobrze, że poruszyłeś ten temat bo większość ludzi nawet nie wie jakie haki zastawia na nich słoneczna platforma :> Swoją drogą w n-ce też powinni tak robić a nie dawać umowy na 12 miesięcy i jeszcze potem z uśmiechem przyjmować sprzęt do zwrotu.

#15 Użytkownik jest niedostępny   Grzegorz_J Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13371
  • Dołączył: Nd, 05 Paź 08

Napisany 08 Styczeń 2010 - 20:48

Zobacz postemeryt3, o 8 Styczeń 2010, 20:46, napisał(a):

Dekodery to straszny złom, praktycznie każden ma jakieś wady. Na liście wrzucili w sam środek VOD i wszystko inne jest rozsypane (nawet niektóre kanały się dublują). W mini i familijnych cały czas padają zasilacze i piloty, do tego, obraz potrafi się zacinać nawet przy sprawnych instalacjach antenowych. W starych samsungach pada zasilanie. W żadnym dekoderze nie ustawisz sobie własnej listy kanałów (poza modułem CAM). Tylko HD z dyskiem na wyświetlacz. W Echostarach znikają ostatnio niektóre kanały same z siebie. Pakiety dodatkowe są nieciekawie pogrupowane. I jeszcze Polsat nie płaci nic sprzedawcom w APSach - kase dostaje właściciel punktu i to, czy się podzieli prowizją czy nie, to zależy od niego - a mailami to nękają cały czas.

Apropo tego w Samsucgach zarowno tym HD jak i starszym wlasna liste robi sie bez problemu clzowieku bo mam w samsungu hd wlasna liste.

#16 Użytkownik jest niedostępny   2CV6 Ikona

  • Brum brum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5258
  • Dołączył: Pt, 06 Maj 05

Napisany 08 Styczeń 2010 - 20:49

Zobacz postBitrate, o 8 Styczeń 2010, 20:46, napisał(a):

Niestety jak pisze, że odesłać to odesłać. Można spróbować porozmawiać z obsługą w punkcie sprzedaży. a jak to nie pomoże to pozostaje http://www.tani-kurier.pl/cennik.php

NIC to nie da. Nikt z tamtąd nie będzie na swój koszt wysyłał do CP ani też nie da ci żadnego potwierdzenia. Tym bardziej, że APSy nie podlegają bezpośrednio pod Warszawę - są nad nimi jeszcze dystrybutorzy regionalni.

Zobacz postGrzegorz_J, o 8 Styczeń 2010, 20:48, napisał(a):

Apropo tego w Samsucgach zarowno tym HD jak i starszym wlasna liste robi sie bez problemu clzowieku bo mam w samsungu hd wlasna liste.

Tak, tylko te dekodery nie są już w sprzedaży.

Ten post był edytowany przez emeryt3 dnia: 08 Styczeń 2010 - 20:50


#17 Użytkownik jest niedostępny   hegemon Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2098
  • Dołączył: Cz, 15 Lut 07

Napisany 08 Styczeń 2010 - 20:49

Zobacz postGrzegorz_J, o 8 Styczeń 2010, 20:41, napisał(a):

Dobrze, ale w umowie powinno pisac iz koszty zwrotu ponosi klient, a nie pisze!!

Wyślij im na ich koszt jak Ci tak bardzo zależy.

#18 Użytkownik jest niedostępny   Grzegorz_J Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13371
  • Dołączył: Nd, 05 Paź 08

Napisany 08 Styczeń 2010 - 20:53

Zobacz postcHunter, o 8 Styczeń 2010, 20:47, napisał(a):

Cyfrowy Polsat klientów traktuje tak jak trzeba. Ma najwięcej abonentów w Polsce co przy nie najlepszej ofercie i słabej jakości technicznej świadczy o wyjątkowo skutecznym marketingu. Wiele osób jak ma iść na pocztę i płacić 30pln za przesyłkę to woli zostać z CP choćby z pakietem mini. O to w tym chodzi. Jak ktoś się uprze i nie odsyła to dla nich to też mała strata. W końcu większość odbiorników od CP to nie nboxy tylko złom o minimalnej wartości. W sumie dobrze, że poruszyłeś ten temat bo większość ludzi nawet nie wie jakie haki zastawia na nich słoneczna platforma :> Swoją drogą w n-ce też powinni tak robić a nie dawać umowy na 12 miesięcy i jeszcze potem z uśmiechem przyjmować sprzęt do zwrotu.

Masz racje i dzieki z auznanie watku. Co do N to wychodzi an to, ze poprostu bardziej zalezy im an kliencie. PAmietaj, ze jelsi chces zmalo placic w N mozes zpo 12 miesiacach zrezygnowac, oddac dekoder i dorazuw tym samym telepunkcie wziasc od nowa i w dodatku nowke sprzet w kolejnej jakiejs promocji na kolejne 12 miesiecy.

Nie kazdy chce i ma czas sie w to abwic, ale jak sie chce to zaden problem, a z N i tak dalej jestes.

To moj drugi i ostatni raz zycia z t aplatforma. Chodzby nie wiem na ile za darmo dawlai kanaly dekdoery i wogole cudne jakies promocje wymyslali wole placic dyche wiecje w N za 3 pakiety nawet po promocji niz sie ztym CP uzerac.

Zobacz posthegemon, o 8 Styczeń 2010, 20:49, napisał(a):

Wyślij im na ich koszt jak Ci tak bardzo zależy.

A da sie tak?? :P

Zobacz postemeryt3, o 8 Styczeń 2010, 20:49, napisał(a):

NIC to nie da. Nikt z tamtąd nie będzie na swój koszt wysyłał do CP ani też nie da ci żadnego potwierdzenia. Tym bardziej, że APSy nie podlegają bezpośrednio pod Warszawę - są nad nimi jeszcze dystrybutorzy regionalni.


Tak, tylko te dekodery nie są już w sprzedaży.

Rok temu Samnsungi HD byly w sprzedazy, ale polsat przestal wspolpracowac z Samsungiem gdyz mieli problemyz kanalami HD i maja na tych dekoderach mimo aktualizacji softu przez Samsunga.

#19 Użytkownik jest niedostępny   Krootki Ikona

  • TYLKO LECHIA!
  • Ikona
  • Grupa: Moderatorzy
  • Postów: 31828
  • Dołączył: Pn, 30 Wrz 02

Napisany 08 Styczeń 2010 - 21:31

Zobacz post209458, o 8 Styczeń 2010, 20:41, napisał(a):

Bo dekoder nie jest twój. Jak się coś pożycza, to potem trzeba oddać, tak już ten świat działa.


Ale on nie pisze o tym, że nie chce zwrócić tylko wkurza go sposób w jaki trzeba to zrobić. I ja też bym się wkurzył. W Cyfrze wystarczy iść do autoryzowanego sprzedawcy i oddajesz dekoder. Widocznie z 3 platform tylko Polsat robi takie jaja.

#20 Użytkownik jest niedostępny   Grzegorz_J Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13371
  • Dołączył: Nd, 05 Paź 08

Napisany 08 Styczeń 2010 - 22:28

Zobacz postKrootki, o 8 Styczeń 2010, 21:31, napisał(a):

Ale on nie pisze o tym, że nie chce zwrócić tylko wkurza go sposób w jaki trzeba to zrobić. I ja też bym się wkurzył. W Cyfrze wystarczy iść do autoryzowanego sprzedawcy i oddajesz dekoder. Widocznie z 3 platform tylko Polsat robi takie jaja.

Dokladnie. jaja jajami, ale dla mnie to jest poprostu olewanie klienta. Chciales to palc teraz.

Naprawde jakbym sie wkurzyl to bym napisal list do CP, ze sa tak ****** platforma, ze ich mam gdzies i ide do N-ki bo ona przynajmiej sznauje klienta. A tak naprawde roznica miedzy N, a polsatem to taka, ze w N nie ma polsatow i tyle.

Oby w maju dawali wszystko za 48 zl z dekoderem bez dysku to biore z pocalowaniem reki ;)

  • (7 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Ten temat jest zamknięty

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych