Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Bin.dead

CMS - galeria zdjęć itp?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Poszukuję jakiegoś dobrego CMS'a do publikacji zdjęć - ewentualnie do dodania krótkiego (SERIO - krótkiego) opisu.

 

Nie musi być obszernie rozbudowany - chociaż byłaby to mile widziana opcja.

 

Może to być oczywiście CMS płatny - generalnie - może to byś sam system galerii.

 

Możecie polecić coś dobrego? Bo w tej kwestii jestem niestety zielony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak umiesz to napisz sam, najlepsze rozwiązanie bo i będzie:

a) wyglądać jak chcesz

b) działać jak chcesz

c) zawsze możesz łatwo coś dodać/zmienić bo wiesz jak jest skonstruowane :P

 

Jeśli nie to szczerze mówiąc cały CMS na galerię samą jest stratą miejsca itd... :) Proponował bym rozejrzeć się za samymi skryptami galeri najlepiej PHP + MySQL (do przechowywania adresów i danych zdjęć, jakoś nie ufam umieszczaniu takich danych w plikach :P) i JS do efektu graficznego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie Baza Danych trzyma dane jak nie w plikach?

 

Uzywalem http://coppermine-gallery.net/ i spodobala sie. Chociaz to tak ciezko bo nie podales zadnych wymagan co samej galerii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@EF - ekhm... Chodziło mi o np. listę zdjęć w galeri itd. Typowe dane w bazie. Oczywiste jest przecież że baza danych też musi się gdzieś mieścić - i oczywiste jest że jest to w jakichś plikach, ale to jest tak oczywistą oczywistością, że nie myślałem że znajdzie się jakiś "typ" który będzie łapał za tak oczywiste zwroty i słówka... Ekhm...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To po co twierdzisz, ze nie mozna miec zaufania do rozwiazan opartych na plikach? :]