Forum PCLab.pl: Test Drive Unlimited 2 - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

  • (228 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Test Drive Unlimited 2 Temat główny

#1 Użytkownik jest niedostępny   Morv 

  • :E
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3151
  • Dołączył: Pt, 19 Wrz 08

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 12:22

Dodaj obrazek



PREMIERA: 08 lutego 2011 (USA) - 11 lutego 2011 (Polska)




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Dodaj obrazek

Dodaj obrazek


Dodaj obrazek

Dodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazek


Concept Art/Ingame Screens

Tytuł: Test Drive Unlimited 2
Producent: Eden Studios
Wydawca: Atari / Infogrames / Namco Bandai
Dystrybutor PL: Brak danych
Kategoria: Wyścigi
Platformy: PC, Xbox 360, Playstation 3
Tryb gry: Single / Multiplayer
Tryb multiplayer: Internet
Data Premiery: Nieznana
Wymagania wiekowe: -
Nośnik: DVD DL?
Oficjalna strona: www.testdriveunlimited2.com

Fani ścigałek wreszcie się doczekali! Atari zapowiedziało sequel wydanego w 2006 roku Test Drive Unlimited. Gra, podobnie jak jej pierwowzór, stworzona zostanie przez francuskie studio Eden.

Największą zaletą pierwszego Unlimited był duży, otwarty świat oraz integracja trybu dla pojedynczego gracza i zabawy sieciowej. Test Drive Unlimited 2 idzie dalej tym tropem, a twórcy nazywają ją grą z (nowego) gatunku Massively Open Online Racing (M.O.O.R.) - czyli masywna sieciowa gra wyścigowa z otwartym światem (i bez mandatów). Rozgrywka ma płynnie ?mieszać? doświadczenia z ?singla? i multi ? fabularny wariant dla pojedynczych graczy będzie bowiem można rozegrać także w sieci, zaś dzięki automatycznym aktualizacjom świat Test Drive Unlimited 2 ma być cały czas żywy.

Nowości, jakie wprowadzi Test Drive Unlimited 2, to:

          * system zniszczeń (!!!),
          * zmienne warunki atmosferyczne oraz cykl pór dnia i nocy,
          * możliwość modyfikowania wyglądu (a może też osiągów) samochodów
          * możliwość współdziałania graczy w sieci (informacja prasowa nie wyjaśnia, w jaki sposób),
          * całkiem nowa wyspa, po której terenie przyjdzie nam się ścigać (Atari nie ujawnia na razie, jaka).

W Test Drive Unlimited 2 powrócą też pomysły z poprzedniej części, czyli możliwość ?kastomizacji? naszej postaci oraz kupowania posiadłości (a raczej garażu, z domem dodawanym gratis).

Test Drive Unlimited 2 ukaże się na pecetach oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3 jesienią tego roku.

Źródło: http://www.cdaction....du-galeria.html

Gameplay:
- Cykl dnia i nocy. Jeden dzień w grze to 1h30min (każdy gracz będzie widział tą samą porę dnia)
- Dynamiczna zmiana pogody np. słoneczna, burzowa.
- Gra osadzone będzie na Ibizie i odwzorowana przez Eden jak w przypadku TDU1
- Będą 4 możliwości zdobywania doświadczenia: wyzwania, społeczny :E (liczba przyjaciół, wyścigi między sobą, ...), odkrywanie (znajdywanie sekretnych dróg na wyspie...) zbieranie/kolekcjonowanie (zakup aut, domów ...)
- Zniszczenia (Producenci już zapowiedzieli, że nie zamierzają nam uprzykrzać jazdy i zniszczenia będą, ale nie ma co liczyć, że zmasakrujemy auto).
- Kierunkowskazy
- Przemierzenie wyspy z jednej strony na drugą ma zająć około 20-30 minut, a przejechanie całej dookoła 40 minut.
- Developerzy powiedzieli, że dostaniemy w swoje ręce system tuningu, który będzie bardzo zbliżony do tego w Forza Motorsport 3
- Będziemy mogli przenosić się do wcześniej zapisanych zakładek (bookmarks) jak w TDU1.
- Planowane DLC.

Multiplayer:
- Jeden serwer dla wszystkich graczy
- Możliwość stworzenia oddzielnego serwera, aby pograć tylko ze swoimi znajomymi
- Możesz robić zakupy online, ze swoimi przyjaciółmi
- Serwer dla 8 graczy
- Wewnątrz klubowe i zewnątrz klubowe wyścigi jak w TDU1
- Kilka samochodów będzie dostępnych jako exclusive dla klubów i będzie to jeden na klub.


Potwierdzone samochody:

* Aston Martin :
- DBS
- One-77

* Audi :
- R8
- TT-S
- TT RS Cabrio
- Q7 V12

* Dodge :
- Charger SRT8
- Viper SRT-10

* Ford :
- GT

* Ferrari :
- 360 Challenge Stradale

* Gumpert :
- Apollo Sport

* Koenigsegg :
- CCXR

* Lancia :
- Delta Integrale


* Pagani :

- Zonda C12S
- Zonda Cinque
- Zonda F
- Zonda Roadster

* McLaren :
- MP4-12C (exclusive for clubs)

* Mercedes :
- 300 SL
- SLR 722 S McLaren Roadster
- SLR Z199 (Stirling Moss?)

* Spyker :
- C8 Aileron Coupe
- C12 Zagato
- Pekin to Paris (SUV !!!!!!)

* Saleen :
- S5S Raptor
- S7 Twin Turbo




[Post będzie cały czas rozbudowywany o nowe informacje]

Ten post był edytowany przez Morv dnia: 17 Styczeń 2011 - 23:37


#2 Użytkownik jest niedostępny   p1et 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3525
  • Dołączył: Cz, 14 Sie 08

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 12:57

No wreszcie ktos sie zdecydowal na zalozenie i prowadzenie tematu o tej grze :). Moglbys ten post uzupelnic juz o informacje, ktore byly podane w watku o TDU - troche ich tam juz bylo.

#3 Użytkownik jest niedostępny   Morv 

  • :E
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3151
  • Dołączył: Pt, 19 Wrz 08

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 13:56

Dzisiaj dowiedziałem się co zresztą już dopisałem, że zniszczenia które dostaniemy będą powierzchowne. Owszem będą wgniecenia, ale bez cudów i nie utrudnią nam raczej jazdy. Trochę szkoda. :(

Edit2: Doczytałem się też na innym forum, że na stronie widnieje taka ładna tabelka. Trochę kłóci się to z tym czym wcześniej byliśmy karmieni i co przed chwilą tłumaczyłem :P

Dodaj obrazek

Ten post był edytowany przez Morv dnia: 11 Kwiecień 2010 - 14:43


#4 Gość_menshealth_*

  • Grupa: Goście

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 13:59

:o zapowiada się ciekawie :P

#5 Użytkownik jest niedostępny   DonMateok 

  • Anfield
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4898
  • Dołączył: Cz, 01 Lut 07

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 14:02

Zobacz postMorv, o 11 Kwiecień 2010, 13:56, napisał(a):

Dzisiaj dowiedziałem się co zresztą już dopisałem, że zniszczenia który dostaniemy będą powierzchowne. Owszem będą wgniecenia, ale bez cudów i nie utrudnią nam raczej jazdy. Trochę szkoda. :(


Fajnie by bylo jakby byly takie zniszczenia jak w burnout ultimate :D

#6 Użytkownik jest niedostępny   trex 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 271
  • Dołączył: Nd, 01 Lip 07

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 14:04

Grafika nie powala.

#7 Użytkownik jest niedostępny   GreatPipo 

  • WWE = We Want Edge !
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2210
  • Dołączył: So, 16 Maj 09

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 15:05

Zobacz posttrex, o 11 Kwiecień 2010, 15:04, napisał(a):

Grafika nie powala.

Wyjdź onanisto graficzny.

Ten Gumpert jest piękny :E

#8 Użytkownik jest niedostępny   Yab 

  • ZDECYDOWANIE najszybszy PKS w mieście!
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10335
  • Dołączył: Wed, 08 Wrz 04

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 15:07

Zobacz posttrex, o 11 Kwiecień 2010, 14:04, napisał(a):

Grafika nie powala.

taaa, bo w TDU TYLKO o grafike chodzi :mad2:

#9 Użytkownik jest niedostępny   maslak 

  • Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać.
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7484
  • Dołączył: Pn, 27 Gru 04

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 15:08

Zobacz posttrex, o 11 Kwiecień 2010, 15:04, napisał(a):

Grafika nie powala.

grasz w gry dla grafiki ? to pozdro

#10 Użytkownik jest niedostępny   Morv 

  • :E
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3151
  • Dołączył: Pt, 19 Wrz 08

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 15:17

Dla mnie w sumie grafika może pozostać praktycznie taka sama jak była, ale... niech dodadzą wyższej jakości tekstury no i modele samochodów z większą ilością szczegółów ala NFS Shift. Jestem ciekaw czy będziemy ograniczeni przez paliwo jak pokazywał licznik na pierwszych screenach.

+ Dodałem link do Concept artów w pierwszym poście.

Ten post był edytowany przez Morv dnia: 11 Kwiecień 2010 - 15:23


#11 Użytkownik jest niedostępny   johny_94 

  • Semper Fidelis
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2527
  • Dołączył: Pn, 24 Wrz 07

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 16:07

Grafika niech zostanie taka jak była w jedynce. Tylko niech poprawią drogi... Bo w TDU mnie denerwuja te kanciaste drogi :o
I niech dodadza BMW i Porsche. Z BMW bym pośmigał takim M3 albo rekinem M635CSi lub nowszą M6 czy 850CSi.
A z prosche? 550Spider, jakieś 911, 959, 356 itd. Plus by były wszystkie samochody z 1 i gra będzie prawie idealna :D
Pomysł z paliwem nie głupi. Ale jak chcą to zrobić. Ja bym specjalnie jeżdził tyle by zostać bez paliwa gdzieś na środku mapy gdzie nie będzie stacji. I co wtedy? O i jeszcze kasy bym niemial na jakąś lawete czy paliwo...I co będzie game over? :E

#12 Użytkownik jest niedostępny   p1et 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3525
  • Dołączył: Cz, 14 Sie 08

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 16:10

Dla mnie grafika wyglada znakomicie (szczegolnie otoczenie). No i widac, ze sa to prawdziwe screeny a nie jakies ulepszane w fotoszopie...

#13 Użytkownik jest niedostępny   rocky balboa 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 206
  • Dołączył: Nd, 02 Lis 08

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 16:10

w neo plus kwiecień jest troche materiału o tym nowym test driverze... pozdro

#14 Użytkownik jest niedostępny   p1et 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3525
  • Dołączył: Cz, 14 Sie 08

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 16:15

Zobacz postrocky balboa, o 11 Kwiecień 2010, 15:10, napisał(a):

w neo plus kwiecień jest troche materiału o tym nowym test driverze


Prosze cie, nie nazywaj tak tej gry...

#15 Gość_Loner_*

  • Grupa: Goście

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 16:21

Kilka lat temu ostro się pocinało w TDU. Świetna była, choć kilka bugów nieco przeszkadzało.
Ciekawe czy znów wydadzą "ogólnodostępną wersję beta", hehe.

#16 Użytkownik jest niedostępny   Morv 

  • :E
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3151
  • Dołączył: Pt, 19 Wrz 08

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 16:21

Zobacz postjohny_94, o 11 Kwiecień 2010, 17:07, napisał(a):

Grafika niech zostanie taka jak była w jedynce. Tylko niech poprawią drogi... Bo w TDU mnie denerwuja te kanciaste drogi :o
I niech dodadza BMW i Porsche. Z BMW bym pośmigał takim M3 albo rekinem M635CSi lub nowszą M6 czy 850CSi.
A z prosche? 550Spider, jakieś 911, 959, 356 itd. Plus by były wszystkie samochody z 1 i gra będzie prawie idealna :D
Pomysł z paliwem nie głupi. Ale jak chcą to zrobić. Ja bym specjalnie jeżdził tyle by zostać bez paliwa gdzieś na środku mapy gdzie nie będzie stacji. I co wtedy? O i jeszcze kasy bym niemial na jakąś lawete czy paliwo...I co będzie game over? :E

Z tymi drogami to fakt, czasem jeździ się jak po największych wertepach u nas. Co do paliwa to nie wiem jak miałoby to wyglądać gdyby się skończyło. Mały banik do końca dnia, :E albo trzeba będzie czekać na holowanie od kogoś znajomego. :)

#17 Użytkownik jest niedostępny   GreatPipo 

  • WWE = We Want Edge !
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2210
  • Dołączył: So, 16 Maj 09

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 16:41

Mam takie dziwne przeczucie że do E3 będą plotki, a po e3 mega info, często tak bywa z produkcjami w 2 połowie roku.

#18 Użytkownik jest niedostępny   p1et 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3525
  • Dołączył: Cz, 14 Sie 08

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 16:44

Zobacz postGreatPipo, o 11 Kwiecień 2010, 16:41, napisał(a):

Mam takie dziwne przeczucie że do E3 będą plotki, a po e3 mega info, często tak bywa z produkcjami w 2 połowie roku.


No ja tez tak obstawiam.

#19 Użytkownik jest niedostępny   miś1185 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3324
  • Dołączył: Nd, 04 Sty 09

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 17:44

Cytuj

Pomysł z paliwem nie głupi. Ale jak chcą to zrobić. Ja bym specjalnie jeżdził tyle by zostać bez paliwa gdzieś na środku mapy gdzie nie będzie stacji. I co wtedy? O i jeszcze kasy bym niemial na jakąś lawete czy paliwo...I co będzie game over?
W TDU gdy mamy pusty portfel a zatrzyma nas policja za wykroczenia, idziemy do paki w czasie rzeczywistym - dawno mi się nie zdarzyło - na pół minuty? Czy coś koło tego.. Na brak paliwa więc też śmiało można coś wymyślić ;)

#20 Użytkownik jest niedostępny   steemm 

  • koko dżambo i do przodu
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2280
  • Dołączył: Nd, 10 Sie 08

Napisany 11 Kwiecień 2010 - 17:48

Zobacz postmiś1185, o 11 Kwiecień 2010, 17:44, napisał(a):

W TDU gdy mamy pusty portfel a zatrzyma nas policja za wykroczenia, idziemy do paki w czasie rzeczywistym - dawno mi się nie zdarzyło - na pół minuty? Czy coś koło tego.. Na brak paliwa więc też śmiało można coś wymyślić ;)



tylko pomyśl np o wyścigu powiedzmy 200km gdzie jedziesz np enzo które w porywach ciągle śmiga ~350km/h, biorąc pod uwagę ile może jechać w rzeczywistości veron z prędkością maksymalną to na wyścigu mającym te 200km musiałbyś jechać chyba na 3 pit stopy :D, bo przecież taki samochód nie będzie miał baku 200l, chyba ze były by takie modyfikacje, tylko wtedy czy paliwo wpływało by na model jazdy i osiągi ;)

  • (228 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych