Forum PCLab.pl: Druga umowa w Cyfra Plus dla stałego klienta - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Druga umowa w Cyfra Plus dla stałego klienta to jeden wielki żart! Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   cervandes Ikona

  • Telefonolog nadzwyczajny
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10857
  • Dołączył: Pn, 10 Paź 05

Napisany 07 Maj 2010 - 12:11

Witajcie.

Mam dwa dekodery: Prestiżowy w C+ oraz Familijny+relax mix w CP. Z CP rezygnuję i szukam dobrej oferty bo potrzebuję mieć dwa dekodery w różnych pomieszczeniach. Zdecydowałem się na C+ (komfortowy/pace SD/ 18-mcy + opcja Canal+). Dzwonię na infolinię - oferta mi odpowiada, umowa też, cena jak najbardziej.

Jako że jestem staaaarym klientem z wieloletnią historią z pakietem prestiżowym myślałem, że podpisanie nowej umowy to żaden kłopot. Dekoder mam jeszcze z WizjiTV czyli lat to było temu z 8. Zawsze najwyższy pakiet, zawsze opłacany ze sporym wyprzedzeniem - ale jak dzwoni konsultant aby przedłużyć umowę - odmawiam. Nie lubię mieć związanych rąk i chcę mieć możliwość rezygnacji w każdej chwili (nie z jakiegoś konkretnego powodu a tak na przekór).

Okazuje się, że mimo wieloletniej współpracy z C+, opłacania abo po 150pln, mimo tego że nigdy nie spóźniłem się nawet o 1 dzień z opłatą - NIE MOGĘ PODPISAĆ NOWEJ UMOWY (oczywiście ze zobowiązaniem na 18 miesięcy) dopóki nie przedłużę na czas określony tej pierwszej.


Czy ktokolwiek jest w stanie mi wytłumaczyć jakie jest logiczne uzasadnienie takiej praktyki C+? Podziękowałem więc konsultantowi za rozmowę i rozwianie wszelkich wątpliwości a także poprosiłem o przekazanie serdecznych pozdrowień bałwanowi który to wymyślił. Nie dość że nie podpiszę nowej umowy to starą za chwilę wypowiem.

#2 Użytkownik jest niedostępny   mercator Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1425
  • Dołączył: Pn, 20 Paź 08

Napisany 07 Maj 2010 - 12:49

Po prostu nikt nie dba o swoich stałych klientów, tylko myślą jak przyciągnąć nowych...

#3 Użytkownik jest niedostępny   maslak Ikona

  • Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać.
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6466
  • Dołączył: Pn, 27 Gru 04

Napisany 07 Maj 2010 - 12:58

to żadna nowość wszędzie dymaja starych klientów a chca tylko nalapac jak najwiecej ... mam nadzieje ze kiedys przyjdzie na nich kolej i pozaluja tych swoich decyzji

#4 Użytkownik jest niedostępny   مارتشين Ikona

  • Co ja pacze?
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3241
  • Dołączył: Wed, 20 Gru 06

Napisany 07 Maj 2010 - 12:58

Norma w przypadku C+ zresztą nie tylko u nich. Jak widać nic się nie zmieniło przez tyle lat.

#5 Użytkownik jest niedostępny   Iwan69 Ikona

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 599
  • Dołączył: Pn, 13 Lut 06

Napisany 07 Maj 2010 - 13:28

Przecież od tego miesiąca już nie ma tej zasady, że klient może podpisać nową umowę dopiero gdy przedłuży starą(tylko w sytuacji gdy do końca starej zostało mniej niż 3 miesiące). Jeśli stary kontrakt nie ma zadłużenia to nie ma najmniejszego problemu. Sprzedawca ma obowiązek zaproponować klientowi przedłużenie umowy, ale jeśli klient się nie zgodzi, to bez problemu powinien dostać propozycję zawarcia drugiej umowy. Nie wiem jak jest na infolinii, ale znam procedury w punkcie. cervandes idź do najbliższego punktu Cyfry+.

Ten post był edytowany przez Iwan69 dnia: 07 Maj 2010 - 13:30


#6 Użytkownik jest niedostępny   cervandes Ikona

  • Telefonolog nadzwyczajny
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10857
  • Dołączył: Pn, 10 Paź 05

Napisany 07 Maj 2010 - 13:44

heh, nie wiem dlaczego nie przeanalizowałem dokładnie oferty Nki, bo w niej za 99pln mam kompletny pakiet ze wszystkimi HD, HBO itd. Cieszę się już że mnie tak wkurzyli - biorę TV w N.

Cytuj

Przecież od tego miesiąca już nie ma tej zasady, że klient może podpisać nową umowę dopiero gdy przedłuży starą


Jesteś związany zawodowo z C+? Konsultant wprowadził mnie w takim razie w błąd - jego strata. Jakbym mógł zamówić, to umowa już by do mnie jechała. Ale zachęcił mnie do sprawdzenia oferty N... A tak się kończą głupie żarty.

#7 Użytkownik jest niedostępny   .GHUL Ikona

  • Pozdrawiam
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2191
  • Dołączył: Nd, 21 Gru 08

Napisany 07 Maj 2010 - 13:49

Taka sytuacja chyba wynika z niedoinformowania konsultanta.
Ja się dziwię tym narzekaniom na Cyfre+, rodzice korzystają już 8 lat z usług i za każdym razem dostają ciekawą ofertę.

Ten post był edytowany przez .GHUL dnia: 07 Maj 2010 - 13:51


#8 Użytkownik jest niedostępny   jan dzban Ikona

  • Polnische banditen analphabeten
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 8291
  • Dołączył: Nd, 26 Mar 06

Napisany 07 Maj 2010 - 13:57

Zobacz postmaslak, o 7 Maj 2010, 13:58, napisał(a):

to żadna nowość wszędzie dymaja starych klientów a chca tylko nalapac jak najwiecej

A propos, UPC ma w swoim regulaminie punkt mówiący o tym, że z tych wszystkich wspaniałych promocji możemy korzystać tylko wtedy gdy nie byliśmy abonentem UPC przez ostatnie 12 miesięcy :E

#9 Użytkownik jest niedostępny   Iwan69 Ikona

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 599
  • Dołączył: Pn, 13 Lut 06

Napisany 07 Maj 2010 - 13:59

Być może był niedoinformowany bo to nowość, a był długi weekend, nie wiem... Kiedyś pracowałem w Call Center innej firmy (branża telekomunikacyjna) i powiem Wam, że sporą ilość rzeczy, dowiadywaliśmy się niestety od klientów.

Ten post był edytowany przez Iwan69 dnia: 07 Maj 2010 - 14:04


#10 Użytkownik jest niedostępny   mercator Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1425
  • Dołączył: Pn, 20 Paź 08

Napisany 07 Maj 2010 - 16:08

Zobacz postmaslak, o 7 Maj 2010, 13:58, napisał(a):

to żadna nowość wszędzie dymaja starych klientów a chca tylko nalapac jak najwiecej ... mam nadzieje ze kiedys przyjdzie na nich kolej i pozaluja tych swoich decyzji


Tylko te firmy nie zauważają jednej rzeczy, zyskać nowego klienta jest trudno, ale jak zrażą do siebie jakiegoś klienta, to on odejdzie i nigdy już nie wróci. I jeszcze ten obrażony klient może rozpowiedzieć wśród, znajomych, napisać na jakimś forum, itp. że nie warto korzystać z usług danej firmy...

#11 Użytkownik jest niedostępny   Krootki Ikona

  • TYLKO LECHIA!
  • Ikona
  • Grupa: Moderatorzy
  • Postów: 31828
  • Dołączył: Pn, 30 Wrz 02

Napisany 07 Maj 2010 - 16:15

Zobacz postmercator, o 7 Maj 2010, 17:08, napisał(a):

Tylko te firmy nie zauważają jednej rzeczy, zyskać nowego klienta jest trudno, ale jak zrażą do siebie jakiegoś klienta, to on odejdzie i nigdy już nie wróci. I jeszcze ten obrażony klient może rozpowiedzieć wśród, znajomych, napisać na jakimś forum, itp. że nie warto korzystać z usług danej firmy...


Akurat w przypadku telewizji cyfrowej satelitarnej i usług telekomunikacyjnych (bo tutaj najczęściej preferują nowych klientów a starych olewają) klient nie ma żadnego wyboru i jak się "obrazi" po kolei na 3 to w końcu będzie musiał do któregoś wrócić.

#12 Użytkownik jest niedostępny   grall Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1934
  • Dołączył: Cz, 28 Cze 07

Napisany 07 Maj 2010 - 16:31

Zobacz postjan dzban, o 7 Maj 2010, 14:57, napisał(a):

A propos, UPC ma w swoim regulaminie punkt mówiący o tym, że z tych wszystkich wspaniałych promocji możemy korzystać tylko wtedy gdy nie byliśmy abonentem UPC przez ostatnie 12 miesięcy :E


Miałem internet 10 mb + podstawowy pakiet 9 kanałów. Teraz jest promocja że jest 25 mb/s i pakiet ok. 80 kanałów 10 zł drożej niż ja płacę . Zadzwoniłem do nich i powiedzieli , że nie ma takiej możliwości podłączenia tego - to powiedziałem że w takim razie składam wypowiedzenie . Po paru godzinach oddzwonili , że jednak można podłączyć . :E

#13 Użytkownik jest niedostępny   Iwan69 Ikona

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 599
  • Dołączył: Pn, 13 Lut 06

Napisany 07 Maj 2010 - 16:35

grall ale możliwości technicznej? żebyś się potem nie zdziwił, jak rachunki wzrosną a prędkość niekoniecznie :)

#14 Użytkownik jest niedostępny   grall Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1934
  • Dołączył: Cz, 28 Cze 07

Napisany 07 Maj 2010 - 17:16

Zobacz postIwan69, o 7 Maj 2010, 17:35, napisał(a):

grall ale możliwości technicznej? żebyś się potem nie zdziwił, jak rachunki wzrosną a prędkość niekoniecznie :)

Po prostu mówili , że nie ma takiej możliwości . Technicznie są , zresztą już to mam - w piątek się użerałem 2 godziny z technikami .

#15 Użytkownik jest niedostępny   chomiczakwasz Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 122
  • Dołączył: Cz, 06 Maj 10

Napisany 08 Maj 2010 - 14:34

Po prostu Cię okłamali. W Polsce nie mamy dobrych sieci telewizyjnych.

#16 Użytkownik jest niedostępny   Kpc21 Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3156
  • Dołączył: Nd, 15 Lut 09

Napisany 08 Maj 2010 - 19:48

A tak w ogóle, to skoro masz już jeden pakiet w Cyfrze+ (i to, jak piszesz, najwyższy), to po co ci drugi? Nie lepiej kupić drugi dekoder i card splitter?

#17 Użytkownik jest niedostępny   Iwan69 Ikona

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 599
  • Dołączył: Pn, 13 Lut 06

Napisany 08 Maj 2010 - 20:24

Albo choćby multiroom który jest dostępny w Twoim prestiżowym+

Pozdrawiam

#18 Użytkownik jest niedostępny   cervandes Ikona

  • Telefonolog nadzwyczajny
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10857
  • Dołączył: Pn, 10 Paź 05

Napisany 09 Maj 2010 - 08:50

drugi dekoder stoi zdecydowanie za daleko od pierwszego a multiroom to żal jest, jak się moduł rozładuje to trzeba go ładować. Znajomy ma, czasem w trakcie filmu zdechnie...

Zresztą nieważne już, wczoraj kupiłem eNkę w pełnym pakiecie. Za 99pln miesięcznie mam full pakiet, najnowocześniejszy rewelacyjnie działający dekoder z nagrywarką, najwięcej kanałów w HD...

Cyfrę tą pierwszą też wypowiem, eNka mi się zdecydowanie bardziej podoba :)


A w całym temacie chodziło nie o doradztwo bo daję sobie radę samodzielnie w życiu ;) - tylko chciałem przedstawić postępowanie Cyfry+ względem wieloletniego, zaufanego i zdecydowanego klienta chętnego korzystać z kolejnego ich urządzenia.

#19 Użytkownik jest niedostępny   Iwan69 Ikona

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 599
  • Dołączył: Pn, 13 Lut 06

Napisany 09 Maj 2010 - 10:32

Zobacz postcervandes, o 9 Maj 2010, 08:50, napisał(a):

drugi dekoder stoi zdecydowanie za daleko od pierwszego a multiroom to żal jest, jak się moduł rozładuje to trzeba go ładować. Znajomy ma, czasem w trakcie filmu zdechnie...


Co 6 godzin, oglądania, jest to czas łączny, czyli się sumuje. Normalne zabezpieczenie, przed tym, żeby nie składać się na abonament z sąsiadem... poza tym naprawdę uważasz, że splitter nie wyszedłby Cię najtaniej?;)

Zobacz postcervandes, o 9 Maj 2010, 08:50, napisał(a):

najnowocześniejszy rewelacyjnie działający dekoder z nagrywarką, najwięcej kanałów w HD...


Wybacz ale przepisałeś to z ulotki? :E

Zobacz postcervandes, o 9 Maj 2010, 08:50, napisał(a):

Cyfrę tą pierwszą też wypowiem, eNka mi się zdecydowanie bardziej podoba smilies/smile.gif


bo ma "najnowocześniejszy rewelacyjnie działający dekoder z nagrywarką" ? ;)


Zobacz postcervandes, o 9 Maj 2010, 08:50, napisał(a):

- tylko chciałem przedstawić postępowanie Cyfry+ względem wieloletniego, zaufanego i zdecydowanego klienta chętnego korzystać z kolejnego ich urządzenia.


Nie przesadzasz? Każda telewizja ma swoje plusy i minusy, np. w Polsacie przy przedłużeniu klienci dostają jeszcze gorsze warunki niż nowi klienci, pomijam już blokowanie dekoderów i inne tego typu praktyki. Zresztą chyba sam wiesz, skoro nie przedłużyłeś Polsatu. A co do N-ki, myślę, że za pewny czas sam się o tym przekonasz czy było naprawdę warto.

Pozdrawiam

Ten post był edytowany przez Iwan69 dnia: 09 Maj 2010 - 10:57


#20 Użytkownik jest niedostępny   gotrunks Ikona

  • Dla Ciebie mógłbym zrobić wszystko co zechesz powiedz tylko...
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2262
  • Dołączył: So, 17 Kwi 04

Napisany 09 Maj 2010 - 12:44

Zobacz postcervandes, o 9 Maj 2010, 09:50, napisał(a):

drugi dekoder stoi zdecydowanie za daleko od pierwszego


Jak daleko? U mnie leciwy już spliter smartWi radzi sobie z odległością ponad 10m, przez kilka ścian i strop dosyć solidnych... Są takie co mają znacznie większy zasięg, dlatego zainteresowałbym się nimi nie kosztują mało bo 500-600zl ale zwróci się na pewno ;)

Teraz i tak jest dobrze, abonent może podpisać drugą umowę jak chcę, 6 lat temu gdy tak chciałem zrobić to nie dało rady. Jedna osoba mogła mieć tylko 1 umowę z C+, teraz jest jakiś postęp :E

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych