Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

pawlyk

Tp-Link N ADSL2+ TD-W8960N - problem ze stabilnością lini po konfiguracji Neostrada

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

od paru dni jestem posiadaczem ww routera pod neostrade 2mb. Skonfigurowałem go poprzez QuickSetup i mam połączenie z internetem - jako takie.

 

Mój problem polega na tym, że router często się rozłącza i odzyskuje połaczenie , przeważnie na pare sekund ale zdarza się rownież na dlużej. W tym drugim przypadku pomaga wyłaczenie i wlaczenie routera. Szukałem rozwiazan tego problemu ale nie mialem nigdy nic konkretnego. Jestem pewnien ze to kewstia odpowiedniej konfiguracji bo urzadzenie jest nowe. Niestety jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie i sam nie dam sobie rady.

 

Dlatego załozylem ten temat z prośbą o pomoc w odpowiedniej konfiguracji tego routera ( TP Link Wireless N ADSL2+ Modem Router TD-8960N ).

A może ktoś z was miał podobny problem i zna rozwiązanie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Device Info

 

Firmware Version: 1.3.5 Build 100510 Rel.50771n

Hardware Version: TD-W8960N v1 00000000

This information reflects the current status of your DSL connection.

Line Rate - Upstream (Kbps): 288

Line Rate - Downstream (Kbps): 2496

LAN IP Address: 192.168.1.1

Default Gateway: 83.1.4.5(pppoa0)

Primary DNS Server: 194.204.152.34

Secondary DNS Server: 194.204.159.1

Running time: 48 min

 

 

o to chodzi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skonfiguruj jeszcze raz ustawienai routera, najlepiej recznie - nie przez QS. Swoja droga - ustawiales jakies zabezpieczenie dla wi-fi?

 

Wartaloby rowniez zniemic adres urzadzenia, bo jesli w okolicy (np. Twoj sasiad) bedzie inny podobny AP z tym samym adresem IP to oba beda sobie wzajemnie "szkodzic".

Udostępnij tę odpowiedź