Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Stasiu25

Cyfrowy Polsat / Dekoder HD 5000 / Brak sygnału z anteny od godz. 17

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! 10 grudnia 2010r podpisałem umowę z CP na pakiet Familijny. Pani w punkcie poleciła mi swojego montera, który przyjechał zamontował mi antenę, spr miernikiem sygnał, ustawił dekoder itp. Niby wszystko gra ładnie, wszystko chodzi, ale od godz. 17.00 wyskakuje taki komunikat - http://obrazki.elektroda.pl/1147410900_1292230512.jpg (źródło elektroda.pl) i gdy wyłączę zasilacz z prądu na ok. 10s problem znika na 10min lecz komunikat wyskakuje ponownie. Zadzwoniłem po montera wymienił konwerter (podobno brakowało jednej polaryzacji) skasował mnie i pojechał, ale problem nie zniknął ponieważ, znowu od godz. 17.00 wyskoczył komunikat jak wyżej.

 

Co w tej sytuacji zrobić?, czy wymiana

dekoder pomoże? Z góry dziękuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do pani tam gdzie podpisywałem umowę i kazała przyjść wymienić dekoder, poszedłem i okazało się że nie mają na stanie. Ale sprawdziła dekoder i powiedziała, że wszystko działa poprawnie. Fakt była to godz. 10.30 kiedy dekoder działa poprawnie.

 

P.S. Czytałem dużo podobnych przypadków i podobno wymiana dekodera nie pomaga :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli na wszystkich kanałach jest ten problem, to padnięty tuner.

Dzwoniłem do pani tam gdzie podpisywałem umowę i kazała przyjść wymienić dekoder, poszedłem i okazało się że nie mają na stanie. Ale sprawdziła dekoder i powiedziała, że wszystko działa poprawnie. Fakt była to godz. 10.30 kiedy dekoder działa poprawnie.

Jeśli ten punkt Polsatu jest otwarty po 17:00, to przyjedź tam po 17:00. I poczekaj z podłączonym tunerem przez 10 minut. Jeśli nie, opisz DOKŁADNIE problem i zostaw obsłudze, żeby sami sprawdzili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jest mały myk, nie na wszystkich programach pojawia się ten problem znika na kanałach discovery, disney xd tvp 2 kino polska i innych, a np. jest na TVP 1 zawsze na vivie nieraz jest na polsat sport nieraz brak sygnału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do pani tam gdzie podpisywałem umowę i kazała przyjść wymienić dekoder, poszedłem i okazało się że nie mają na stanie. Ale sprawdziła dekoder i powiedziała, że wszystko działa poprawnie. Fakt była to godz. 10.30 kiedy dekoder działa poprawnie.

 

P.S. Czytałem dużo podobnych przypadków i podobno wymiana dekodera nie pomaga :/

Problemy ze zrozumieniem przeczytanego tekstu.?

Przecież pisałem

a co na to infolinia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uprawnienia nie przechodzą poprawnie.

Jak będziesz miał taka planszę to zostaw dekoder na kanale serwisowym bodaj 23 ale nie pamiętam, w instrukcji masz opisana aktywację to sobie znajdziesz.

Zadzwoń na infolinię powiedz co jest i poproś o ponowienie uprawnień. Zostaw na tym kanale na dwie trzy godziny.

Jeśli plansza zniknie i nie wróci to masz z głowy. Jeśli zniknie ale wróci to niem wie czy wymiana dekodera czy może raczej karty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Dokładnie mam ten sam problem z dekoderem, kiedy go odpalam ukazuje mi sie ten sam komunikat.Dekoder mam od sześciu dni, przysłali mi go z Warszawy i od samego początku mam z nim problemy. Dzwoniłem na infolinie z tym problemem i poradzili mi po odpaleniu - zresetować go czyli wyłączyć na 10 sek. z kontaktu, tak tez zrobiłem i komunikat zniknął. Na następny dzień to samo ale nie mogę pozwolić sobie aby uruchamiać dekoder w ten sposób.Pondto zegar podczas czuwania pokazuje złą godzinę.Podczas pracy dekodera wyskakują też inne informacje jak instalacja i konfiguracja, program zostaje na jakiś czas przerwany w tym momencie a mnie krew zalewa.Przez kilka lat używałem dekodera marki Samsung 350 i nie miałem żadnych problemów, byłem zmuszony wymienić bo Samsung padł.Widzę więc, że nie jestem odosobniony ale nie mam pomysłu jak dalej działać? Proszę więc o poradę za co z góry dziękuję.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie :) No nareszcie opuścił mnie ten problem, powodem był wadliwy dekoder po wymianie dekodera wszystko śmiga(już chyba tydzień :)

 

balsam - wymień dekoder bo nigdy nie pozbędziesz się tego problemu, uwierz mi :)

 

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Już dwa dni dekoder mój działa bez zastrzeżeń, odrodził się po kilku resetach a być może ja nieumiejętnie obsługiwałem go będąc przyzwyczajony do innej obsługi dekodera a nawet udało mi się ustawić moje ulubione programy w kolejności od 1-8 i tylko tyle można.W Samsungu mogłem ustawić programów w nieskończoność no ale cóż.....

Pozdrawiam i życzę mniej problemów z tym "ustrojstwem"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dzisiaj wymieniłem dekoder na HD 5000. Wcześniej miałem echostara. Mój problem polaga na tym, że na kanałach tvp1, Discovery Science i World, Orange sport mam brak sygnału. Wszystkie inne działają bez zarzutu. I nie wiem co mam z tym faktem zrobić. Satelitę mam przymocowana stabilnie, kiedyś tego problemu nie miałem. Bo pod koniec użytkowania echostara również był ten problem. Sygnał z infolini był ponawiany nie raz. Proszę o poradę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te dekodery są nie dorobione to po pierwsze, a po drugie HD5000 jest bardzo delikatny - może nie lubi się ciągle z konwerterem.

Sprawdź sobie jeszcze kabel antenowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...