Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

kynek88

Wybór Routera

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nigdy nie miałem routera i nie znam się zbytnio na nich więc proszę o pomoc. Posiadam Neostradę 6 Mb i chciałbym podzielić te łącze na mój komputer i komputer rodziców znajdujący się piętro niżej oczywiście wolałbym nie puszczać 20 metrów kabla więc lepszym wyborem byłoby coś bezprzewodowego. I jeszcze pytanko, takie łącze będzie udostępnione na zasadzie czym więcej robię na danym kompie tym bardziej zamulam ten drugi? czy można jakoś podzielić: powiedzmy 80% na moim i 20% dla rodziców ? Oni raczej będą używać komputera do przeglądania jakichś stron, wchodzenia na facebooka, gadaniu na skype itp. - ogólnie nic mocno zżerającego łącze. Budżet to jakieś 150-250 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz przypisać 20% rodzicom a 80% dla siebie to musiz kupić zewnętrzny modem ADSL+ ovislinka wl-1600gl

 

jak kupisz zwykły ADSL'owy router to pasmo jest rozkładane zależnie od obciążenia np gdy tylko ty korzystasz z neta to masz 100% a gdy oba komputery ściągają to mają mniejwięcej po połowie.Oczywiście jak zapuścisz torrenta albo będziesz zużywął całą pojemnośc łącza to pingi będą wyokie i nierówne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Linksys Wireless-N Router ADSL WAG120N --> a tego typu router byłby dobry ? Dodam że do drugiego komputera w linii prostej jest jakieś 5-6 metrów i oczywiście jedna ściana - zależy mi na dobrej jakości udostępnionego łącza. I jeszcze jedno będę musiał także kupić kartę Wi-fi, mogłaby być ta w tym zestawie ? http://www.komputronik.pl/product/98859/Sprzet_komputerowy/Sieci_i_komunikacja/Linksys_Wireless_N_zestaw_Router_ADSL_karta_WUSB100_WGKUSB120N_EU.html.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach