Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Ronn!3T

Jak ustawic priorytety, szybkosc polaczenia na routerze dla każdego komputera?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Wiele razy pomogliście mi na tym forum więc piszę z kolejnym problemem. Jestem na studiach i mieszkam z współlokatorami. Problem polega na tym, że posiadamy neta 1mb a jeden użytkownik ciągle ściąga z torrentów z tego powodu nie mogę nawet zagrać w żadną grę online bo pingi są ogromne. Nie znam się na tym zbytnio, dlatego postaram się opisać problem "najprościej jak się da". Jako, iż ja jestem właścicielem routera i mam do niego dostęp, chciałem się zapytać co mam zrobić, gdy na kompie A ktoś ściąga z torrentów full prędkością a ja właczam na kompie B gre i automatycznie chcę by prędkość na kompie A spadła do tylu, by na kompie B można było komfortowo pograć. Router to Belkin G Wireless Router F5D7234-4. Z tego co wyczytałem w sieci posiada funkcję QoS, jednakże po zalogowaniu do routera nigdzie jej nie ma. Proszę o pomoc w tej sprawie.

 

EDIT:

 

Obraz z zalogowaniem do routera:

b23e674c.jpg

 

pozdrawiam,

Ronn!3T

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jimasek

Niestety w tej klasie sprzętu nic nie zrobisz, urządzenie nie posiada podziału łącza dla danych użytkowników. qos to tylko priorytrty dla danych pakietów nie sprawdza się gdy ktoś zaciąga z torrenta czu innego p2p. Pozostaje zakup routera który podzieli ci pasmo lub w ostateczności instalacja jakiegoś limitera na kompach w sieci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie da się zrobić tak, że znając port gry ustawić temu portowi najwyższy priorytet, a port www i zakres portów które wykorzystują torrenty na najniższy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jimasek