Forum PCLab.pl: Co sie stanie jesli nie odbiore paczki - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Co sie stanie jesli nie odbiore paczki Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   MageFTW Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1631
  • Dołączył: Nd, 27 Maj 07

Napisany 03 Maj 2011 - 09:13

jw

#2 Użytkownik jest niedostępny   FilipEcki Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2612
  • Dołączył: Nd, 26 Gru 10

Napisany 03 Maj 2011 - 09:13

Wróci do nadawcy...

#3 Gość_Grzechuboss_*

  • Grupa: Goście

Napisany 03 Maj 2011 - 09:19

Jeśli to kurier ma dostarczyć to następnego dnia będzie druga próba doręczenia a później trzecia.

#4 Użytkownik jest niedostępny   pietrrokov Ikona

  • Przyszły Pan Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4540
  • Dołączył: Pt, 06 Lut 09

Napisany 03 Maj 2011 - 09:22

Tak powróci do nadawcy a nadawca będzie musiał zapłacić za odebranie swojej paczki.
Przynajmniej ja miałem taką sytuację z paczką pobraniową...

#5 Użytkownik jest niedostępny   AZz_ Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2210
  • Dołączył: Cz, 23 Kwi 09

Napisany 03 Maj 2011 - 09:24

Autorze stracisz swoje słowo i honor, bo jak się coś zamawia to się powinno odbierać :] ponadto ktoś za Ciebie będzie musiał zapłacić za przesyłkę :(

#6 Użytkownik jest niedostępny   MageFTW Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1631
  • Dołączył: Nd, 27 Maj 07

Napisany 03 Maj 2011 - 09:27

Chodzi o komputronik. Wlasnie wyslalem meila zeby mi anulowali jednak nie wiem czy to zrobia bo niemal natychmiast po zamuwinieu wyslali mi meila ze: "Zamówienie przekazaliśmy pracownikom magazynu do zebrania w magazynie, spakowania i wysłania.

Niestety, nie ma już możliwości jego modyfikacji, ani łączenia z innymi zamówieniami."

#7 Użytkownik jest niedostępny   Wsolek Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 396
  • Dołączył: Cz, 24 Lut 11

Napisany 03 Maj 2011 - 09:28

W przypadku kuriera, zadzwoni do Ciebie i ustalicie czy paczka ma iść na adres zastępczy, np. kolegi lub będzie czekała w magazynie na odbiór osobisty. W przypadku poczty, awizo lub zwrot do nadawcy

#8 Gość_Grzechuboss_*

  • Grupa: Goście

Napisany 03 Maj 2011 - 09:52

Byś musiał zadzwonić do pracownika realizującego Twoje zamówienie żeby je anulować.

#9 Gość_qazman_*

  • Grupa: Goście

Napisany 03 Maj 2011 - 11:50

Grzechuboss, chyba żartujesz, do tego potrzebny jest numer telefonu i konieczność rozmowy głosowej! :o

#10 Użytkownik jest niedostępny   Karol R Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5622
  • Dołączył: Pn, 05 Maj 08

Napisany 03 Maj 2011 - 13:48

Zobacz postqazman, o 03 Maj 2011 - 12:50, napisał(a):

Grzechuboss, chyba żartujesz, do tego potrzebny jest numer telefonu i konieczność rozmowy głosowej! :o


Z numerem telefonu może być problem, ale z rozmową głosową niby jaki ma być problem?

#11 Użytkownik jest niedostępny   209458 Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9632
  • Dołączył: Wt, 15 Sty 08

Napisany 03 Maj 2011 - 13:51

Z zamówienia w Komputroniku możesz zrezygnować w ciągu 10 dni, ale mogą cię obciążyć kosztami zwrotu. Tyle mówi Trybunał Europejski, w praktyce jest różnie - jedni machną ręką, inni każą zwrócić tez koszty wysyłki.

#12 Gość_Grzechuboss_*

  • Grupa: Goście

Napisany 03 Maj 2011 - 18:50

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane i wysłane to można je anulować, dane do handlowca, który załatwiał Twoje zamówienie masz w e-mailu potwierdzającym zamówienie.

#13 Użytkownik jest niedostępny   Krzysiulek Ikona

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 876
  • Dołączył: Pt, 10 Lis 06

Napisany 03 Maj 2011 - 19:45

Zobacz postKarol R, o 03 Maj 2011 - 14:48, napisał(a):

Z numerem telefonu może być problem, ale z rozmową głosową niby jaki ma być problem?

Istnieje taka fobia, w senie lęku przed rozmową telefoniczą. Należy do kategorii fobii społecznych.
A co do tematu, to masz 10 dni na zwrocenie przedmiotu, jeżeli nie uda się już cofnąć zamówienia. W Komputroniku towar zwracasz na swój koszt. No i telefon to najprostsze rozwiązanie, choć jak już paczka wyszła to może być za późno. Kiedy składałeś zamówienie? Bo dzisiaj to raczej było nieczynne.

#14 Gość_qazman_*

  • Grupa: Goście

Napisany 03 Maj 2011 - 20:23

Zobacz postKarol R, o 03 Maj 2011 - 14:48, napisał(a):

Z numerem telefonu może być problem, ale z rozmową głosową niby jaki ma być problem?


Zapytaj się autora tematu, czemu woli napisać tutaj zamiast zadzwonić do komputronika z samego rana i dostać pewną odpowiedź.

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych