Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Adin

internet z routeru i modemu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! :) Ostatnio zamówiłem na allegro router "TP-LINK ROUTER TL-R402M" Link do Routera . Mam internet Netia 1.3 mb/s i posiadam jeszcze Modem ZTE ZXDSL 852 link do modemu . Chcę podłączyć internet od laptopa do komputera i omówiony router nie ma wbudowanego modemu. I ja jestem w tym zielony i mam ogromną prośbę do was ! Czy mógł by mi ktoś podać DOKŁADNĄ INSTRUKCJĘ INSTALACJI ROUTERA I INTERNETU? Tzn. żeby internet był na tym i na tym komputerze. Bardzo bym był wdzięczny ! Dziękuję i pozdrawiam !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:D

 

1. Podłącz modem do routera , wpinając kabel do portu oznaczonego jako WAN.

 

2. Podłącz laptop i pecet kablami do portów routera.

 

3. Na laptopie wejdź w Połączenia Sieciowe w Panelu Sterowania. Wejdź w właściwości aktywnego połączenia -> Znajdź na liście Protokół Internetowy (TCP/IP) -> kliknij właściwości -> Upewnij się, czy jest zaznaczona opcja "uzyskaj adres IP automatycznie".

 

Na PC , jeśli nie masz ustawionego połączenia w Panelu Sterowania, to utwórz je, klikając utwórz nowe połączenie na pasku bocznym.

 

W kreatorze:

 

Połącz się z internetem -> Konfiguruj połączenie ręcznie -> Połącz używając połączenia szerokopasmowego , które zawsze jest włączone.

 

4. Wpisz w przeglądarkę 192.168.1.1.

 

5. Zaloguj się używając danych

 

login: admin

hasło: admin

 

6. Wejdź w Quick Setup

 

7. Ustaw wg. danych, które dostałeś od Netii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale jak mam podłączyć modem do routera? ten kabel co miałem w pudełku z routerem, wpinam go do wan ale dróga końcówka nie pasuje do modemu bo jest za duża ;/ co robic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach