Forum PCLab.pl: Błąd 711 podczas łączenia - blueconnect - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Błąd 711 podczas łączenia - blueconnect Błąd 711

#1 Użytkownik jest niedostępny   deviancer Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 154
  • Dołączył: So, 25 Wrz 04

Napisany 20 Maj 2011 - 10:07

Zainstalowałem modem huawei (sam się zainstalował wraz z aplikacją blueconnect), wszystko ładnie pieknie wykrywa jakiś zasięg etc. podczas próby połączenia z internetem wyskakuje błąd 711. Błąd ten dotyczy połączeń zdalnych czy coś na ten styl. Sprawdziłem w usługach jest włączone na ręczny, przy zmianie na automatyczny i usług zaleznych na automatyczny wciąż jest to samo.System to Windows 7 Home x64, modem Huawei e122 .Za chwile zostanę całkiem bez internetu wiec potrzebna jest mi szybka i skuteczna pomoc. ;)

Ten post był edytowany przez deviancer dnia: 20 Maj 2011 - 10:17


#2 Użytkownik jest niedostępny   jojo_sct Ikona

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 76
  • Dołączył: Pn, 30 Lis 09

Napisany 21 Maj 2011 - 09:18

Myślę że błąd ten powodują niedopracowane drivery spróbuj odinstalować drivery od samego modemu z managera urządzeń, a następnie znaleźć jakieś najnowsze sterownik (nawet beta)) pod win7 x64

#3 Użytkownik jest niedostępny   deviancer Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 154
  • Dołączył: So, 25 Wrz 04

Napisany 21 Maj 2011 - 09:38

Problem rozwiązałem, parę innych usług o których nie pisał Microsoft ani inne forum było wyłączone i jest bardzo ważne żeby zniwelować błąd.

Harmonogram zdarzeń - to była kluczowa usługa która roziązała problem

Gdyby ktoś miał podobny problem proszę pisać, postaram się pomóc.

Ten post był edytowany przez deviancer dnia: 21 Maj 2011 - 09:38


#4 Użytkownik jest niedostępny   loczex Ikona

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 73
  • Dołączył: Cz, 17 Lis 11

Napisany 27 Grudzień 2011 - 20:33

Zobacz postdeviancer, o 21 Maj 2011 - 09:38, napisał(a):

Problem rozwiązałem, parę innych usług o których nie pisał Microsoft ani inne forum było wyłączone i jest bardzo ważne żeby zniwelować błąd.

Harmonogram zdarzeń - to była kluczowa usługa która roziązała problem

Gdyby ktoś miał podobny problem proszę pisać, postaram się pomóc.



moglbym prosic o pomoc mam ten sam problem

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych