Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

RA7OR

Monitor do 600 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jako że nie znam się zbytnio zwracam się do Was z prośbą.

 

Monitor potrzebuje głównie do gier, czasami do filmów ale to nieważne. Oczywiście panoramiczny. Chcę, by był dość duży ale bez przesady (za tą kasę to i tak czegoś ogromnego chyba nie kupię). Tunera TV nie potrzebuje. Zastanawiałem się nad kwestią LED/nonLED, no i w sumie nic nie wymyśliłem, może Wy mi pomożecie. Kartę graficzną mam gf gtx 460 (jeżeli chodzi o kwestię rozdziałki). Ogólnie cenię sobie solidność (nie ten [ciach] Acer co teraz mam...).

 

Z góry dziękuję za pomoc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o czymś typu 24" , bo 19 to mam 4:3 teraz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.ceneo.pl/;szukaj-W2243T

Sam z niego korzystam. Mam go od ponad roku, kupiłem w Niemczech wtedy za 140 Ojro. Absolutnie nie żałuję.

22cale, mat, ładna rameczka, fullHD. Jedyny minus - brak HDMI, ale DVI spokojnie wystarcza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czym się różni LG Flatron W2243T od LG W2243S-PF? Niby po specyfikacji te same monitory a cena bardzo rozbieżna :P

 

 

EDIT

 

a co myślicie o tym ?

 

http://www.agito.pl/monitory-lcd/lg-24-lcd-w2443t-pf.0.358819.html

 

Z tego co widzę to samo co ja mam, tylko 2" więcej.

595 - mieścisz się, zatem jak Ci odpowiada, bierz.

W razie czego zawsze masz 30 dni na reklamację tzw. Bad Pixeli, a potem jeszcze dwa latka zwykłej gwarancji. (różnica taka, że w ciągu 30 dni monitor wymieniają od ręki)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

BenQ miały zawsze fajną linię.

Ja bym ponownie wziął LG.

Poczytaj o nich i zdecyduj.