Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

piotrcies

Problem z routerem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od razu zaznaczę, że jestem laikiem w kwestii komputerów.

Kupiłem ostatnio router do mojej netii. Model to D-Link DSL-2680. Jako że jestem laikiem, co już wspominałem, nie umiałem go skonfigurować. Pomógł telefon do obsługi klienta, gdzie mi powiedziano co i jak mam ustawić na stronie konfiguracyjnej. Niby więc wszystko działa, ale mam i tak problem.

Gdy odłączę od gniazdka router (lub gdy mam małą przerwę w dostawie prądu, co u mnie się często zdarza), nie mogę połączyć się z internetem. Trzecia dioda, odpowiedzialna za internet świeci na czerwono. Gdy wchodzę na stronę konfiguracyjną, to wszystko mam ustawione tak jak być powinno (tzn. tak jak mi kazano ustawić). Próbuję zapisać ustawienia, ale nic nie działa. Muszę włączać komputer, który jest podpięty do routera kablem ethernet, resetować router do ustawień fabrycznych i jeszcze raz ustawiać wszystko. To uciążliwe, chciałbym, żeby router znajdował sieć. Czy miał ktoś podobny problem lub po prostu wie jak mi pomóc?

Z góry dziękuję.

 

E:

Dodam, że chodzi o odłączenie i podłączenie do gniazdka, nie jestem tak głupi, żeby łączyć się z netem przez wyłączonym routerze ;) Po prostu po wyłączeniu i włączeniu sprzętu nie mogę neta znaleźć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, proponuje wgrac najnowszy firmware do dlinka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach