Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

barman 7200

Najlepsze telefon do Endomondo/Sport Tracker

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Chcę kupić telefon z jak najlepszym odbiornikiem GPS, do 700 zl, ponieważ zależy mi na jak najdokładniejszym wyniku.

Najlepiej Aby był z dotykowym wyświetlaczem, ale jak zwykły bd. miał lepszy GPS to trudno, no i WiFi.

 

A i jeszcze jedno by nie był to tel, na Windows, ponieważ te aplikacje nie sa obsługiwane przez ten OS.

 

Mam nadzieje że mi pomożecie ponieważ na telefonach nie znam się kompletnie :)

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja używam Sports Tracker'a z Nokia E52 . Co do kwestii dokładności GPS to jest pewne przekłamanie, szczególnie widoczne na google map (istnieje możliwość transportu trasy do google maps),gdy jadąc rowerem po drodze pokazuje mi wyraźnie, że jechałem poza chodnikiem oraz to, że mimo że np. podczas biegu wracam tą samą drogą to program pokazuje kreseczki które nieco się rozmijają.

 

Nie wiem, czy to kwestia dokładności gps, czy też możliwych błędów w oprogramowaniu. W zasadzie to nie spotkałem się z jakimś parametrem określającym dokładność GPS w telefonach komórkowych, więc pozostają Ci jedynie chyba obserwacje użytkowników i ich ewentualne opinie. Należy też pamiętać że na dokładność gps wpływa też ilość satelitów itp.

 

Moja Nokia posiada system Symbian, ale z tego co widzę to pojawiła się ostatnio wersja na Androida (czym się różni od tej na symbiana to nie wiem), więc kwestie OS też weź pod uwage.