Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

FrancisOsmulski

Najlepszy notebook dla gracza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy jesteście w stanie wskazać najlepszy pod każdym względem laptop dla gracza? Cena nie gra roli.

 

Na hardware nie znam się całkowicie i liczę na waszą pomoc. Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chętnie Ci pomożemy, tylko z tym,że cena nie gra roli,to ostrożnie,bo od razu mogę Ci pokazać laptopa do gier firmy Sager,Eurocom,XMG albo Alienware za którego zapłacisz bez problemu 15 tysięcy albo więcej. Pasuje? Czy coś bardziej w realnych pieniądzach - laptop do gier który wszystkie najnowsze tytuły odpali w wysokich detalach to wydatek ok. 5-6 tysięcy, ew. można zrobić pewne oszczędności i kupić już coś za ok. 3500zł,ale tak jak mówię - Twój zasób gotówki jest tutaj bardzo,ale to bardzo istotny ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tych firm, co podałeś, to tylko Alienware mi coś mówi. :)

Zauważę dużą różnicę pomiędzy lapkiem za 6k, a za 15k?

Powiem inaczej. Naj naj naj do gier z dostępnych na polskim rynku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - do 8 tysięcy zazwyczaj montuje się pojedyncze karty graficzne. Obecnie najmocniejszą grafiką w laptopie jest GeForce GTX580M i takiego dostaniesz w laptopie Alienware (recenzja:

http://www.notebookcheck.net/Review-Alienware-M17x-R3-GTX-580M-i7-2820QM-Notebook.58812.0.html )