Forum PCLab.pl: CS:GO / Counter-Strike: Global Offensive - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

  • (1168 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

CS:GO / Counter-Strike: Global Offensive Temat główny

#1 Użytkownik jest niedostępny   Rybisiu 

  • Have we ever meetbefore?
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2169
  • Dołączył: Pt, 06 Lip 07

Napisany 12 Sierpień 2011 - 18:14

Dokładnie dziś Valve zapowiedziało nową część jednego z najpopularniejszych sieciowych FPSów. Gry która dla wielu(a chyba dla wszystkich młodych Polaków) jest synonimem grania przez sieć.

Dodaj obrazek

Cytat z "pary" :

Cytuj

Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO) will expand upon the team-based action gameplay that it pioneered when it was launched 12 years ago.

CS: GO features new maps, characters, and weapons and delivers updated versions of the classic CS content (de_dust, etc.). In addition, CS: GO will introduce new gameplay modes, matchmaking, leader boards, and more.

"Counter-Strike took the gaming industry by surprise when the unlikely MOD became the most played online PC action game in the world almost immediately after its release in August 1999," said Doug Lombardi at Valve. "For the past 12 years, it has continued to be one of the most-played games in the world, headline competitive gaming tournaments and selling over 25 million units worldwide across the franchise. CS: GO promises to expand on CS' award-winning gameplay and deliver it to gamers on the PC as well as the next gen consoles and the Mac."

CS: GO is being developed by Valve in cooperation with Seattle-based Hidden Path Entertainment. The title is targeted for release in early 2012 and will be playable at this year's PAX Prime and London Games Festival.

źródło

Szczerze ciekawi mi co takiego zmieni się w samej rozgrywce i jak daleko posuną się zmiany. Żebyśmy tylko nie dostali CSa z czapkami, albo klona CoD.


Ale co z tego skoro wszyscy chcą nowego HL :(

Trzeba czekać do PAX Prime

#2 Użytkownik jest dostępny   Crew 900 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7254
  • Dołączył: Cz, 28 Sie 08

Napisany 12 Sierpień 2011 - 18:16

Tylko czekać na jakieś screeny i trailery : )

#3 Użytkownik jest niedostępny   nabeS 

  • The Imperial Palace Hotel was a five star bona fide shithole
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1744
  • Dołączył: Cz, 13 Maj 10

Napisany 12 Sierpień 2011 - 18:34

Mnie jakoś nigdy CS nie zachwycał. Nie wiem co żyliony nerdów w tym widzi. Może dlatego, że to stara gra i pójdzie na kompie na węgiel drzewny bo poza tym to będzie ciężko CSowi konkurować z CODami czy BFami, ale fakt faktem, ze CS był pierwszy. Zobaczymy co pokażą screeny/trailery gdy się już ukażą ;p

#4 Użytkownik jest niedostępny   prabab 

  • Tenchovo.
  • Ikona
  • Grupa: Moderatorzy
  • Postów: 14658
  • Dołączył: Cz, 16 Wrz 04

Napisany 12 Sierpień 2011 - 18:36

Zobacz postnabeS, o 12 Sierpień 2011 - 20:34, napisał(a):

poza tym to będzie ciężko CSowi konkurować z CODami czy BFami

Przecież to zupełnie inny typ gry.

Unreal Tournament też konkuruje z CoDem? 8:E

Osobiście podjarałem się jak mała dziewczynka. Counter-Strike i Source to spory kawał mojego późnonastoletniego życia. Aż się łezka w oku kręci.

Z informacji na reddicie:
- gra stawia na 5vs5,
- amunicja jest za darmo,
- recoil jest całkowicie losowy, ale wpisuje się w okrąg, a nie kwadrat jak w CS:S - czyli tak, jak we współczesnych fpsach,
- nie ma regeneracji żyć,
- flashe działają jak w 1.6,
- pojawiły się dwa nowe rodzaje granatów: koktail mołotowa i "decoy", czyli samodzielny głośnik odtwarzający dźwięki strzałów,
- gra sprawia wrażenie zdecydowanie bardziej dopracowanej niż CS:S, który "zrobiony był jako przystawka do HL2".

#5 Użytkownik jest niedostępny   Czachmen 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 469
  • Dołączył: Nd, 27 Mar 11

Napisany 12 Sierpień 2011 - 18:37

"NOWY COUNTER-STRIKE WYJDZIE YEA KURFA". A tak na serio to już się nie mogę doczekać. Znowu stracę setki godzi grając w tą legendarną grę sieciową, która nigdy się nie znudzi i zestarzeje.
http://i55.tinypic.com/kbvgk2.gif
Counter-Strike gorszy od CoDa czy BFa ahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaaaahahahaahahahahahaha aż się oplułem (na serio).
Grywalnośc+Narzędzia Modderskie+Multiplayer+Mechanika Rozgrywki i masę rzeczy=Counter Strike.
BF=bardzo dobra gra.
CoD=[ciach] dla bezmózgowców (Narażam się na słowa krytyki, ale swojego zdania nie zmienię nigdy, a fanów bądź nie CoDa mam w dupie). :E

Ten post był edytowany przez prabab dnia: 12 Sierpień 2011 - 18:47
Powód edycji: Słownictwo.


#6 Użytkownik jest niedostępny   Staachi 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 464
  • Dołączył: Wed, 14 Lip 10

Napisany 12 Sierpień 2011 - 18:41

kurde i właśnie uświadomiłem sobie że od prawie 2 lat nie grałem w cs-a...

czas nadrobić zaległości i odkurzyć skilla :E

Spoiler


#7 Użytkownik jest niedostępny   Czachmen 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 469
  • Dołączył: Nd, 27 Mar 11

Napisany 12 Sierpień 2011 - 18:43

@UP
Dobre serwery (aktualnie nie gram)
Tu masz kolejną garść serwerów-trochę neowscy admini, ale to jest niestety nieuniknione.

Ten post był edytowany przez Czachmen dnia: 12 Sierpień 2011 - 18:45


#8 Użytkownik jest niedostępny   nabeS 

  • The Imperial Palace Hotel was a five star bona fide shithole
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1744
  • Dołączył: Cz, 13 Maj 10

Napisany 12 Sierpień 2011 - 18:50

Zobacz postprabab, o 12 Sierpień 2011 - 19:36, napisał(a):

Przecież to zupełnie inny typ gry.

Unreal Tournament też konkuruje z CoDem? 8:E

Może i inne gry aczkolwiek nie do końca bo różni się to kilkoma duperelami jak mierzenie z celownika, recoil itp. itd., ale i tak ludzie wybiorą cody i bfy ze względu na większy "realizm".
Swoją drogą CSowcy jakich znałem siedzą na codach i bfach.


Unreal Tournamenta nie ma co porównywać z Codem bo to nierzeczywistość vs "rzeczywistość". Ale CS i Cody oraz BFy sprowadzają się do tego samego: dwie strony: at vs t (różnie odmieniane tak by nie można było na pierwszy rzut oka dostrzec podobieństwa.

Zobacz postCzachmen, o 12 Sierpień 2011 - 19:37, napisał(a):

CoD=[ciach] dla bezmózgowców (Narażam się na słowa krytyki, ale swojego zdania nie zmienię nigdy, a fanów bądź nie CoDa mam w dupie). :E

[wycieczki osobiste]

Ten post był edytowany przez prabab dnia: 12 Sierpień 2011 - 18:55


#9 Użytkownik jest niedostępny   prabab 

  • Tenchovo.
  • Ikona
  • Grupa: Moderatorzy
  • Postów: 14658
  • Dołączył: Cz, 16 Wrz 04

Napisany 12 Sierpień 2011 - 18:53

Zobacz postnabeS, o 12 Sierpień 2011 - 20:50, napisał(a):

Może i inne gry aczkolwiek nie do końca bo różni się to kilkoma duperelami jak mierzenie z celownika, recoil itp. itd., ale i tak ludzie wybiorą cody i bfy ze względu na większy "realizm".

CoD i BF2 - walka taktyczna na dużą skalę, w dużej drużynie; gra tocząca się szybko, przy wykorzystaniu szerokiego arsenału (w tym broni palnej).
CS - walka taktyczna w małym zespole, na kameralnych planszach; gra tocząca się powoli, przy praktycznym/pragmatycznym wykorzystaniu broni palnej.

Rozumiem, że symulatory Formuły 1 to to samo, co wyścigów rajdowych i też wg. Ciebie różnią się "kilkoma duperelami", bo i tu i tu się prowadzi samochód? ;)

Cytuj

Ale CS i Cody oraz BFy sprowadzają się do tego samego: dwie strony: at vs t (różnie odmieniane tak by nie można było na pierwszy rzut oka dostrzec podobieństwa.

No patrz, czyli jak tryb assault w UT 8:E.

#10 Użytkownik jest niedostępny   nabeS 

  • The Imperial Palace Hotel was a five star bona fide shithole
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1744
  • Dołączył: Cz, 13 Maj 10

Napisany 12 Sierpień 2011 - 18:56

Zobacz postprabab, o 12 Sierpień 2011 - 19:53, napisał(a):

CoD i BF2 - walka taktyczna na dużą skalę, w dużej drużynie; gra tocząca się szybko, przy wykorzystaniu szerokiego arsenału (w tym broni palnej).
CS - walka taktyczna w małym zespole, na kameralnych planszach; gra tocząca się powoli, przy praktycznym/pragmatycznym wykorzystaniu broni palnej.

Rozumiem, że symulatory Formuły 1 to to samo, co wyścigów rajdowych i też wg. Ciebie różnią się "kilkoma duperelami", bo i tu i tu się prowadzi samochód? ;)

No patrz, czyli jak tryb assault w UT 8:E.

Assault w UT to przełamanie obrony obiektu np. AS-Frigate z UT99 dostanie się do sterów itp. To że rozwalisz cały team, który się respawnuje [ciach] ci da ;C
Cody, BFy i CS to zazwyczaj neutralizacja jednego teamu przed drugi lub bomby a nie pomieszczeń.

Niejako przyznałeś mi racje tylko, że rozchodzi się o liczebność teamu, ale z grubsza to to samo.

Ten post był edytowany przez prabab dnia: 12 Sierpień 2011 - 18:59
Powód edycji: Słownictwo.


#11 Użytkownik jest niedostępny   Mr. 3 

  • THE OBSESSION FOR PERFECTION
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4177
  • Dołączył: So, 18 Wrz 10

Napisany 12 Sierpień 2011 - 18:59

Pewny jesteś? Ja jestem, można powiedzieć, że podjarany z tego powodu, że wreszcie pojawił się news dot. nowego CS'a.

Dla mnie ewolucja CoD'a zakończyła się na czwórce, a BF'a na dwójce.

Kupuję w dniu polskiej premiery.

W wyścigach chodzi o lepsze fury i zwycięstwo. (możesz porównać NFS'a do GT Legends?)

Ten post był edytowany przez Mr. 3 dnia: 12 Sierpień 2011 - 19:01


#12 Użytkownik jest niedostępny   Czachmen 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 469
  • Dołączył: Nd, 27 Mar 11

Napisany 12 Sierpień 2011 - 19:00

Może nie ? CoD to jest słaba gra. Gra wykorzystuje skrypty wręcz w niemożliwych ilościach po których chce się rzygać. Fabuła jest wręcz odpychająca a długośc gry jest równa kilku godzin. Sam singleplayer jest wart tyle co intro Wiedźmina 1 :E . Multiplayer polega głównie na tym kto ma lepszą broń i szybsza rękę na spuście. 0 skilla. Nawet różne tryby rozgrywki niewiele zmieniają. Realizm ? pff prócz modelu broni czy uzbrojenia w codzie nie ma realizmu. Krew w MW 2 wygląda jakby ktoś soczkiem malinowym popsikał po ekranie haha. Fizyka ? pożal się boże już half-life 2 kładzie w tym zakresie wszystkie CoDy. Battlefield natomiast to faktycznie solidna gra, która jednak nie umknęła kilku błędom, ale żadna gra nie jest idealna.
EDIT: Misja snajperska w MW 1 jest jeszcze czegoś wart.
W tym rzecz, że nie lubię ADHDowego stylu rozgrywki wolę w tym zakresie Counter-Strike'a

Ten post był edytowany przez Czachmen dnia: 12 Sierpień 2011 - 19:13


#13 Użytkownik jest niedostępny   prabab 

  • Tenchovo.
  • Ikona
  • Grupa: Moderatorzy
  • Postów: 14658
  • Dołączył: Cz, 16 Wrz 04

Napisany 12 Sierpień 2011 - 19:01

Zobacz postnabeS, o 12 Sierpień 2011 - 20:56, napisał(a):

Niejako przyznałeś mi racje tylko, że rozchodzi się o liczebność teamu, ale z grubsza to to samo.

To jest taka sama racja, jak gdybym powiedział, że Mario niczym się nie różni od Assasins Creed, bo i tu i tu główny bohater się porusza, po czym bronił się, ze "przyznałeś mi rację, bo rozchodzi się tylko o prędkość poruszania się". Oczywiście, jest to cecha wspólna i do tego bardzo ważna, bo stanowiąca podstawę obu tych gier. Tylko, że to jest najgłupsza argumentacja, z jaką się spotkałem w życiu.

Zobacz postCzachmen, o 12 Sierpień 2011 - 21:00, napisał(a):

CoD to jest syf.

Proszę darować sobie takie nieregulaminowe wypowiedzi. Twoja reputacja i tak wisi na włosku i jesteś na skraju kilkudniowego bana - uwierz mi, że flame, to ostatnie co chcesz wywołać.

#14 Użytkownik jest niedostępny   Rybisiu 

  • Have we ever meetbefore?
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2169
  • Dołączył: Pt, 06 Lip 07

Napisany 12 Sierpień 2011 - 19:06

Zobacz postnabeS, o 12 Sierpień 2011 - 19:56, napisał(a):

Assault w UT to przełamanie obrony obiektu np. AS-Frigate z UT99 dostanie się do sterów itp. To że rozwalisz cały team, który się respawnuje [ciach] ci da ;C
Cody, BFy i CS to zazwyczaj neutralizacja jednego teamu przed drugi lub bomby a nie pomieszczeń.

Niejako przyznałeś mi racje tylko, że rozchodzi się o liczebność teamu, ale z grubsza to to samo.


Czyli ogólnie wypełnienia celu mapy ;) w CSie miałeś jeszcze eskortę vipa i zakładników. Tak czy siak każdy FPS sprowadza się do tego żeby zdeptać przeciwnika :E

Zobacz postCzachmen, o 12 Sierpień 2011 - 20:00, napisał(a):

/slash/


no i co z tego? ;E CoD nie jest wcale zły. Ba, 4 to jeden z fajniejszych FPSów jakie wyszły.

#15 Użytkownik jest niedostępny   BuLiNN 

  • MAGAFAKA
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4206
  • Dołączył: Cz, 17 Lip 08

Napisany 12 Sierpień 2011 - 19:15

@up bo nie wymagaja zadnego skilla zeby w niego grac?

#16 Użytkownik jest niedostępny   Rybisiu 

  • Have we ever meetbefore?
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2169
  • Dołączył: Pt, 06 Lip 07

Napisany 12 Sierpień 2011 - 19:17

Zobacz postBuLiNN, o 12 Sierpień 2011 - 20:15, napisał(a):

@up bo nie wymagaja zadnego skilla zeby w niego grac?


Nie, miałem na myśli kampanię. Nic więcej. Co jak co, ale ona jest naprawdę fajna.(W CoD4!)

Ten post był edytowany przez Rybisiu dnia: 12 Sierpień 2011 - 19:18


#17 Użytkownik jest dostępny   Endr3w 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1317
  • Dołączył: Wed, 11 Kwi 07

Napisany 12 Sierpień 2011 - 19:28

Zobacz postBuLiNN, o 12 Sierpień 2011 - 20:15, napisał(a):

@up bo nie wymagaja zadnego skilla zeby w niego grac?


Ekhm, że niby Cod 4 to taka "noskillowa" gra? Mógłbyś podać przykłady gier "skillowych"?

Ten post był edytowany przez Endr3w dnia: 12 Sierpień 2011 - 19:28


#18 Użytkownik jest niedostępny   Czachmen 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 469
  • Dołączył: Nd, 27 Mar 11

Napisany 12 Sierpień 2011 - 19:29

Podkreśliłem misję snajperską gdyż nic więcej nie było zbyt nadzwyczajnego. Wysokie tempo akcji nie trafia w moje gusta tym bardziej kiedy widzę te wszystkie skrypty i inne babole. Dużym minusem były też mapy DLC. Oczywiście nikt nie zmuszał nikogo do kupna, głównie jest to robione dla fanów, ale cena to jest "troszkę" przegięta i widać, że nie polega to na próbie zarobienia, a próbie wyłudzenia pieniążków. W tym też Cs wygrywa z CoDem wspominałem już o tym-ogromne możliwości dzięki narzędziom modderskim. Nie zrozumcie mnie źle, ale po prostu gry w dzisiejszych czasach rzadko są celowane w starszych odbiorców co nie zachęca ich do kupna takich gier.
Ostatnio kupiłem L4D, Killing Floor czy Bioshock 2 reszta gier pochodzi z gog.com, bo nie ma zbyt wiele zadowalających tytułów.
@ Down Nie mówię tu tylko o CoDzie 4. Niech ci nie będzie DLC lecz Map packi. Nie porównuj modderstwa CoDa z Csem gdyż cs wygrywa o parę mil morskich. CoDa 4 faktycznie można jeszcze wybronić fakt, że nie najłatwiej, ale prawda jest taka, że nie mówię tutaj tylko o 4 co warto podkreślić.

EDIT: Żeby nie było na przyszłość, że się poddałem :E (Musze spadać).

Ten post był edytowany przez Czachmen dnia: 12 Sierpień 2011 - 19:36


#19 Użytkownik jest niedostępny   Rybisiu 

  • Have we ever meetbefore?
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2169
  • Dołączył: Pt, 06 Lip 07

Napisany 12 Sierpień 2011 - 19:30

Zobacz postCzachmen, o 12 Sierpień 2011 - 20:29, napisał(a):

Podkreśliłem misję snajperską gdyż nic więcej nie było zbyt nadzwyczajnego. Wysokie tempo akcji nie trafia w moje gusta tym bardziej kiedy widzę te wszystkie skrypty i inne babole. Dużym minusem były też mapy DLC. Oczywiście nikt nie zmuszał nikogo do kupna, głównie jest to robione dla fanów, ale cena to jest "troszkę" przegięta i widać, że nie polega to na próbie zarobienia, a próbie wyłudzenia pieniążków. W tym też Cs wygrywa z CoDem wspominałem już o tym-ogromne możliwości dzięki narzędziom modderskim. Nie zrozumcie mnie źle, ale po prostu gry w dzisiejszych czasach rzadko są celowane w starszych odbiorców co nie zachęca ich do kupna takich gier.


Gdzie w CoD4 widziałeś DLC i brak modderów?

#20 Użytkownik jest niedostępny   tadeuszek 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 455
  • Dołączył: Pt, 27 Sty 06

Napisany 12 Sierpień 2011 - 19:39

Ja tam jak zaczynam fps-a to odrazu klan, sparingi itd. dlatego..
CoD - sux ;) grają w tą gre same dzieci. Skill nie wymagany i jeszcze to zdobywanie odznaczen czy jakos tak.. gra dla amatorow i duze lotto w strzelaniu chociaz mozna pobiegac po fajnych mapach
BF - lotto w strzelaniu ale za to fajnie polatac itd. O klanie i meczach mozna zapomniec.
CS - najnudniejsza gra na swiecie, strzelisz w glowe i tyle z adrenaliny.
E.T - oj duzyyy skill wymagany, dynamika ktorej zadna gra nie ma zgranie i ogolnie ciekawa gra ;) idealna do meczy klanowych :) (jakby ktoś nie wiedział, jedyna gra która pobiła cs-a w liczbie graczy.) Czemu upadła, a dlatego, ze była darmowa i zalozyciele zlali sprawe ;). Nie ma to jak walnac 18headshotów pod rząd !:) Duzo ludzi wybrało cs-a bo jest o wiele łatwiejsze np 3hs w ET 1 hs w CS, po ~5misji na mape w ET / 1 misja zawsze ta sama w CS , Duzo klas i zadań każdej klasy w ET / Zabij w CS ;/ .

Ten post był edytowany przez tadeuszek dnia: 12 Sierpień 2011 - 19:45


  • (1168 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych