Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Hifi

Netgear JWNR2000 - czy ma regulację MTU - jaki router do 120zł z PPPoE i regulacją MTU

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam nowy internet radiowy od firmy "Abaks" technologia "Fresh" czyli właściwie jest to 5GHz i muszę kupić router do 120zł, dom prawie 90 metrów, 2 piętra i mało ścian więc z zasięgiem nie będzie chyba problemów.

Dosyć ciekawy wydaje mi się Netgear JWNR2000 jednak mam pytanie czy ma on możliwość logowania się po PPPoE, jak również możliwość ustawienia MTU na 1452

 

Niestety jestem zielony w tej dziedzinie i nie wiem co wybrać. Dostawca internetu oferował mi jakiś tańszy model tp-linka za 150zł i tylko na 2 lata więc nie opłacało mi się kupowanie takiego routera.

 

Opcja QoS wydaje się dosyć ciekawa, jakieś alternatywy dla Netgear JWNR2000 i czy będzie on działać? (czy ma PPPoE i MTU 1452)

 

Proszę o pomoc, pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam w google i nie mogę dowiedzieć się czy ma MTU, na stronie producenta też nic nie ma. Może ktoś polecić coś do 120zł z regulacją MTU na 1452 oraz logowaniem po PPPoE.

 

Może coś takiego zamiast tego netgeara:

http://www.gral.pl/TP-Link+TL-WR841ND+802+11n_027.html

 

lub http://www.gral.pl/TP-Link+TL-WR741ND+_485.html (chyba, że lepiej trochę dołożyć?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WR740 z DD-WRT

 

Dlaczego potrzebujesz tak niskie MTU? 1452 to jest dosc niska wartosc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niska? 1500 to max, wiec chyba w normie.

wnr2000 bedzie odpowiedni, ma wszystko czego sobie zyczysz.

jesli ci sie nie spieszy ewentualnie porozgladaj sie za wnr3500l (+tomato), czasem mozna dostac w calkiem ciekawych cenach chocby na allegro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi