Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Elektronik Rzeszow

Przejscie z technikum do liceum

LO-lancutvsTechnikum-rzeszow (jestem z lancuta)  

28 użytkowników zagłosowało

  1. 1. LOvsTechnikum???

    • Lo-lancut
      10
    • Technikum rzeszow
      18


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem w technikum elektronicznym w Rzeszowie(pierwsza klasa dopiero zaczolem nauke) i zastanawiam sie czy nie przeniesc sie do liceum do Łańcuta skąd jestem.Czy warto??? Do kiedy moge sie przeniesc (od półrocza, teraz?)Bardzo ineresuje mnie czy jak bym mial sie przenosic to juz teraz i czy mozna (czy musze byc tez przyjęty do tego liceum)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chcesz zmieniać szkołę, którą kończysz mając zawód do szkoły gdzie tak naprawdę musisz się "dostudiować" aby coś umieć pożytecznego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chcesz zmieniać szkołę, którą kończysz mając zawód do szkoły gdzie tak naprawdę musisz się "dostudiować" aby coś umieć pożytecznego ?

 

chodzę do Technikum Elektronicznego, ale:

po liceum ma... większy wybór kierunków, w jakich chciałby się dalej kształcić.

w liceum nie ma zawodowych, z którymi nie wiadomo jak autor sobie radzi.

w technikum zawodowy egzamin trzeba zdać na 75% i nie jest on łatwy.

jak się przenosić, to teraz.

 

zadaj sobie pytanie, czy to zachcianka, czy może masz poważniejsze powody, które decydują o tym, że chciałyś się przenieść.

ewentualnie wybierz Technikum Elektroniczne w Łańcucie, które w tym roku może pochwalić się stu procentową zdawalnością egzaminu zawodowego wśród Elektroników (wiem, bo właśnie tutaj uczęszczam ;)).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość BeerBoobs