Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Matthew007

Tuner TV do laptopa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam zamiar kupić tuner TV ale nie znam się na tym za bardzo a chcę kupić urządzenie w którym bede miał możliwość podłączenia xboxa do laptopa,możliwość podłączenia kablówki,telewizji cyfrowej,oraz analogowej.

znalazłem coś takiego:

 

http://allegro.pl/tuner-hdtv-usb-gigabyte-u8300-hybrydowy-mpeg4-avi-i1927068533.html

 

http://allegro.pl/video-grabber-z-tunerem-tv-box-gr2-i1946449274.html

 

i chodziło by mi o to żeby mieć jakość fullhd gdy podłącze xboxa chodź nie wiem czy tak się da... w laptopie mam matryce fullhd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co widzę to obydwa tunery maja wejścia analogowy typu chich, czyli na pewno nie podłączysz xboxa w fullhd, tylko co najwyżej przez kabel AV z maksymalna rozdzielczością, o ile tuner ja odtworzy.

 

sam zastanawiałem się nad takim rozwiązaniem (np na wyjazdy itd) jednak odeszłam od niego bo po1. nikt nie umiał mi doradzić. po2. kupiłem TV grabber którego konfiguracja mnie przerosła (pc nie chciał go wogóle widzieć) i odpuściłem temat, ciekaw jestem bardzo czy na którymś z tych tunerów Ci zadziała, jeżeli tak, daj proszę znać bo jestem bardzo ciekaw:)

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/show_item.php?item=1958723997&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62

 

znalazłem jeszcze takie coś ?? chyba że już rozwiązałeś problem i grasz na xboxie na wyswietlaczu z lapka ??jeżeli tak, to podziel sie co i jak zrobiłes :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach