Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Krukosz

Jaki dysk zewnętrzny wybrać ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem studentem I roku. Mam potrzebe zakupić dysk zewnętrzny. (Nie posiadam laptopa, tylko stacjonarkę w domu i inną stacjonarkę na studiach).

 

Dysku potrzebuje do przenoszenia danych. Zależy mi na niezawodności.

Myślę, że pojemność 500GB mi wystarczy (1TB jest niewiele droższy).

Wiadomo, że przez powódź w Tajlandii ceny poszły ostro w górę, na szczęście częsciowo już zmalały. Chcialem go kupić przed świętami, ale stwierdziłem ze jeszcze poczekam, gdyż trend cenowy jest znizkowy. Nie chce wydać 50 zl wiecej, bo nie poczekalem 2 tygodnie.

 

Mój wybór padł na WD Passport Essential, USB 3.0, 2,5 cala. Cena jest dość przystępna jak na dzisiejsze warunki (ok. 300 zł), jednak opinie o tym dysku są mieszane. Obawiam się awarii wejścia mini USB przy dysku, a co za tym idzie ew. utraty danych.

 

Można powiedzieć, że jestem fanboyem WD, gdyż na wszystkich komputerach mam dyski tego producenta i nigdy nie miałem z nimi problemów. Stąd mój wybór to WD.

Jednak przemknęły mi w MediaMarkt dyski Samsunga, czy ADATA. Są to cenione firmy.

 

Moje pytanie brzmi: Jaki dysk wybrać, by był w miarę tani i niezawodny. Proszę o subiektywne opinie nt. swoich propozycji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Interesują Ciebie jedynie dyski 2,5"? Ja osobiście takiego nie mam, ale podobny model ma znajomy (paszport). Może go zbyt często nie używa, ale jak na razie nie słyszałem, aby miał z nim jakieś problemy.

 

Sam jestem użytkownikiem zwykłej obudowy zewnętrznej jakiejś podrzędnej firmy na zwykłe dyski desktopowe. Kupiona była za "grosze".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach