Forum PCLab.pl: Assetto Corsa Simulator - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

  • (61 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Assetto Corsa Simulator PC, temat główny

#1 Użytkownik jest niedostępny   DavidD1 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 371
  • Dołączył: Pn, 25 Paź 10

Napisany 26 Grudzień 2011 - 00:39

PREMIERA: 2014

Dodaj obrazek
Dodaj obrazek
Dodaj obrazek
Dodaj obrazek

Trailer 1.0:


http://www.assettocorsa.net/?lang=en
https://pl-pl.facebo...m/Assetto.Corsa


Gram dostępna w Steam Early Access.


Minimalne Wymagania (wersja Beta)
System: Windows Vista (SP2, 32-bit)
Procesor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ lub Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Pamięć: 4GB
Karta Grafifczna: obsługująca DirectX 10.1 (minimum AMD Radeon HD 3870 lub Nvidia GeForce GT 220) z 512 MB pamięci
Dysk twardy: 15 GB wolnego miejsca






1.0.0 RC
- Assetto Corsa is now feature complete
- General bugfixing and performance optimizations
- Visual damages enabled
- Aero damage implemented for all cars
- Engine damage implemented for all cars
- Suspension damage implemented for all cars
- Tyre Damage System
- Pit stop implemented for online races
- Multiplayer improvements
- New audio engine implemented
- New post processing effects enabled, heat shimmering, god rays etc
- New car : Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde model 2013
- New car : Ferrari 458 GT2
- New car : Ferrari LaFerrari
- New car : Lotus 2 Eleven GT4
- New car : Lotus Evora GTE Carbon
- New car : Lotus Exige S
- New car : Lotus Exige V6 CUP
- New car : Mercedes AMG SLS GT3
- New car : Shelby Cobra 427SC
- New track : Silverstone National
- New track : Spa Francorchamps
- New track : Trento Bondone hillclimb
- Audio sample improvements and volume balancing
- Added track reverb zones
- Fixed Traction Control always engaged in particular conditions
- TC and ABS factory settings now work properly
- Tuned distance filter and attenuation for exterior sounds
- Balanced performances for GT2/GT3 cars
- Lotus 49, Lotus 98T, Ferrari 312T have lower default rev limiters. Can go over 100% but damage may occur on higher revs
- Improvements on digital instruments cockpits for various cars
- Added track sound reverb
- Added different sounds for car to car, car to objects and car to track collisions
- Improvements on automatic gearbox on various cars
- All the tracks have been improved and updated with collidable objects
- Overall interior samples volume correction and balance
- Overall exterior samples volume correction
- Tuned wind and tyre rolling volumes and curves
- Tuned kerb pitch and volume according with speed
- Tuned ambience(crowd) volume
- Tuned interior and exterior gearshift sounds
- Steer animations for Ferrari 458 S3
- Small fix on the front Pagani Zonda R tyres
- LOD4 implemented to increase framerate performances
- Drivetrain damage for cars with H shifter gearboxes.
- Traction control sound now works for all cars
- Showroom bugfixing and improvements
- Added tyre blankets under realism tab. The setting is global for all cars and pre heats tyres at 80 C
- Career now available
- New 3D driver models
- BMW Z4 GT3 aero balancing, rear wings stalls more on low values
- New TCP/UDP server
- All tyres have graining and blistering enabled
- All tyres have rim radius
- Fixed all F1 cameras for all vehicles
- Fixed all F6 cameras for all vehicles
- GUI improvements
- Driver animations improvements
- Replay now records the current leaderboard
- Oculus DK2 support
- Single player Qualify improved





Polska strona AC : http://assettocorsa....page/index.html

#2 Użytkownik jest niedostępny   Zas 

  • Xyź
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6647
  • Dołączył: Pt, 25 Lip 08

Napisany 26 Grudzień 2011 - 10:27

Nie za duzo ich an raz? :E Nie każdy lubi Hard-simy albo pure-idiotic-arcade... :( Gdzie czasy Porsche i gdzie kolejny Shift? (C.A.R.S ponoc jakos sie tam z asystami opanować na padzie da... no ale...) :E

#3 Użytkownik jest niedostępny   DavidD1 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 371
  • Dołączył: Pn, 25 Paź 10

Napisany 02 Luty 2012 - 16:16

Nowe zdjęcia !!
Wnętrze 500setki miażdży cyce!!! http://www.gamershel...ots.html?page=1

Ten post był edytowany przez DavidD1 dnia: 02 Luty 2012 - 16:19


#4 Użytkownik jest niedostępny   Everyman 

  • TIDDLE DEER
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7389
  • Dołączył: Wt, 19 Maj 09

Napisany 03 Luty 2012 - 09:53

Zobacz postZas, o 26 Grudzień 2011 - 10:27, napisał(a):

Nie za duzo ich an raz? :E Nie każdy lubi Hard-simy albo pure-idiotic-arcade... :( Gdzie czasy Porsche i gdzie kolejny Shift? (C.A.R.S ponoc jakos sie tam z asystami opanować na padzie da... no ale...) :E

Zapewniam Cię że to tylko zapowiedzi. Pewnie większość tytułów okaże się kichą jak zwykle. Może jak nam się poszczęści to AC okaże się wierną kopią GT5/FM4. Akurat z względnej popularności symulacji się cieszę, bo tego dawniej nie było.

#5 Użytkownik jest niedostępny   RS5 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 374
  • Dołączył: Wt, 30 Mar 10

Napisany 03 Luty 2012 - 13:53

AC to symulator nie jak F4/GT5 semi-sim. Chyba nie znasz twórczości KS.
Jak już to pCARS byłby konkurentem F4/GT5 a najprędzej ACR.

Dobrych simów jest bardzo mało w przeciwieństwie do arcadówek gdzie nowe wersje znanych tytułów wychodzą co niecały rok..

#6 Użytkownik jest niedostępny   Everyman 

  • TIDDLE DEER
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7389
  • Dołączył: Wt, 19 Maj 09

Napisany 03 Luty 2012 - 16:25

Pokaż mi gdzie napisałem że GT5/FM4 to symulator.

#7 Użytkownik jest niedostępny   Gyver 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 680
  • Dołączył: Pt, 09 Lis 07

Napisany 03 Luty 2012 - 17:42

Project cars nie będzie symulatorem? :hmm:
Ben Colins o pCARS:
“So far my impression of this sim is that the physics are very similar to the Le Mans / F1 simulator we’ve been using this year at Wirth Research for the Le Mans Series, which is very impressive,”

#8 Użytkownik jest niedostępny   Cwieku 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 628
  • Dołączył: Cz, 07 Lut 08

Napisany 03 Luty 2012 - 19:10

STIG kłamie :E

#9 Użytkownik jest niedostępny   RS5 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 374
  • Dołączył: Wt, 30 Mar 10

Napisany 03 Luty 2012 - 21:52

Jak na tą chwile pCARS ma średnią fizykę dodając do tego bardzo kiepskie FFB wychodzi nam gra z bardzo kiepskim feelingiem.
Mają zamiary by pCARS miał być symulatorem ale jak na razie to słabo im to wychodzi. Może to przez ten silnik Shifta.

#10 Użytkownik jest niedostępny   sln 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 262
  • Dołączył: Cz, 24 Lip 08

Napisany 14 Luty 2012 - 19:54

Zobacz postRS5, o 03 Luty 2012 - 21:52, napisał(a):

Jak na tą chwile pCARS ma średnią fizykę dodając do tego bardzo kiepskie FFB wychodzi nam gra z bardzo kiepskim feelingiem.
Mają zamiary by pCARS miał być symulatorem ale jak na razie to słabo im to wychodzi. Może to przez ten silnik Shifta.


ale bzdury pleciesz. ta gra ma silnik napisany praktycznie od nowa, tworcy nie moga w swojej wlasnej grze uzyc silnika shifta, bo jest wlasnoscia EA. wielu z nich natomiast pracowalo przy produkcji shifta (ale takze takich gier jak GTR czy GTL).
poza tym silnik powstaje na biezaco ('community assisted racing simulation' cos ci mowi?) i jest mnostwo zmian w kazdym buildzie.

#11 Użytkownik jest niedostępny   RS5 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 374
  • Dołączył: Wt, 30 Mar 10

Napisany 14 Luty 2012 - 20:26

Wiem, że jest silnik shifta bo testuję wcześniej od ciebie, coś z każdym buildem kręcą z fizyką ale słabo im to idzie. Jakbyś grał na czymś lepszym niż na padzie to byś wiedział o czym ja pisze.

#12 Użytkownik jest niedostępny   DavidD1 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 371
  • Dołączył: Pn, 25 Paź 10

Napisany 08 Maj 2012 - 11:58

Update:

Dodaj obrazek
Dodaj obrazek
BMW 1///M http://racesimcentra...se-partnership/


Gameplay:

http://www.youtube.c...d&v=4xGw8flzG2Y

http://www.youtube.c...d&v=EdlURbLt0h4

http://www.youtube.c...zI&feature=plcp

Gra wygląda świetnie i można polatac bokiem rrrr :)))

Ten post był edytowany przez DavidD1 dnia: 08 Maj 2012 - 12:08


#13 Użytkownik jest niedostępny   DavidD1 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 371
  • Dołączył: Pn, 25 Paź 10

Napisany 16 Sierpień 2012 - 12:37

Jak dla mnie sim nr.1 !
http://www.youtube.com/watch?v=cV6kN1oGI0Q&feature=player_embedded#!

#14 Użytkownik jest niedostępny   RS5 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 374
  • Dołączył: Wt, 30 Mar 10

Napisany 16 Sierpień 2012 - 14:55

Zapowiada się jak na tą chwilę najlepiej.

#15 Użytkownik jest niedostępny   DavidD1 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 371
  • Dołączył: Pn, 25 Paź 10

Napisany 22 Grudzień 2012 - 14:23

Pięknie

http://www.youtube.com/watch?v=QDUZ5RZeh-o

Ferrari w AC
http://www.facebook....59475869&type=1

Dodaj obrazek

Dodaj obrazek

Ten post był edytowany przez DavidD1 dnia: 22 Grudzień 2012 - 14:33


#16 Użytkownik jest niedostępny   RS5 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 374
  • Dołączył: Wt, 30 Mar 10

Napisany 22 Grudzień 2012 - 16:47

Już teraz wygląda bardzo dobrze co chodzi o grafikę, ale to co najważniejsze czyli fizyka i FFB będzie zapewne na najwyższym poziomie.
Dobrze zróżnicowane samochody, tylko mam nadzieję, że będzie ich trochę więcej w finalnej wersji.
Zachowanie samochodu naprawdę robi wrażenie.
https://www.facebook...v=4118714740156
https://www.facebook...151286016933069

Ten post był edytowany przez RS5 dnia: 22 Grudzień 2012 - 16:50


#17 Użytkownik jest niedostępny   Gwynnbleid 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 439
  • Dołączył: Wed, 05 Sty 11

Napisany 22 Grudzień 2012 - 16:49

https://www.facebook...59475869&type=1
:)
W grze ma być 5 modeli ferrari :D

/edit:
fail, nie zauważyłem że 2 posty wyżej jest ta sama informacja :)

Zobacz postRS5, o 22 Grudzień 2012 - 16:47, napisał(a):

Już teraz wygląda bardzo dobrze co chodzi o grafikę, ale to co najważniejsze czyli fizyka i FFB będzie zapewne na najwyższym poziomie.

o fizykę i ffb raczej niema się co martwić, ci którzy mieli okazję zagrać w netkar pro wiedzą, co potrafi zrobić Kunos Simulazioni :)

Ten post był edytowany przez Gwynnbleid dnia: 22 Grudzień 2012 - 16:51


#18 Użytkownik jest niedostępny   RS5 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 374
  • Dołączył: Wt, 30 Mar 10

Napisany 22 Grudzień 2012 - 16:56

Zobacz postGwynnbleid, o 22 Grudzień 2012 - 16:49, napisał(a):

o fizykę i ffb raczej niema się co martwić, ci którzy mieli okazję zagrać w netkar pro wiedzą, co potrafi zrobić Kunos Simulazioni :)


Dokładnie, dlatego nie mogę się doczekać kiedy kupię tego sima.

#19 Użytkownik jest niedostępny   DonMateok 

  • Anfield
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5224
  • Dołączył: Cz, 01 Lut 07

Napisany 22 Grudzień 2012 - 16:56

Po nazwie myslalem ze symulator Opla Corsy :lol2: ale widze ze cos bardziej ambitniejsze :thumbup:

#20 Użytkownik jest niedostępny   Szwarcu 

  • y u no !?
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3855
  • Dołączył: Nd, 05 Kwi 09

Napisany 22 Grudzień 2012 - 17:03

@UP
Cicho! Corsa fajna jest ... :E "bo mam"

C.A.R.S robi na mnie większe wrażenie. Może mnie jaki filmik przekona.
Co jak co ale mam chrapkę na takiego sima.

Ten post był edytowany przez Szwarcu dnia: 22 Grudzień 2012 - 17:03


  • (61 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych