Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Riseofme

Tani projektor.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

nie znam się na tym, dlatego proszę Was o pomoc. Chciałbym kupić jak najtaniej projektor, nie orientuję się nawet w cenach takich zabawek. Projektor + powierzchnia do wyświetlania? Jakie jaka cena. Oczywiście jeśli jest to kwestia 50zł, a różnica ma być w jakości ogromna to nie robi to problemu. Projektor byłby wykorzystywany wyłącznie do oglądania filmów. Nie ma to być full hd za niesamowite pieniądze. Mogę na ścianie rozwiesić nawet prześcieradło (albo kupić specjalna mate o ile jest tania) Chciałbym, żeby to jakoś wyglądało, ale było tanie. Proszę o jakieś linki, opinie itp.

 

edit: Podobno lampy w takowych się nagrzewają. Chciałbym bez problemu mieć go włączonego przez 5 godzin +/-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach