Witam. Tak jak w temacie. Od jakiegoś czasu mam spory problem, którego jeszcze nie rozwiązałem. Otóż gdy uruchomię komputer to chodzi normalnie z parę godzin (nie raz potrafi się zrestartować chwilę po załadowaniu windowsa), ale po tych paru godzinach następuję zacinka lub restart komputera. Komputer sprawdzany na dwóch zasilaczach. Jeden markowy Fortron 350W, drugi szajs (który na pewno działa) jakiś Megabajt.. Na obydwu zasilaczach te same problemy. Myślę, że problem tkwi w pamięci RAM dlatego dałem tutaj ten temat. Oczywiście sprawdzałem na 3 pamięciach, które mają po 512mb. Na dwóch Goodramach i jednym Kingstonie. Na wszystkich to samo. Niestety drugie gniazdo jest uszkodzone, dlatego działam na jednym. Napisałem, że problem może twkić w ramach, ale nie w tym sensie, że pamięć uderzona czy coś tylko myślę, że to może być przez złe napięcie ramów? Nie znam się na tym, wyczytałem na innym forum. Jak myślicie czy to może być przez złe ramu? BIOS restartowany wielokrotnie. Proszę o pomoc, jeżeli nie RAM to co szlak mógł trafić? Fortron w poprzednim komputerze działał jak należy. Oprócz tych restartów to przed chwilą zawiesił mi się komputer. Zrestartowałem go. Po restarcie podczas ładowania windowsa wystąpił szybki bluescreen. Oczywiście po uruchomieniu ponownym bluescreen już nie wystąpił, ale po załadowaniu windy, kiedy wyświetlił się napis "Zapraszamy" komputer się zrestartował. Wtedy ponowiłem tę próbę jednak bez skutku, nadal to samo. Znowu zrestartowałem, wciśnołem na klawiaturze klawisz F8 i wybrałem "Ostatnia znana dobra konfiguracja" o dziwo windows się załadował, ale po załadowaniu gdy przeszedłem w przeglądarke komputer zaczął szaleć, tzn. pojawiał się na 0.5sekundy czarny ekran, potem normalnie, za chwilę znowu czarny ekran i normalnie i tak w kółko. Zrestartowałem komputer i narazie jest OK jednak coś czuję, że zaraz znowu wystąpi zwiecha lub restart.
Konfig kompa:
Płyta Główna - Kobian kob KT266a FDSX
Procesor - AMD Athlon 2400+ 2.0GHz