Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

szewskitomasz

Centrum F1 - Sezon 2012

Rekomendowane odpowiedzi

Ktos bardzo trafnie opisał zachowanie Pereza:

 

"Mclaren pokazał dlaczego TO powinno być stosowane w tym sporcie. Tylko ogromne szczęście sprawiło, że obaj kierowcy ukończyli ten wyścig, bo okazji do poważnej kolizji było przynajmniej 3. Wpływ jaki ich walka miała na degradację opon jest trudny do oszacowania, ale na pewno nie pomogło to Perezowi w walce o wyższe pozycje w końcowej fazie wyścigu. Zniszczyli sobie opony prawie eliminując się z wyścigu a Whitmarsh drapał się po głowie z lekkim uśmieszkiem maskującym ogromne niezadowolenie z zaistniałej sytuacji...

Nie mówię, że mieli ustawić pozycje kierowców w końcowej klasyfikacji, ale mogli nakazać wolniejszemu w tym momencie zawodnikowi przepuścić tego szybszego i walczyć dalej z resztą stawki a nie sami ze sobą...

Było to widowiskowe dla kibiców, ale dobrych wyników dzięki temu nie osiągnęli... a bolid już prawie bez logo sponsorów..."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GP Hiszpanii 2013

 

3waEdSg.png

 

Circuit de Catalunya

 

Pierwsza sesja treningowa:

rgAMG9t.png

 

Druga sesja treningowa:

p71Wtvd.png

 

Trzecia sesja treningowa:

ha8CcMs.png

 

Kwalifikacje:

zNwoKyk.png

 

Wyścig:

WsJxh4r.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co z tym Mercedesem ? :( Widocznie taki bolid, żadne doraźnie rozwiązania nie pomogą na szybkie zużycie opon. Oby w następnym sezonie było lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GP Monako 2013

 

w3czqaA.png

 

Circuit de Monaco

 

Pierwsza sesja treningowa:

8Jtnf6f.png

 

Druga sesja treningowa:

DhdPISH.png

 

Trzecia sesja treningowa:

ih5aI5c.png

 

Kwalifikacje:

RHbMJiS.png

 

Wyścig:

Niedziela 14:00

Dla tych co nie widzieli i nie wiedzą dlaczego Massa nie wystartował w kwalifikacjach - nie zdążyli naprawić samochodu po tym dzwonie:

 

http://www.youtube.com/watch?v=_Z1dCpkXIfg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I w końcu Mercedes zaprezentował wysoki poziom, szkoda że Hamilton spadł na 4 miejsce bo był by dublet. Sam wyścig jeden z lepszych w dotychczasowym sezonie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden z lepszych? Procesja i tyle, jak zwykle zresztą. 3 x SC dzięki któremu tylko kartofel zyskał. Oczywiście reszta czołówki, szczególnie ci kierowcy którzy mogliby temu farciarzowi zagrozić, notują pecha. Gnojek nic nie pokazał, tylko dojechał do mety i już. Wystarczy, że powtórzy to kilka razy i tyle, znowu palec w górze i jeeeee bejbiiiii aj lowju jeeeeee fantastyk seb fantastyk :( Fotel tak mi obrzydził F1, że nawet na weekend wyścigowy się nie cieszę, bo się zastanawiam komu teraz odpanie koło, kto straci na SC albo komu zatnie się spojler i dlaczego stanie się to komuś z czołówki poza kartoflem.

 

Merc zaprezentował formę - hmmm, no kwali dobre, jak ostatnio, a że tor praktycznie bez możliwości wyprzedzania o ile ktoś wyraźnie błędu nie popełni, to i Britney dojechał na P1. Gdyby nie pech Ham z SC to by był 2 i tyle.

 

Jedynie szalejący Perez coś tam próbował, ale niestety skończyło się to pechowo dla opoja. I taki pożytek, że jeden z dwóch kierowców mogących zagrozić paluchowi przywiózł 1 pkt...

 

Dla dobra widowiska należałoby Monaco zastąpić czymkolwiek innym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie lubię tego "wyścigu",jedna kraksa i cały wyścig stoi albo mamy sc i po zabawie.

Bolidy nie mogą pokazać swoich możliwości i ogólnie mamy procesję,a jak ktoś już próbuje coś wyprzedać to zazwyczaj nie kończy się to dobrze.

Na szczęscie ten wyścig jest już za nami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla dobra widowiska należałoby Monaco zastąpić czymkolwiek innym.

 

Nigdy! Monaco to historia i legenda, chrzanić lekkie, łatwe i przyjemne "widowisko".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy! Monaco to historia i legenda, chrzanić lekkie, łatwe i przyjemne "widowisko".

A ja jestem za,wolę 100 razy wyścig na normalnym torze niż oglądać takie "szopki".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pietrucha, ale tu nikt nie mówi, że ma być lekko, łatwo i przyjemnie - niech będzie ciężko, niech i kierowcy i auta jadą na max, i niech walczą - ale ze sobą nawzajem, a nie z bandami i torem, który zupełnie nie pasuje do aktualnych samochodów i przepisów; policz ile jest wyprzedzań - w tym wyścigu i tak pewnie połowę manewrów zrobił Kimas po tym jak dostał nowe gumy - ale niestety tego nikt nie pokazywał :(

 

jeśli taka legenda ma psuć widowisko to trzeba jej podziękować, bo zaczyna robić złą robotę; i zamiast dobrej, pozytywnej historii robi się ślepy zaułek i męczarnia

 

chociaż podejrzewam, że GP Monaco ze względu na natężenie celebrytów i funkcje bardziej właśnie propagandowe niestety zostanie - gdzieś w końcu siwy despota musi się spotykać z dupolizami i lobbystami :/

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niech walczą - ale ze sobą nawzajem, a nie z bandami i torem, który zupełnie nie pasuje do aktualnych samochodów

eee, dlaczego nie pasuje do aktualnych bolidów?

A czy monaco pasowało do bolidów, które miały x2 więcej mocy, były o wiele lżejsze i trudniejsze do prowadzenia (nie wspominając już o manualnej skrzyni biegów)?

 

Kimi o Perezie:

"Może lepiej będzie po prostu mu przyłożyć, może wówczas coś do niego dotrze. " (źródło f1ultra)

:E

 

tumblr_mmxjtaJ72L1r8kneko1_400.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może nieprecyzyjnie się wyraziłem - chodzi mi o to, że teraz czołówka jest tak wyrównana, że do wyprzedzania potrzebne są krw jakieś strefy, ruchome spojlery, ujemuje dzikie węże, a i tak nie jest to proste

 

zresztą, ok, zgódźmy się, że bolidy są jak najbardziej odpowiednie - i co z tego, skoro od paru lat w Monaco praktycznie zawsze jest SC, wyprzedzanie jedynie w boxach i ogólna nuuuuuda

 

opój FTW!

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, że to GP jest trochę nudne.

Chociaż podczas transmisji nie pokazują wszystkiego co się dzieje na torze:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 no no, pisałem, to pewnie połowa manewrów wyprzedzania w tym GP - inna sprawa, że miał nowiusieńkie supermiękkie i wyprzedzał raczej tych średniaków (ładnie mówiąc), którzy dodatkowo jechali na starych gumach

 

Kimas mi trochę zastępuję Kubikę w F1, obu b lubię, więc jego kapeć na koniec wyścigu to był cios w serce; tym bardziej boli, że Lotus dawno nie miał tak dobrego auta, realnie grającego o wygraną w każdym chyba wyścigu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pietrucha, ale tu nikt nie mówi, że ma być lekko, łatwo i przyjemnie - niech będzie ciężko, niech i kierowcy i auta jadą na max, i niech walczą - ale ze sobą nawzajem, a nie z bandami i torem, który zupełnie nie pasuje do aktualnych samochodów i przepisów; policz ile jest wyprzedzań - w tym wyścigu i tak pewnie połowę manewrów zrobił Kimas po tym jak dostał nowe gumy - ale niestety tego nikt nie pokazywał :(

 

Widzisz, dla mnie niekoniecznie widowiskowość i atrakcyjność wyścigu wynika tylko z liczby wyprzedzeń. Dotykasz zresztą ciekawego problemu rozwoju samochodów. Wg mnie wiele lat temu popełniono błąd pozwalając na zbyt duży wzrost znaczenia aerodynamiki kosztem przyczepności mechanicznej, w efekcie czego naturalna walka na torze umarła. Ileż to było sezonów, gdzie jedyne wyprzedzanie było podczas tankowania? W ostatnich latach poczyniono pewne kroki ograniczające aero, ale trzeba jeszcze podziałać w tym zakresie, a nie wymyślać sztuczne rozwiązania takie jak DRS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GP Kanady 2013

 

0XH1BPj.png

 

Circuit Gilles-Villeneuve

 

Pierwsza sesja treningowa:

OITDoBZ.png

 

Druga sesja treningowa:

Rdhstc6.png

 

Trzecia sesja treningowa:

Im9eboJ.png

 

Kwalifikacje:

qJB5aOf.png

 

Wyścig:

Niedziela 20:00

 

Niestety nie obejrzałem kwalifikacji a jak widać jest czego żałować. Bottas z 3cim najlepszym czasem :o Wyścig będzie mega.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten cały DRS zabił F1, tego się nie da teraz oglądać ... Leci wyścig, a w nim 300 wyprzedzeń, tylko co z tego jak każde takie same ... na prostej z włączonym drs'em, zero skilla ... Wolałem jedno a porządne wyprzedzenie na wyścig, gdzie kierowca często z 10 okrążeń rozpracowywał rywala przed nim, by w końcu wykorzystać jego jakiś najmniejszy błąd, albo swój własny skill i spryt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jak tam aura, czy będzie padać i czy paluch tylko taki mocny w gębię, że on się deszczu nie boi; raczej powinien bać, bo na mokrym to on jeździć nie bałdzo potrafi ;)

 

eh co sobie przypomnę 2008 i Kubikę... Mazurek brział jak rzadko pięknie, na tyle, że bez najmniejszego skrzywienia oglądałem później jak nas Krzyżak na boisku sprał

 

btw. co powiecie na pomysł zlikwidowania PZPN i kadry tych drewniaków co to nie mogą z Mołdawią wygrać, i władowanie kasy w program szkoleń dla młodych, utalentowanych kierowców, nie tylko do F1, ale np rajdy itd.; można by pewnie jakiegoś następcę Kubicy wyhodować, a nie paść leśnych dziadów i tych błaznów-kopaczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie transmisja w Polsacie z tego wyścigu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co za prącia obrzydliwe... w moim pakiecie nie mam tych kanałów, jadę do kumpla, bo na RTL też nie dam rady oglądać językowo :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brzmi jak kosiarka,kiedy te V6 mają wprowadzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

V6 mają być od sezonu 2014. A co powiecie Panowie na temat "kary" dla Merca za testy. Przyznam się szczerze, że spodziewałem się czegoś podobnego. Pogrozili paluszkiem Mercedesowi i tyle w temacie, nie są głupi żeby karać wielomilionowymi karami takiego wielkiego zawodnika jak Merc. Co z tego, że nie będą mogli wziąć udziału w testach młodych kierowców. Nie dość, że testowali z etatowymi kierowcami a nie żółtodziobami, to jeszcze testy młodych odbędą się po Silverstone a Merc już od GP Monaco czerpie korzyści z testów z Pirelli. Wygląda więc, że opłaca się olać regulamin bo kary za jego łamanie są śmieszne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co za wyścig :exclam: Oby więcej takich i oby Pirelli nic nie zmieniało w oponach :E heh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...