Forum PCLab.pl: Pytania odnośnie morele.net - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

  • (2 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Pytania odnośnie morele.net Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   LosAngelesClippers 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 518
  • Dołączył: Cz, 12 Sty 12

Napisany 10 Kwiecień 2012 - 20:08

Mam dwa pytania.
1.Jak długo idzie przeważnie paczka z komputerem od Morele poprzez kurierską pobraniową?
2.Jaka jest cena złożenia komputera przez pracowników firmy?

Dzięki za odpowiedzi.

Ten post był edytowany przez LosAngelesClippers dnia: 10 Kwiecień 2012 - 20:24


#2 Użytkownik jest niedostępny   cyroniok 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4093
  • Dołączył: Wed, 20 Sty 10

Napisany 10 Kwiecień 2012 - 20:13

Dodaj obrazek




2 dni
48 zł
http://www.morele.net/

Ten post był edytowany przez cyroniok dnia: 10 Kwiecień 2012 - 20:17


#3 Użytkownik jest niedostępny   W202 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1258
  • Dołączył: Pt, 15 Lip 11

Napisany 11 Kwiecień 2012 - 03:46

Przesyłki raczej szybko docierają, a złożenie masz za darmo jak wpiszesz kod promocyjny np. "forumpc"

#4 Użytkownik jest dostępny   walter5 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 866
  • Dołączył: Nd, 27 Lis 05

Napisany 11 Kwiecień 2012 - 20:26

co wy ciągle że tak szybko?? płacą wam za reklamę tego sklepu?? Ja czekałem 14 dni wpłata w ten sam dzien co zamówiłem, tysiące telefonów mydlenie oczów paczka będzie już jutro dzwonie i jak paczka wysłana niestety ale na magazynie był problem i bla bla bla nie polecam !!!

#5 Użytkownik jest niedostępny   grzechotnik.d 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1355
  • Dołączył: Pt, 01 Lut 08

Napisany 11 Kwiecień 2012 - 20:27

Kilka razy zamawiałem na morele.net i przesyłka była za 2 góra 3 dni (nie licząc sobót i niedziel oraz świąt).

#6 Użytkownik jest niedostępny   W202 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1258
  • Dołączył: Pt, 15 Lip 11

Napisany 11 Kwiecień 2012 - 20:54

Ja polecam na podstawie własnych doświadczeń...Reklamą się nie zajmuję.

#7 Użytkownik jest niedostępny   galaxy_lbn 

  • Scania Group
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2227
  • Dołączył: Wed, 17 Cze 09

Napisany 11 Kwiecień 2012 - 20:59

U mnie problemem był kurier, oni wysyłali mi paczkę długo, od tamtej pory przesyłki ze sklepu odbieram w punkcie Morele i mam spokój góra 2 dni przesyłka idzie.

#8 Użytkownik jest niedostępny   Wojtek1990 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 365
  • Dołączył: Wed, 05 Sie 09

Napisany 12 Kwiecień 2012 - 07:36

Wybaczcie ale podczepię się pod temat. Mam pytanie: czy firma kurierska Schenker zezwala na sprawdzenie zawatrości paczki przed zapłaceniem pieniędzy za nią? (pobranie) Czytałem dużo opinii o sklepie i boję się że będzie czegoś brakować, np. RAM

#9 Użytkownik jest niedostępny   grzechotnik.d 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1355
  • Dołączył: Pt, 01 Lut 08

Napisany 12 Kwiecień 2012 - 07:42

Zobacz postWojtek1990, o 12 Kwiecień 2012 - 08:36, napisał(a):

Wybaczcie ale podczepię się pod temat. Mam pytanie: czy firma kurierska Schenker zezwala na sprawdzenie zawatrości paczki przed zapłaceniem pieniędzy za nią? (pobranie) Czytałem dużo opinii o sklepie i boję się że będzie czegoś brakować, np. RAM


Najpierw płacisz i kwitujesz odbiór i dopiero wtedy możesz otworzyć paczkę przy kurierze.

#10 Użytkownik jest niedostępny   JanosiQ 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4632
  • Dołączył: Wt, 18 Lip 06

Napisany 12 Kwiecień 2012 - 10:29

Czekałem na kartę graficzną 3 dni robocze (od środy do piątku). Przesyłka cała i kompletna. Zamawiałem miesiąc temu.

#11 Użytkownik jest niedostępny   niezalogowany 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 186
  • Dołączył: Pt, 12 Sie 11

Napisany 12 Kwiecień 2012 - 10:29

Zobacz postgrzechotnik.d, o 12 Kwiecień 2012 - 07:42, napisał(a):

Najpierw płacisz i kwitujesz odbiór i dopiero wtedy możesz otworzyć paczkę przy kurierze.

No chyba że trafi się na niezbyt rozgarniętego kuriera. Sam kiedyś trafiłem na takiego młodziaka, którego musiałem upomnieć, że przed otwarciem chyba powinienem pokwitować odbiór.

#12 Użytkownik jest niedostępny   209458 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 11377
  • Dołączył: Wt, 15 Sty 08

Napisany 12 Kwiecień 2012 - 18:24

Mi kiedyś kurier DHL-u chciał wrzucić przesyłkę do skrzynki, ale litościwie przypomniałem mu że to jest za pobraniem.

#13 Użytkownik jest niedostępny   Wojtek1990 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 365
  • Dołączył: Wed, 05 Sie 09

Napisany 12 Kwiecień 2012 - 20:43

Zobacz postgrzechotnik.d, o 12 Kwiecień 2012 - 08:42, napisał(a):

Najpierw płacisz i kwitujesz odbiór i dopiero wtedy możesz otworzyć paczkę przy kurierze.


Dziś wysłali mi przesyłkę, cytat z maila:

"Przy odbiorze paczki PRZED podpisaniem odbioru prosimy BARDZO DOKŁADNIE sprawdzić, czy nie nosi ona ŻADNYCH śladów uszkodzenia mechanicznego. Prosimy o zwrócenie uwagi na taśmę oklejającą paczkę. Jeżeli przesyłka oklejona jest taśmą przewoźnika, bądź taśma jest naruszona prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do stanu towaru w paczce należy rozpakować paczkę w obecności kuriera i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym."

Jest to nieprecyzyjne, ponieważ ja mogę mieć zawsze wątpliwości. Sam już nie wiem jak to jest, pogadam jutro z kurierem jak przyjedzie

#14 Użytkownik jest niedostępny   The-Wraith 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 912
  • Dołączył: Wt, 10 Lut 09

Napisany 12 Kwiecień 2012 - 20:45

Zobacz postWojtek1990, o 12 Kwiecień 2012 - 21:43, napisał(a):

Dziś wysłali mi przesyłkę, cytat z maila:

"Przy odbiorze paczki PRZED podpisaniem odbioru prosimy BARDZO DOKŁADNIE sprawdzić, czy nie nosi ona ŻADNYCH śladów uszkodzenia mechanicznego. Prosimy o zwrócenie uwagi na taśmę oklejającą paczkę. Jeżeli przesyłka oklejona jest taśmą przewoźnika, bądź taśma jest naruszona prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do stanu towaru w paczce należy rozpakować paczkę w obecności kuriera i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym."

Jest to nieprecyzyjne, ponieważ ja mogę mieć zawsze wątpliwości. Sam już nie wiem jak to jest, pogadam jutro z kurierem jak przyjedzie


Rozpakować możesz, nie możesz iść i sprawdzić czy działa, kurier odpowiada jedynie za uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie transportu, za wady ukryte (np nie działa ale wygląda idealnie) odpowiada sklep.

A co do samego morele.net, bardzo dobre ceny, realizacja od kupienia i przelania do zaakceptowania, koszty wysyłki do zaakceptowania, kupiłem płytę główną, zrezygnowałem (zanim wysłali) i zmieniłem model, wysłali ten z którego zrezygnowałem, reklamacja, przysłali własnego kuriera, odebrali, wymienili, złego słowa nie można powiedzieć, chociaż za pomyłkę nikt nie przeprosił...

Ten post był edytowany przez The-Wraith dnia: 12 Kwiecień 2012 - 20:49


#15 Użytkownik jest niedostępny   stanleytbg 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 513
  • Dołączył: Pt, 07 Mar 08

Napisany 12 Kwiecień 2012 - 20:48

wszystkie części do komputera zamówiłem w środe o godzinie 10, przelałem pieniądze ich konto. Na następny dzień o 15 zamówienie było skompletowane. W piątek około 16 odebrałem przeysyłke od kuriera

#16 Użytkownik jest niedostępny   etui 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1
  • Dołączył: Cz, 12 Kwi 12

Napisany 12 Kwiecień 2012 - 20:59

Zamawiałem u nich dwa razy. Za pierwszym razem kurierem było szybko - wysłane na drugi dzień po złożeniu zamówienia. Druga przesyłka (z małym patyczkiem wifi) wziąłem z dostawą przez paczkomaty. I tu było gorzej bo dopiero po 3 dniach po upomnieniu się przeze mnie stwierdzili, że nastąpił "błąd logistyczny po stronie paczkomatów" i dopiero jutro wyślą.

#17 Użytkownik jest niedostępny   Wojtek1990 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 365
  • Dołączył: Wed, 05 Sie 09

Napisany 12 Kwiecień 2012 - 21:00

Zobacz postThe-Wraith, o 12 Kwiecień 2012 - 21:45, napisał(a):

Rozpakować możesz, nie możesz iść i sprawdzić czy działa, kurier odpowiada jedynie za uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie transportu, za wady ukryte (np nie działa ale wygląda idealnie) odpowiada sklep.

A co do samego morele.net, bardzo dobre ceny, realizacja od kupienia i przelania do zaakceptowania, koszty wysyłki do zaakceptowania, kupiłem płytę główną, zrezygnowałem (zanim wysłali) i zmieniłem model, wysłali ten z którego zrezygnowałem, reklamacja, przysłali własnego kuriera, odebrali, wymienili, złego słowa nie można powiedzieć, chociaż za pomyłkę nikt nie przeprosił...



Chodziło mi właśnie o samo rozpakowanie w celu sprawdzenia zawartości paczki, oczywiście przed zapłaceniem pieniędzy. Dzięki za odp

Ten post był edytowany przez Wojtek1990 dnia: 12 Kwiecień 2012 - 21:03


#18 Użytkownik jest niedostępny   cyroniok 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4093
  • Dołączył: Wed, 20 Sty 10

Napisany 13 Kwiecień 2012 - 06:20

Zobacz postgrzechotnik.d, o 12 Kwiecień 2012 - 08:42, napisał(a):

Najpierw płacisz i kwitujesz odbiór i dopiero wtedy możesz otworzyć paczkę przy kurierze.



dokładnie, a jak jest coś nie tak to kurier i tak ci kasy nie odda, spisuje protokół zabiera kase i paczke

#19 Użytkownik jest niedostępny   snowee 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 126
  • Dołączył: Cz, 02 Sie 07

Napisany 25 Maj 2012 - 14:00

Ja zdecydowanie NIE POLECAM.

Krótka historia mojej zabawy z morele.net.

Najpierw otrzymałem głośniki, w których lewy dziwnie brzęczał przy niektórych tonach. Zgłosiłem głośniki do reklamacji. Reklamacja trwała MIESIĄC. Po tym miesiącu informacja przy zleceniu, że głośniki wymienione i wysłane. Po podłączeniu okazało się, że lewy głośnik dalej brzęczy. Dodatkowo gra ciszej niż prawy (nie, nie jestem głuchy na jedno ucho, porównywałem z dwoma innymi zestawami głośników, które mam w domu i ze słuchawkami) oraz nosi ślady użytkowania np. rysy z boku obudowy głośnika oraz zdarty lakier w niektórych miejscach na obudowie.

Ponowna wysyłka głośników do serwisu (oczywiście na mój koszt), to 40 zł kurierem GLS. Do tego dochodzi miesiąc oczekiwania aż znowu prześlą mi poprawnie działający sprzęt? (szansa na to jak widać jest dosyć marna).

Ogólnie nie polecam. Już nie pisze o czasie oczekiwania na jakiekolwiek połączenie czy odpisanie na maila, które w przypadku 4 na 5 maili trwało ponad dzień roboczy.

Dla zainteresowanych filmiki z usterki:
http://www.youtube.c...eature=youtu.be
http://www.youtube.c...eature=youtu.be

Teraz brzęczenie jest troszkę cichsze, ale i lewy głośnik gra ciszej niż prawy.

Nigdy więcej tego sklepu.

Pozdrawiam

#20 Użytkownik jest niedostępny   Mariano Italiano 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4
  • Dołączył: Pn, 20 Maj 13

Napisany 20 Maj 2013 - 19:18

Kupowałem tam parę razy to czekałem tak do tygodnia. Ale teraz zamówiłem w proline i przyszło juz po 3 dniach. Zależy jak szybko przelew dotrze, chyba że płacisz przy odbiorze

  • (2 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych