Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Loofah

[Zestawy] Polecane zestawy komputerowe (Promocja od morele.net dla pclabowiczów)

Rekomendowane odpowiedzi

No dzięki za odpowiedź. Złożę sam a wybrałem dwa monitory, bo jestem programistą i praca na dwóch jest dużo przyjemniejsza niż na jednym :) Gry swoją drogą :)

Może głupie pytanie ale jakie jest prawdopodobieństwo, że jakaś część może być wadliwa? Zdażyło się kiedyś na forum?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że się zdarza, ale bardzo nikła i nawet przy złożeniu przez sklep może nie zostać wykryta, bo np dopiero drobne wstrząsy w czasie transportu ja odkryją, albo dopiero po np 2-3 dniach się pojawią błędy. Szansa... nikła, nie ma co się zastanawiać nad tym. Będzie to będzie i tyle, nie brałbym w ogóle tego pod uwagę przy kupnie sprzętu złożonego czy samych części.

Dlatego warto po dostaniu sprzętu czasem go mocno potestować przez 12 godzin by być pewnym ze nie padnie zaraz.

 

Domyślałem się, ale też wiem ze czasem przez przypadek się dodaje 2 rzeczy do koszyka :) Dlatego wolałem spytać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze tak zapytam, jaki to ma być pendrive?? Dodałem sobie penka, ale po wbiciu kodu promocyjnego, ani przesyłka nie jest darmowa, ani pendrive za 1zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem szczegółowe zapytanie i zamieszcze odpowiedź gdzieś w 1 poscie, tak żeby było dokładnie wiadomo jak to wygląda, co się stanie po wpisaniu, kiedy ta wysyłka stanie się darmowa, w którym momencie zamówienia. Proszę o cierpliwość, napiszę jak tylko uzyskam informacje dokłądniejsze.

http://www.morele.net/pendrive-kingston-datatraveler-100-g2-4gb-330895/

 

 

 

TO ten pendrive

korzystanie z promocji wygląda tak: