Forum PCLab.pl: Problem z Samsung Galaxy S2 - aktualizacja. - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Problem z Samsung Galaxy S2 - aktualizacja.

#1 Użytkownik jest dostępny   Ig0r Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 486
  • Dołączył: Pn, 21 Lut 11

Napisany 02 Maj 2012 - 07:33

Witam, posiadam od wczoraj telefon Samsung Galaxy S2 z salonu Play. Telefon został zakupiony za 1.400zł na kartę. Mam kartę T-Mobile i przeniosłem ją na ten telefon. Wszystko ok. Tylko są jakieś badziewia z Play, typu te animacje startowe z play itp. Czyli telefon jest brandowany, zgadza się? Nie mogę zaaktualizować Androida ICS ani z telefonu ( brak aktualizacji ), ani z KIES'a ( błąd instalowania sterowników Android MTP, Windows 7 ). Pobrałem z samsunga najnowszego KIES'a i starsze wersje - nic nie pomaga. Da radę i jak po kolei zrobić tak, aby wgrać "oryginalnego" Samsunga, nie brandowanego z Play, tylko oryginalnego i przy tym nie tracąc gwarancji, oraz co zrobić, by KIES w komputerze wykrywał telefon ? Proszę o pomoc krok po kroku, bowiem poradniki w internecie są niezrozumiałe dla mnie.

#2 Użytkownik jest niedostępny   xadrian Ikona

  • (O.o)
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9320
  • Dołączył: Pt, 22 Sie 08

Napisany 02 Maj 2012 - 07:54

KIES nic Ci nie pomoże i soft jak chcesz będziesz musiał zmienić "nieoficjalnym" sposobem. Co i jak znajdziesz tutaj ..::KLIK::..

Ten post był edytowany przez xadrian dnia: 02 Maj 2012 - 08:38


#3 Użytkownik jest dostępny   Ig0r Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 486
  • Dołączył: Pn, 21 Lut 11

Napisany 02 Maj 2012 - 08:14

Nieoficjalnym tzn? tracę gwarancję? Link nie działa.

#4 Użytkownik jest niedostępny   xadrian Ikona

  • (O.o)
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9320
  • Dołączył: Pt, 22 Sie 08

Napisany 02 Maj 2012 - 08:39

Tak jak by.. teoretycznie Samsung twierdzi że odbrandowanie telefonu wiąże się z utratą gwarancji, nawet jak wgrasz oryginalny ROM, w praktyce w razie czego można wgrać z powrotem brandowany soft i oddać na gwarancje. W takim przypadku jeśli się nie mylę licznik flashowań się nie zmienia.

Link poprawiony

Ten post był edytowany przez xadrian dnia: 02 Maj 2012 - 08:41


#5 Użytkownik jest niedostępny   Revo7 Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 366
  • Dołączył: Pn, 11 Paź 10

Napisany 02 Maj 2012 - 08:41

Prosze bardzo Mój link

Musisz zdebrandować soft, tak twój jest brandowany. Co do KIESA- niestety nie wiem. Utrata gwarancji - z tego co mi się udało wyczytać nie tracisz gwarancji wgrywajac oficjalnie udostepniane softy, przez samsunga, czy też brandowane (sieci GSM). Gwarancje tracisz wówczas gdy wgrać nieoficjalne softy np, CynagenMOD, Dark Knight itd... ale na to też jest sposób (w razie oddania na gwarancje) poczytaj to forum do którego link dałem. Bardzo bogate i kompetentne źrodło wiedzy.

#6 Użytkownik jest niedostępny   xadrian Ikona

  • (O.o)
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9320
  • Dołączył: Pt, 22 Sie 08

Napisany 02 Maj 2012 - 08:46

@UP
Kiedyś pisałem do Samsunga w sprawie wgrania oficjalnego Androida ICS, z uwagi iż do tej pory nie doczekałem się przygotowanej aktualizacji od operatora od którego posiadam telefon. I odpisali mi że niestety wgranie niebrandowanego OFICJALNEGO oprogramowania do telefonu od operatora wiąże się z utratą gwarancji, a na dodatek w serwisie Samsunga nie mogą mi takiego czegoś zrobić - po prostu żart :kwasny:

Ten post był edytowany przez xadrian dnia: 02 Maj 2012 - 08:48


#7 Użytkownik jest niedostępny   Revo7 Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 366
  • Dołączył: Pn, 11 Paź 10

Napisany 02 Maj 2012 - 09:04

Tak, zgadzam się że Samsung mógł tak napisać. Wielokrotnie czytajac forum androida spotkałem sie z tym. Jednak wiele osób na wymienionym forum zrobiło tak i gwarancji nie straciło.

Zreszta tak jak wyżej napisaliśmy bardzo łatwo wgrać pierwotny soft i problemu nie ma. Wyzerować licznik Flashy (w razie niebrandowanego softu) i po kłopocie.

Ktoś na forum.android.com.pl napisał fajnie propos gwarancji, jednak nie moge sie do tego dokopać.

Do autora wątku polecam jeszcze ten temat Mój link

#8 Użytkownik jest dostępny   Ig0r Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 486
  • Dołączył: Pn, 21 Lut 11

Napisany 02 Maj 2012 - 10:42

Trudne to jest, nie umiem i nic nie rozumiem ;/

#9 Użytkownik jest niedostępny   xadrian Ikona

  • (O.o)
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9320
  • Dołączył: Pt, 22 Sie 08

Napisany 02 Maj 2012 - 11:31

To lepiej nie zabieraj się za to i ewentualnie poproś kogoś bardziej obeznanego :E

#10 Użytkownik jest dostępny   Ig0r Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 486
  • Dołączył: Pn, 21 Lut 11

Napisany 02 Maj 2012 - 12:04

Tutaj podaję wam rozmowę z firma samsung.


NAPISAŁEM DO NICH z takim problemem


Witam, otóż mam dzień od użytkowania telefonu. Postanowiłem sobie coś wgrać z komputera. Pobrałem na komputer najnowszego KIES''''''''a i zainstalowałem. Podłączyłem telefon Samsung Galaxy S2, pojawiła się chmurka systemowa o aktualizacji sterowników, a zarazem w KIES''''''''ie pojawiła się informacja że trwa łączenie. Sterowniki się zainstalowały chyba wszystkie, oprócz jednego - Android MTP - tego nie udało się zainstalować. I prawdopodobnie taka jest przyczyna, że telefon nie może połączyć się z komputerem. Posiadam Windows 7. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam.



otrzymalem taka odpowiedz

Dziękujemy za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Samsung.
Uprzejmie prosimy o nie odpowiadanie na ten email, gdyż bezpośrednia odpowiedź zwrotna nie dotrze do naszych konsultantów.
W przypadku dalszej korespondencji prosimy o ponowne użycie formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej : www.samsung.pl, w zakładce ‘kontakt z nami’.

Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

Jeżeli rozwiązanie proponowane przez nas w poprzedniej korespondencji nie przyniosło rezultatu, w takiej sytuacji sugeruję skontaktować się z serwisem. Spis naszych autoryzowanych serwisów znajduje się na naszej stronie. Link do niej zamieszczam poniżej:
http://www.samsung.c...ERVICE.LOCATION . Udając się do serwisu należy pamiętać o dostarczeniu aparatu wraz ze wszystkimi akcesoriami oryginalnie zakupionymi oraz z podstemplowaną kartą gwarancyjną i dowodem zakupu.


Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
--------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 0 801 1SAMSUNG
0 801 172 678 (pon.-pt. 8-19, sob. 8-16)
www.samsung.pl



Pobierz i zaktualizuj oprogramowanie Twojego telefonu do najnowszej wersji przez program KIES. Po szczegóły zapraszamy do odwiedzenia strony: http://www.samsung.c...ftware/KIES/JSP
Uwaga: Aktualizacja oprogramowania powoduje skasowanie wszystkich danych zapisanych w telefonie. Przed aktualizacją należy wykonać kopię ważnych danych.

**********************************************************************************************************************************************************************
Otrzymana przez Panią/Pana wiadomość oraz załączone do niej pliki stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i są przeznaczone tylko dla wymienionych adresatów. Jeżeli nie są Państwo zamierzonym odbiorcą, proszę poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć wiadomość ze swojego systemu, a także nie powinni Państwo ujawniać otrzymanych informacji nikomu ani sporządzać/zachowywać/dystrybuować żadnej kopii otrzymanych informacji.
**********************************************************************************************************************************************************************

Czy odpowiedź była dla Ciebie przydatna?
Zadowolony
5 4 3 2 1
Niezadowolony
* Prosimy nie odpowiadać na ten email, ponieważ informacja zwrotna nie zostanie do nas dostarczona.
* Jeśli odpowiedź nie spełniła Twoich oczekiwań, Kliknij tutaj
* Jeśli masz pytania dotyczące innego produktu, Kliknij tutaj




Witam ponownie. Jako, że otrzymałem odpowiedż na mój problem - nie spełniła moich oczekiwań. Nadal nic nie działa. Oto ten email, który dostałem.

Numer referencyjny Klienta: 2710575812
Numer odpowiedzi Email: 2108852252
Przy kontakcie z infolinią prosimy o powołanie się na Nr Klienta.

Dziękujemy za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Samsung.
Uprzejmie prosimy o nie odpowiadanie na ten email, gdyż bezpośrednia odpowiedź zwrotna nie dotrze do naszych konsultantów.
W przypadku dalszej korespondencji prosimy o ponowne użycie formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej : www.samsung.pl, w zakładce ‘kontakt z nami’.

Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

Aby aplikacja Kies działała poprawnie sugeruję upewnić się, że zainstalowane są wszystkie biblioteki
systemowe niezbędne do uruchomienia programu. Najlepszym rozwiązaniem będzie wejście na stronę
Microsoft Update i pobranie wszystkich potrzebnych komponentów i bibliotek systemowych, w tym:.
Opisane zachowanie oprogramowania sugeruje brak bibliotek systemu operacyjnego. W takiej sytuacji sugeruję pobranie ze strony Microsoft Update niezbędnych elementów/aktualizacji:

Następnie należy ponownie pobrać i zainstalować najnowszą wersję aplikacji Kies, którą można znaleźć na naszej stronie:
http://img.samsungap...rt/kies_win.exe

Poniżej podaję linki do poszczególnych programów niezbędnych do działania naszej aplikacji:

Microsoft ActiveSync 4.5 (jeśli program KIES ma działać na Windows XP)
http://www.microsoft...c-download.mspx


Windows Mobile Device Center 6.1 (jeśli program KIES ma działać na Windows Vista/7)
http://www.microsoft...r-download.mspx

Instalację i użytkowanie programu Kies należy przeprowadzać przy wyłączonym uprzednio oprogramowaniu antywirusowym.

Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
Sandra Pytkowska
____________________________________________
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 0 801 1SAMSUNG
0 801 172 678 (pon.-pt. 8-19, sob. 8-16)
www.samsung.pl


Pobierz i zaktualizuj oprogramowanie Twojego telefonu do najnowszej wersji przez program KIES. Po szczegóły zapraszamy do odwiedzenia strony: http://www.samsung.c...ftware/KIES/JSP
Uwaga: Aktualizacja oprogramowania powoduje skasowanie wszystkich danych zapisanych w telefonie. Przed aktualizacją należy wykonać kopię ważnych danych.
Czy odpowiedź była dla Ciebie przydatna?
Zadowolony
5 4 3 2 1
Niezadowolony
* Prosimy nie odpowiadać na ten email, ponieważ informacja zwrotna nie zostanie do nas dostarczona.
* Jeśli odpowiedź nie spełniła Twoich oczekiwań, Kliknij tutaj
* Jeśli masz pytania dotyczące innego produktu, Kliknij tutaj



potem to napisałem:

Zrobiłem tak jak było powyżej napisane odinstalowałem wszystkie (chyba) sterowniki do SGS2, a potem zainstalowałem tego powyższego kiesa i sterownik win 7. Niestety, skutek jest taki sam ( obrazek w załączniku ). To 1 problem. A drugi problem polega na tym, że nie mogę zaaktualizować do najnowszego Androida ICS z telefonu. Pisze brak dostępnych aktualizacji. Jedyna opcja jest z poziomu komputera przy pomocy USB, ale jak wyżej napisałem komputer nie wykrywa. Na laptopie wykrywa telefon, natomiast pisze, że nie można zaaktualizować, ponieważ jest już wgrany najnowszy android ( choć to fake, jest wgrany 2.3 coś tam). Może to wina tego, że mam telefon z PLAY na kartę, przeniosłem kartę SIM z starego tel t mobile na ten telefon. Proszę o pomoc, bardzo mi zależy. Dziękuję i pozdrawiam.


a na koncu kazali mi isc do serwisu gdzie jest 200 km stad.... ppomozecie mi ludzie?

#11 Użytkownik jest dostępny   Ig0r Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 486
  • Dołączył: Pn, 21 Lut 11

Napisany 04 Maj 2012 - 18:19

Zrobiłem formata i wszystko jest OK, ale aktualizacji nie ma. Nie mogę zaaktualizowac ani z KIESA ani z telefonu. Pisze, że jest zainstalowana najnowsza wersja. Może dlatego, ze play jeszcze nie posiada aktualizacji?

#12 Użytkownik jest niedostępny   Revo7 Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 366
  • Dołączył: Pn, 11 Paź 10

Napisany 10 Maj 2012 - 12:06

Tak bardzo możliwe. Aktualizacje przez KIES/telefon muszą być pod dany brand (jeżeli takowy masz) i bodajże region.

#13 Użytkownik jest dostępny   Ig0r Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 486
  • Dołączył: Pn, 21 Lut 11

Napisany 11 Maj 2012 - 13:49

Panowie, już dałem radę, zdebrandowałem telefon, jest ok, tylko jest problem z grami, a mianowicie takie większe gry z gamelotu można wgrywać z kompa na tel? Mozecie napisać po kolei co i jak

#14 Użytkownik jest niedostępny   Baronik Ikona

  • I  iMac
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9074
  • Dołączył: Nd, 22 Cze 03

Napisany 11 Maj 2012 - 14:21

Zobacz postIg0r, o 11 Maj 2012 - 14:49, napisał(a):

Panowie, już dałem radę, zdebrandowałem telefon, jest ok, tylko jest problem z grami, a mianowicie takie większe gry z gamelotu można wgrywać z kompa na tel? Mozecie napisać po kolei co i jak

Ale kupiłeś je na kompie przez www? Jak tak, to wejdź w telefon i w sklepie Play przy cenie będziesz miał informacje Zapłacono i wtedy możesz ją pobrać na telefon. Jeśli nie kupiłeś, to chyba nie oczekujesz, że Ci pomożemy piracić? Jak Cię stać na drogi telefon, to nie stać Cię na gierki po kilka złotych?

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych