Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

RadeQ '

Co zrobić w tej sytuacji z Samsungiem Galaxy S

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam mały problem. Mam zmodyfikowanego samsunga I9000 Android 4.0.4, wersja pasma podstawowego I9000XXJVU, wersja jądra 3.1.10-g1f740e4, ROM version RC5

Dziwnie telefon muli, nie moge włączyc aparatu czy muzyki bo wyskakuje co chwile "Niestety proces android.process.media został zatrzymany" w menu przewijanie jest bardzo trudne, dotykam cos na dole a naciska sie coś u góry, no po prostu nie da się nic zrobić. Stało się tak w przypadku gdy przywróciłem ustawienia fabryczne ale i tak przed tym restartem telefon dziwnie mulił, błędu "Niestety proces android.process.media został zatrzymany" jeszcze nei było.

Co mogę w takiej sytuacji zrobić, nie znam się zabardzo na tym całym modowaniu, jestem świeżo w posiadaniu tego telefonu. Może coś w trybie download mode..?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wróć do oryginalnego soft 2.3.x To powinno rozwiązać sprawę. Tak to jest z tymi modowanymi softami: u jednego mogą działać bez problemu z u drugiego mogą się wysypać.

Ściągnij Odina, sofcik i do roboty :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi czy moge tym zabiegem telefon w jakiś sposób uwalić ?

Dałbyś jakiś poradnik ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zainstaluj inny, stabilny rom. Ja mam AOSP i polecam http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1618757 .

 

Wróć do oryginalnego soft 2.3.x To powinno rozwiązać sprawę. Tak to jest z tymi modowanymi softami: u jednego mogą działać bez problemu z u drugiego mogą się wysypać.

Ściągnij Odina, sofcik i do roboty :D