Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

ladyofshade

Jak odtworzyć film 3D z komputera na TV

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie odnosnie odtwarzania filmów 3D. Uprzedzam jestem całkiem zielona, ale potrzebuję pomocy :)

Posiadam TV Samsun z funkcją oglądania filmów 3d w zestawie oczywiście z okularkami.

Filmy nie 3D oglądam, za pomocą kabla który odpinam od monitora ( czyli mam tak duży monitor w Tv:) i tam załączam sobie ZWYKLE FILMY.

Problem pojawa się gdy chciałam obejrzeć film w 3d. Filmy jakie posidam są w rozszerzenku mkv. Czytałam na różnych forach że wystarczy tylko jakiś program, próbowałam np Stereoscopic Player i jeszcze jakieś tam które w sumie nie dały porządanego efektu..

Nie znam się dlatego proszę o jakieś wskazówki, jaki program czy potrzebuje jakieś jeszcze kable do tego ... itp.

Wszelkie wskazówki porządane :)

Dzięki z góry za pomoc,

pS>Nowy topik gdyż w innych watkach nic nie znalazłam ..

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filmy HD OK, FAJNIE wyglądają natomiast 3d, mają podwójny obraz jeden na dole 2 na górze ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wciskasz przycisk 3d na pilocie tv i wybierasz rodzaj 3d (konwersja, obraz obok obrazu lub obraz nad obrazem). Wybierasz rodzaj 3d i dajesz ok. I tyle. Nie potrzeba kombinacji. Ja odtwarzam w media player home cinema.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy właczaniu filmu 3d opcja ta nie działa ... nie podświetla się... jakieś inne pomysły ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam