Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

baster

Lemoniada czyli "ce piątka"

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji faktu iż moja włoszka została sprzedana i cieszy się nią nowy nabywca czas przedstawić jej następcę.

 

Zagościł u mnie Citroen C5 (X7) w wersji tourer.

Wyposażenie Exclusive z serduszkiem o pojemności 2.2 litra HDI. Porównanie do włoszki ? No cóż. Lybra to był 2002 rok, tutaj mamy 2008 rok. Na cytrynka pewno dużo lepiej tłumi dziury i nierówności dzięki zawieszeniu z pneumatyką. Na pewno silnik ciągnie dużo lepiej ( teraz 173 kucyki w porównaniu do 140 we włoszcze )

Dodatkowo cieszy mnie 6-cio biegowa skrzynia manualna, w lucynce jednak brakowało tego dodatkowego przełożenia.

 

Z wyposażenia cytruska jestem bardzo zadowolony, jest nawigacja z polskimi mapami ( czego nie było w lyberce ), jest dużo lepsze oświetlenie drogi w porównaniu do lucynki dzięki oczkom ksenonowym.

Jedyny mankament to na polskie drogi felgi wraz z oponami ... 245/45/18, oczywiście nadają uroku ale jednak są trochę za duże a profil opony w moim odczuciu za mały.

 

 

Zdjęcia wstawię w najbliższym czasie. Poglądowo tylko o jakim samochodzie piszę :

 

214381208961369358.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Przeglądy, naprawy, usterki ( drugie i trzecie oby jak najmniej ... :E )

 

 

Pierwszy przegląd - 11.09.2012 r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znów dość oryginalnie :)

Pozostaje życzyć, żeby styki nie śniedziały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie same kółka, są drogie ale na nasze drogi nie są takie złe, bok opony jest wysoki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mega mi sie podoba ta C5tka, i w kombi i w sedanie :E Jak z jakoscia wykonczenia? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajne auto, plus za zawieszenie, sam planuje w przyszłości takie kupić, hydropneumatyczne :D Czekamy na fotki :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minus tych samochodów jest taki że masakrycznie tracą na wartości...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no, i prawidlowo. Cytryna jak sie patrzy :thumbup:

pogratulować i jak najmniej awarii oświetlenia życzyć :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie same kółka, są drogie ale na nasze drogi nie są takie złe, bok opony jest wysoki.

Heh, wszystko fajnie ale pomimo pneumatycznego zawieszenia jednak dziurki naszych solidnych asfaltów da się odczuć. Wydaje mi się że przy profilu 55 było by zdecydowanie lepiej.

 

 

 

Mega mi sie podoba ta C5tka, i w kombi i w sedanie :E Jak z jakoscia wykonczenia? ;)

 

Samochód jest w czarnych skórach, nic nie skrzypi, nie puka ... po prostu moim zdaniem wnętrze jest wykończone bardzo dobrze ( choć na pewno nie jest to mercedesowska "S" klasa ) i z dobrej jakości materiałów.

 

Na pewno jest lepiej niż w lucynce, która miałem do niedawna.

 

 

Minus tych samochodów jest taki że masakrycznie tracą na wartości...

 

Minus jest jednocześnie plusem bo można kupić świeże auto w rozsądnych pieniądzach.

Porównując za te pieniądze nie kupiłbym A6 nawet z 2004 roku ... bo owszem nie tracą Audi na wartości. Jednak wolę o 4 lata młodszy samochód ... pomimo że straci na wartości i za 5 lat będzie warte mniej niż A6 z 2004 roku :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minus tych samochodów jest taki że masakrycznie tracą na wartości...

 

 

Jak każdy Francuz. Tanio kupujesz, tanio sprzedajesz...

 

@Topic

Super wozik :) Zawsze mi się ta generacja C5 podobała, chociaż sedan bardziej. Napewno wygodny i mnóstwo miejsca w środku.

 

Jedyny mankament to na polskie drogi felgi wraz z oponami ... 245/45/18, oczywiście nadają uroku ale jednak są trochę za duże a profil opony w moim odczuciu za mały.

 

:cold:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no, i prawidlowo. Cytryna jak sie patrzy :thumbup:

pogratulować i jak najmniej awarii oświetlenia życzyć :E

 

Sam sobie tego życzę ... :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo wygląd i prowadzenie albo komfort :)

 

 

 

 

:cold:

 

 

??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w pracy mamy poprzednia generację cytryny, kolega często przyjeżdża właśnie taką jak Ty kupiłeś. Również czarna w skórze, ale ciemna szybka, i ramki chrom tak samo jak relingi na dachu. Fela taka szarawa. Kupił w salonie chyba 2008 czy tez 2009 rok. Juz 2 razy bujał się z reflektorami (zenony). Ale tak to chwali jak cholera. Komfort w mieście na dziurach nie jest "aż" tak odczuwalny jak w dłuższej trasie. Traski i taką i poprzednia gen to jak lot na tyłku anioła :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Baster?? Jak mogłeś? Sprzedałeś Lancie? Poważnie? A myślałem, że jesteśmy przyjaciółmi :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nikt nic nie napisał w stylu "no trudno" itp? :o Aż dziwne :P Ale ogólnie fajne one są :) Bezawaryjności ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sliczne samochody-naprawde mi sie podobaja.Tylko dwa modele cytryny mi sie podobaja-wlasnie ta c5 oraz picasso/grand picasso-z nasiskime na wiekszego minivana.

 

Te c5 sa chyba dostepne z dwoma rodzajami zawieszenia-tradycyjnym oraz pneumatycznym...tak czy inaczje eleganckie auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh, wszystko fajnie ale pomimo pneumatycznego zawieszenia jednak dziurki naszych solidnych asfaltów da się odczuć. Wydaje mi się że przy profilu 55 było by zdecydowanie lepiej.

Bez różnicy, po dziurach się nie jeździ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh, wszystko fajnie ale pomimo pneumatycznego zawieszenia jednak dziurki naszych solidnych asfaltów da się odczuć. Wydaje mi się że przy profilu 55 było by zdecydowanie lepiej.

Uwielbiam to jaranie się cyferkami profilu. Byłbyś w ciężkim szoku, gdybym Ci powiedział, że po przeliczeniu na mm masz większą odległość od felgi do asfaltu niż ktoś jeżdżący na profilu 195/55. Zdziwiony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekam na fotki

 

 

 

Bez różnicy, po dziurach się nie jeździ.

Aha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez różnicy, po dziurach się nie jeździ.

Często omijając jedne wpadasz w inne... tek se ne da na naszych drogach :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekam na fotki

 

 

 

 

Aha.

 

Ma rację, 2cm gumy więcej nie poprawi komfortu w znaczny sposób a 245 jest na tyle szeroka że w małe dziury po prostu nie wpadnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lucynka, cytrusek? grow some balls :D

 

a auto bardzo fajne, sluszna zmiana ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam to jaranie się cyferkami profilu. Byłbyś w ciężkim szoku, gdybym Ci powiedział, że po przeliczeniu na mm masz większą odległość od felgi do asfaltu niż ktoś jeżdżący na profilu 195/55. Zdziwiony?

Generalnie nie "jaram" się jak to napisałeś cyferkami. Nie znam przeliczników z większych opon na mniejsze dlatego wydawało mi się że opona powiedzmy 225/55/16 będzie "wygodniejsza" aniżeli 245/45/18 ...

 

Ma rację, 2cm gumy więcej nie poprawi komfortu w znaczny sposób a 245 jest na tyle szeroka że w małe dziury po prostu nie wpadnie.

 

No nic, rozglądam się w takim razie za stalówkami na zimę a obecne felgi zostawię na lato.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jaka felga Ci wejdzie na zacisk, może być tak że 17" to minimum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Problemy są w obu obozach, ale teraz masz na zielono, więc... Zrobiłem z ciekawości teścik swojego 3060ti w CapsViewerze z benchu z futerkiem w 700/700. Taka rozdziałka obciąża moją kartę w sposób dynamiczny (sześcian się kręci, więc pobory mocy się zmieniają) i dochodzą pod sam PL karty, ale go nie dotyka, czyli karta pokazuje pracę w IDLE - pasek PerfCap  szary. Monitoring z gpu-z pokazuje, że przy uruchomieniu futerka, karta pracuje (po UV 1800mhz/850mV) z 1785mhz/850mV by po 4 minutach (gpu uzyskuje wtedy 53stC) taktowanie przeskoczyło na 1800mhz/850mV i tak leci już jakiś czas. Karta rozgrzewa się do 60stC i dalej taktowanie i napięcie jest bez zmian. Tylko ten początek był zmienny Czyżby sterownik zmieniał taktowania (napięcie się nie ruszyło) w raz z temperaturą ? I to w tak dziwnym zakresie 53stC a później już nie ? W sumie nie ma z taką marginalną zmianą żadnych problemów, ale ciekawość drąży Autor też mógłby sobie z ciekawości zrobić ten test i naskrobać, jak w serii 4xxx zachowuje się odczyt z taktowania pod obciążeniem. W prawdzie to syntetyk, ale... Aha... UV zrobiłem specjalnie na odwrót, czyli początkowo obniżyłem całą krzywą, a później chwyciłem tylko punkt styczny i podniosłem do 1800mhz i jest identycznie, jak z  poradnikiem od Techmaniaka
    • No to sie chyba nie dowiem w jakim oknie ten monitor robi 570 nitów w trybie ciągłym.
    • Kilka wstępnych wrażeń: Tryb Peak 1000 HDR (czy w Aorusie o nazwie HIGH HDR) W Asusie to piwnica była jak sie przełączało pomiędzy TrueBlack 400 HDR a HDR Peak !000 😂 tutaj działa jak potrzeba. Są high lighty i potem średnie APL a nie Asus na dzień dobry kasuje ci 50% jasności gdzie SDR był jaśniejszy dla ujęć np. śnieg, jasne niebo. W zestawie jest kabel MINI DP ??? i jest dość krótki 😅 więc trzeba dokupić normalny kabel DP ale pasuje w moim przypadku na styk. Monitor jest według mnie tez bardzo ładny nie oczojebny jak Asus z logo ROG z przodu (Aourus ma małą skromną diodę led skierowaną "w dół") i jego design jest na plus, nawet tył jest zadbany i pokolorowane wejście na czarno gdzie Asus olał to "bo kto będzie tam zaglądać" Podstawka pod monitor w pudełku - mam takie samo zdanie co w porównaniu do Asusa - zajmuje pół biurka. Podłączyłem sobie monitor ro ramienia Ergotron i monitor jest praktycznie na brzegu teraz ustawiony.   Karton był brudny i ogólnie bok "widział lepsze dni" ale wszystko w środku w nienagannym stanie😎
    • Chłopie idz ty z takimi źródłami w pizdu, weź może odrazu nam tu russiatoday wklejaj https://www.sott.net/article/475424-Kievs-worst-attack-against-Donetsk-in-eight-years-is-a-desperate-attempt-to-save-face Długo szukać nie trzeba żeby sprawdzić co to za kupa i kto za tym łajnem stoi  Laura Knight-Jadczyk - RationalWiki   Za wklejanie fejków i dezinformacji na forum powinny być bany bez żadnych ostrzeżeń, rozumiem dyskusje nawet na argumenty z czterech liter, ale wstawianie fejków no kurcze bez żartów.
    • Widzę karton z dziurą. 1500 rekompensaty jak nic 😎
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...