Forum PCLab.pl: Star Citizen - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

  • (14 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Star Citizen Wielki powrót star-sima Chrisa Robertsa

#1 Użytkownik jest niedostępny   Ofilmowy Solo 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2359
  • Dołączył: Wed, 19 Mar 08

Napisany 10 Październik 2012 - 18:42

Od kilku tygodni było głośno o tym, że Chris Roberts, legendarny twórca serii Wing Commander, pracuje nad czymś dużym.
Dziś pojawił się trailer, który wgniótł mnie w fotel jak żadne trailer w tym roku.
Panie i Panowie, oto Star Citizen (oglądać głośno i tylko w HD!):

http://www.youtube.com/watch?v=5FKrOGj_94g

Kosmiczne symulatory to w praktyce wymarła rasa gier (coś jak realistyczne symulatory lotnicze, choć przecież tu i tam coś się czasami ciekawego pokazuje na rynku).
W Wing Commmandery niestety nie grałem (jakoś mnie to minęło, sam nie wiem czemu), za to pamiętam boską grywalność pierwszego X-Winga, czy X-Wing Alliance.
W skrócie mówiąc: uproszczony model lotu kosmicznego myśliwca, filmowa fabuła i tony grywalności na sekundę.
Czy tak będzie ze Star Citizen, nie wiadomo, ale graficznie trailer miażdży (to co pokazują to ponoć silnik gry).
Chyba się pomodlę, żeby ta gra naprawdę wyszła i wyglądała tak jak na trailerze.
W ciągu 120 sekund oglądania tego trailera Star Citizen wyrósł na najbardziej oczekiwaną przeze mnie grę, którą z piedestału może zrzucić chyba tylko zapowiedź Mass Effect 4. :)
Zapowiada się bomba!

Ten post był edytowany przez Ofilmowy Solo dnia: 11 Październik 2012 - 14:07


#2 Użytkownik jest niedostępny   Kazubin 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10739
  • Dołączył: So, 06 Sty 07

Napisany 10 Październik 2012 - 20:09

Wing Commandera pamiętam jeszcze z czasów amigi500 i bodaj zajmował trzy dyskietki oraz urywał gruszki wideo-audio-grywalnościowo :D Jestem również zachwycony tą informacją.

Wersja o lepszej jakości:
http://www.youtube.com/watch?v=t1Zc2oxijVY

Ps.
edyta.
http://www.youtube.com/watch?v=boeWQMHj-V4

Ten post był edytowany przez Kazubin dnia: 10 Październik 2012 - 20:11


#3 Użytkownik jest niedostępny   JustEvil 

  • Wielka Wyrocznia
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 8496
  • Dołączył: So, 17 Cze 06

Napisany 10 Październik 2012 - 20:22

Zobacz postOfilmowy Solo, o 10 Październik 2012 - 19:42, napisał(a):

Kosmiczne symulatory to w praktyce wymarła rasa gier

Chyba w X3 nie grałeś i o X Rebirth nie słyszałeś. :hmm:

#4 Użytkownik jest niedostępny   Kazubin 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10739
  • Dołączył: So, 06 Sty 07

Napisany 10 Październik 2012 - 20:27

Kolegę poniosło (z wielkich to eveonline, a gier w przestrzeni kosmicznej jest więcej), co nie zmienia faktu, że Star Citizen/SQUADRON 42 zapowiada się na mocny cios :)

Ps.
Ktoś pamięta:
http://www.youtube.com/watch?v=HbegNmKRZUM

Ten post był edytowany przez Kazubin dnia: 10 Październik 2012 - 20:29


#5 Użytkownik jest niedostępny   wahoo 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2585
  • Dołączył: Wed, 27 Gru 06

Napisany 10 Październik 2012 - 21:37

To, że aligatory są wśród nas nie oznacza, że dinozaury nie wyginęły ;)
Kiedyś space-simów było na pęczki: kolejne X-Wingi, Freespace, I-War, Wing Commandery, Star i Freelancer, X-COM, itd.
Teraz jest tylko X, czysto sieciowe Eve, a poza nimi już tylko kilka amatorskich projektów więc zgadzam się z założycielem - space simy to obecnie wymarły gatunek, ale może się odrodzi tak jak udało się to przygodówkom.

#6 Użytkownik jest niedostępny   Ofilmowy Solo 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2359
  • Dołączył: Wed, 19 Mar 08

Napisany 10 Październik 2012 - 22:00

EVE to klasyczny MMO, a ja mówiłem o rasowych, mainstreamowych symulatorach.
To tak samo jakby powiedzieć, że symulatory myśliwców nie wymarły, bo przecież jest A-10C Warthog. No tak, tylko ile osób w to gra (ja dałem sobie spokój kilka miesięcy temu).
Tymczasem co jest ekscytujące w projekcie Robertsa:
- KOSMICZNY SYMULATOR PEŁNĄ GĘBĄ!!! :)
- gra na silniku CryEngine 3, jeśli dobrze się doczytałem, po prostu orgazm!
- opcje ekonomiczne, rozbudowa statków, po prostu wsyzstko co tylko powinno być w tej grze
- sam Roberts, który nie ukrywa że chce żeby w tej grze było wszystko co było najlepsze w symulatorach kosmicznych
- kapitalny look tego co widać, to nie jest jakaś amatorska produkcja, tylko atak na najwyższy szczyt.

Czy to się powiedzie, to inna sprawa, ale na razie wygląda obłędnie i olśniewająco.

BTW, dlaczego mi opcja [media] nie działa z moim linkiem do YT?

Ten post był edytowany przez Ofilmowy Solo dnia: 10 Październik 2012 - 22:04


#7 Użytkownik jest niedostępny   Kazubin 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10739
  • Dołączył: So, 06 Sty 07

Napisany 11 Październik 2012 - 09:47

Wczoraj przed snem zapuściłem trailer na TV z ciekawości i nie mam pytań, "must have", to zapowiada się na AAAAA :D

#8 Użytkownik jest niedostępny   Vulc 

  • Nie.
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 22172
  • Dołączył: Pt, 03 Lis 06

Napisany 11 Październik 2012 - 10:15

Zobacz postwahoo, o 10 Październik 2012 - 22:37, napisał(a):

Teraz jest tylko X, czysto sieciowe Eve, a poza nimi już tylko kilka amatorskich projektów więc zgadzam się z założycielem - space simy to obecnie wymarły gatunek, ale może się odrodzi tak jak udało się to przygodówkom.

Fakt, wymarły i naprawdę wielka szkoda, że tak się stało - setki godzin spędziłem przy X3: Reunion i TC, zagrywałem się nocami we Freelancera, a to tylko te nowsze tytuły, czubek góry lodowej. Uwielbiam ten gatunek, dlatego też cieszę się, że nie został całkowicie zapomniany.

Generalnie warto zajrzeć na stronę oficjalną, gdzie znaleźć można trochę ogólnikowych informacji na temat poszczególnych elementów. Jest tam też wytłumaczenie dlaczego nie zdecydowano się na Kickstartera.

http://starcitizen.r...industries.com/

#9 Użytkownik jest niedostępny   Kazubin 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10739
  • Dołączył: So, 06 Sty 07

Napisany 11 Październik 2012 - 10:43

Cytuj

Most current gen "AAA" games have around 10,000 polygons for a character and 30,000 or so for a vehicle. In Star Citizen, the characters are detailed at 100,000 polygons, the fighter at 300,000 and the Space Carrier 7 million! This allows unparalleled detail, making the visuals more immersive than has ever been achieved before. Every spaceship is built from 100s of sub-components, many of them moving and articulating just like they would in the "real" world. If a component gets damaged during combat be prepared to feel the effects on your ship.


@Ofilmowy Solo

Cytuj

BTW, dlaczego mi opcja [media] nie działa z moim linkiem do YT?

Wycinaj z linków "feature=player_embedded&"

Ten post był edytowany przez Kazubin dnia: 11 Październik 2012 - 10:50


#10 Użytkownik jest niedostępny   Stjepan 

  • Hostis humani generis
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10869
  • Dołączył: Wed, 10 Maj 06

Napisany 11 Październik 2012 - 11:06

Poczytałem u konkurencjii, zobaczyłem trailer, zobaczyłem kto to robi i jestem pod wrażeniem tego projektu, ale mógłby też reanimować Wing Commandera. W iXy grałem i żaden mi się nie podobał.

#11 Użytkownik jest niedostępny   Kazubin 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10739
  • Dołączył: So, 06 Sty 07

Napisany 11 Październik 2012 - 11:15

http://player.vimeo.com/video/51129845

Nie lubię używać tego sformułowania, ale gniecie wszystko :E

Ten post był edytowany przez Kazubin dnia: 11 Październik 2012 - 11:23


#12 Użytkownik jest niedostępny   Ofilmowy Solo 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2359
  • Dołączył: Wed, 19 Mar 08

Napisany 11 Październik 2012 - 14:14

Grafika to miazga, ale trzeba przyznać, że na powyższym filmiku trochę brakuje dynamiki. Wszystkie statki poruszają się odrobinę ociężale. To są w końcy myśliwce, powinny być zwinne, szybkie.
No i czekam na jakiś film pokazujący gameplay, bo jednak filmy, nawet robione na silniku gry, to jednak zupełnie co innego niż rozgrywka.
No i najgorsze: gra ma się ukazać zdaje się dopiero pod koniec 2014 roku...

#13 Użytkownik jest niedostępny   Xaxaos 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1153
  • Dołączył: Wt, 30 Cze 09

Napisany 11 Październik 2012 - 14:18

Na mnie to nie zrobiło wrażenia, od zwykły strzelanka w kosmosie.

#14 Użytkownik jest niedostępny   Kazubin 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10739
  • Dołączył: So, 06 Sty 07

Napisany 11 Październik 2012 - 14:46

Widać już na pierwszy rzut oka, że w obiekty wpakowano bardzo dużo wielokątów i może w końcu to będzie wyzwanie dla kart graficznych, bo obecnie co zatyka topowe karty to na siłę dodawana teselacja, albo ubersampling.
Chyba, że odnosisz się do grywalności to w takim wypadku dyskusji nie podejmę się, bo nie grałem :E

Ten post był edytowany przez Kazubin dnia: 11 Październik 2012 - 14:47


#15 Użytkownik jest niedostępny   Ofilmowy Solo 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2359
  • Dołączył: Wed, 19 Mar 08

Napisany 11 Październik 2012 - 14:56

Niepokojąco wygląda ta rwąca się animacja na początku. Czyżby komputer na którym zgrywano film nie wyrabiał z obróbką? :)

#16 Użytkownik jest niedostępny   Kazubin 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10739
  • Dołączył: So, 06 Sty 07

Napisany 17 Październik 2012 - 23:11

Cytuj

Minimalne:
Procesor: dwurdzeniowy
Karta graficzna: GeForce GTX 460
RAM: 4 GB

Rozsądne:
Procesor: Intel i7 2500, 2600 lub 2700
Karta graficzna: GeForce 670 lub lepsza
CDA

460 do minimalnych :E

#17 Użytkownik jest niedostępny   Realt 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1663
  • Dołączył: Pn, 31 Sty 11

Napisany 17 Październik 2012 - 23:30

No to grubo :E . Może CF z HD 6970 sobie poradzi chociaż na high bo na ultra to bym nie liczył :D A przez najbliższe 2 lata nie będzie kasy na nowe grafy. Mam nadzieję że multi gpu będzie wykorzystane.

Ten post był edytowany przez Realt dnia: 17 Październik 2012 - 23:32


#18 Użytkownik jest niedostępny   ONE 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 343
  • Dołączył: Pn, 30 Sty 06

Napisany 19 Październik 2012 - 08:38

Zobacz postRealt, o 18 Październik 2012 - 01:30, napisał(a):

No to grubo :E . Może CF z HD 6970 sobie poradzi chociaż na high bo na ultra to bym nie liczył :D A przez najbliższe 2 lata nie będzie kasy na nowe grafy. Mam nadzieję że multi gpu będzie wykorzystane.

Widać dostaniemy pierwszą od czasów Crysisa grę zrobioną od początku z myślą o PC :E
Ale nie ma co sie dziwić - gra ma wyjść w 2014.

#19 Użytkownik jest niedostępny   Ofilmowy Solo 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2359
  • Dołączył: Wed, 19 Mar 08

Napisany 19 Październik 2012 - 08:43

To jest silnik CryEngine 3. GTX 460 to naprawdę nie jest dużo w dzisiejszych czasach. Ta gra wygląda tak, że potężna karta będzie raczej konieczna, żeby zagrać na maksymalnych detalach.

#20 Użytkownik jest niedostępny   Nigihayami 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1365
  • Dołączył: Wt, 13 Mar 07

Napisany 19 Październik 2012 - 13:03

Wystartował kickstarter Star Citizena. Chris Roberts chce w ten sposób pozyskać dodatkowe 500tys. dolarów. W filmie promującym można zobaczyć więcej gameplay'u niż w trailerze. Świetnie to wygląda.

  • (14 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych