Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

ben185

Jak przywrócic system windows 7 home premium do stanu fabrycznego toshiba satellite L500-20Z

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jak w temacie mam problem z przywróceniem systemu win 7 do stanu fabrycznego, gdyż jestem zielony w obsłudze windows 7.

Toshibe Satellite L500-20Z zakupiłem w 2009 roku i do dziś nie mam z nim problemu nic sie nie dzieje, chce poprostu przywrócić stan fabryczny,

ponieważ system jest tak zaśmiecony, że nie da się na niego patrzeć.

Na partycji D ukryty jest forder o nazwie HDDRecovery (rozmiar 5,8GB) pliki z rozszerzeniem (.tag, .sdi, .wim, .crc, oraz 7 plików .swm).

Chciałbym ten cały folder wypalić na płytkach DVD na wszelki wypadek, a potem przywrocić system do stanu fabrycznego.

Chce prosić o pomoc by któryś z forumowiczów pomógł mi mnie przeprowadzić przez cały ten proces krok po kroku.

Szukałem już na innych forach lecz nie znalazłem dokładnie tego czego szukam, (a z angielskiego jestem słaby) by szukać na zagranicznych forach.

Proszę o szybka pomoc.

Z góry dziekuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włącz komputer trzymając klawisz "0" (zero). Powinno się pojawić recovery menu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze pojawi się recovery menu i co dalej? jakie opcje wybrać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej pobrać czysty obraz W7 i zainstalować go z kluczem z naklejki licencyjnej (to legalne, jeżeli nie pobierzesz W7 z P2P) - system nie będzie wtedy zaśmiecony dodatkami producenta. Potrzebne mogą być sterowniki do laptopa, które znajdziesz na stronie producenta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Programy producenta mi nie przeszkadzają mogą sobie one być...