Forum PCLab.pl: Mikrofon- Pomocy - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Mikrofon- Pomocy Fatality problem z szumami

#1 Użytkownik jest niedostępny   ksmilof Ikona

• Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze

Napisany 02 Kwiecień 2013 - 10:52

Witam wszystkich jestem początkującym Youtuberem któy nagrywa let's play na kanał lub machinimy battlefield 3
Ale do rzeczy .. Wczoraj ze znajomym chciałem nagrać grę Scarlet Blade Open Beta i dobra materiał nagrany 30 minut
Lecz gdy rano zobaczyłem materiał to po prostu uszy mnie zaczęły boleć bo szumy nie do wyobrażenia przy wcześniejszych słuchawkach + mikrofon za jakieś marne 30zł
Dzwięk był bardzo dobry i ani jednego szumu a teraz kupiłem słuchawki + mikrofon creative fatal1ty gaming hs-800 i po krótkiej przerwie nagrałem materiał z głosem
I to była masakra nie mogłem tego słyszeć
I Komputer to Laptop ASUS Aspire 7741G mam go od pażdziernika 2011 roku dobrze się spisuję ale trapi mnie to czemu taki jest szum czy da się jakoś temu zaradzić bo z tego co wiem
to nawet takie gwiazdy Youtube RockAlone , MultiGamePlayGay używali tych słuchawek z mikrofonem i dzwięk był wyśmienity a Multi nagrywał na takim samym laptopie jak moim to na prawdę nie wiem
Pomocy .. Szybko potrzebuję pomocy
Bo 12 kwietnia będę robił 1 live z DzunioremJR z Battlefield 3 i nie chce na Live takich szumów mieć i robić mu siary na Live

#2 Użytkownik jest niedostępny   YOYO321123 Ikona

• Gaduła
  • PipPipPip

Napisany 02 Kwiecień 2013 - 14:01

takie gwiazdy
To są gwiazdy wśród dziesięcio letnich dzieci minecrafta. Może ustawienia. Jakieś filtry odszumiające w audacity stosował. Myślę że nie nagrywasz głosu i obrazu jednym programem.

#3 Użytkownik jest niedostępny   ReznoR Ikona

• Audiophile Slayer
  • PipPipPipPipPip

Napisany 02 Kwiecień 2013 - 16:22