Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

ksmilof

Mikrofon- Pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem początkującym Youtuberem któy nagrywa let's play na kanał lub machinimy battlefield 3

Ale do rzeczy .. Wczoraj ze znajomym chciałem nagrać grę Scarlet Blade Open Beta i dobra materiał nagrany 30 minut

Lecz gdy rano zobaczyłem materiał to po prostu uszy mnie zaczęły boleć bo szumy nie do wyobrażenia przy wcześniejszych słuchawkach + mikrofon za jakieś marne 30zł

Dzwięk był bardzo dobry i ani jednego szumu a teraz kupiłem słuchawki + mikrofon creative fatal1ty gaming hs-800 i po krótkiej przerwie nagrałem materiał z głosem

I to była masakra nie mogłem tego słyszeć

I Komputer to Laptop ASUS Aspire 7741G mam go od pażdziernika 2011 roku dobrze się spisuję ale trapi mnie to czemu taki jest szum czy da się jakoś temu zaradzić bo z tego co wiem

to nawet takie gwiazdy Youtube RockAlone , MultiGamePlayGay używali tych słuchawek z mikrofonem i dzwięk był wyśmienity a Multi nagrywał na takim samym laptopie jak moim to na prawdę nie wiem

Pomocy .. Szybko potrzebuję pomocy

Bo 12 kwietnia będę robił 1 live z DzunioremJR z Battlefield 3 i nie chce na Live takich szumów mieć i robić mu siary na Live

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
takie gwiazdy
To są gwiazdy wśród dziesięcio letnich dzieci minecrafta. Może ustawienia. Jakieś filtry odszumiające w audacity stosował. Myślę że nie nagrywasz głosu i obrazu jednym programem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta, pogadają sobie do siebie troche, wrzucą to na yt i zaraz są gwiazdami.

 

Jakim programem nagrywałeś i przy użyciu jakich ustawień?