Forum PCLab.pl: Dlaczego nie warto kupować w Agito.pl - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

  • (7 Stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Dlaczego nie warto kupować w Agito.pl Podejście do klienta podczas reklamacji towaru Oceń temat: -----

#101 Użytkownik jest niedostępny   SAVA_ON Ikona

  • PCLAB
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5818
  • Dołączył: Cz, 09 Sie 07

Napisany 28 Wrzesień 2013 - 13:42

Zobacz postbielas, o 28 Wrzesień 2013 - 13:59, napisał(a):


Wielokrotnie pisałem, że warto zachować cierpliwość, rozwagę i poczekać na definitywne rozwiązanie sytuacji. Obecnie chyba jeszcze wcześnie na jakiekolwiek werdykty.


ale ile czasu ? miesiąc , dwa , trzy , rok ? ? :lol2:

Zobacz postbielas, o 28 Wrzesień 2013 - 13:59, napisał(a):

Po raz kolejny Fire zarzuca mi, że bronię Agito.
Wniosek? Fire nie rozumie, nie chce zrozumieć lub z innej przyczyny nie docierają moje słowa.


prawda jest taka że agito w tym wypadku zagrało jak totalny śmieć i rozumiem tutaj irytację autora [ nie płacz , jak napisał bielas ]


Zobacz postDeFik, o 26 Wrzesień 2013 - 18:45, napisał(a):

Update:

Przedwczoraj departament zwrotów Corsaira w Holandii otrzymał moje uszkodzone słuchawki a dzisiaj mam już na biurku nowiutką parę. To się właśnie nazywa customer service!

A tak na marginesie minął już tydzień od kiedy użytkownik Agito.pl zaoferował pomoc w rozwiązaniu sprawy. Niestety do chwili obecnej nikt się ze mną w tej sprawie nie skontaktował...
PIC 1
PIC 2

cieszę się że udało ci się załatwić wszystko z Corsairem , przykro jest jednak czytać , że kolejny raz polska firma ma swojego klienta w dupie , inaczej nie moża tego nazwać

Ten post był edytowany przez SAVA_ON dnia: 28 Wrzesień 2013 - 13:45


#102 Użytkownik jest dostępny   bielas Ikona

  • ...i daj nam siłę, byśmy nie przebaczali naszym winowajcom...
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 15049
  • Dołączył: So, 22 Gru 07

Napisany 28 Wrzesień 2013 - 14:15

Nie wiem ile, nie jestem prorokiem. Nie mam w sobie tyle arogancji, aby uzurpować sobie prawo - jak wielu w tym temacie - do przewidywania przyszłości. W sklepie Net-S ja bujałem się z wymianą gwarancyjną karty graficznej 3,5 miesiąca. Finał był taki, że dostałem lepszą kartę. Zdrowia mi napsuli, ale w efekcie jestem in plus. Każdy przypadek jest inny, więc ciężko coś powiedzieć o jednym na pdst. drugiego.

Co więcej, w jednym z wcześniejszych postów przecież sam napisałem, że Agito dało ciała - oczywiście Fire tego nie dostrzegł, bo przecież "bronię Agito". Pisałem też, że warto poczekać na rozwój sytuacji. Agito to duży sklep, więc prawdopodobnie cechuje go - jak większość dużych firm - duży "opór biurokratyczny", zanim coś merytorycznego wypracuje. Może się zrehabilitują, może nie (to też pisałem . Wielu z Was już wydało "wyrok". Oczywiście im większa na nich presja będzie wywarta, tym lepiej. Sam jestem czasem ich klientem, więc zależy mi, aby wypracowywali jak najwyższe standardy obsługi.

Drzecie szaty niczym Stańczyk. Tyle, że on miał powód, a Wy histeryzujecie.

edit
literówki

edit@up
Manipulujesz postami. Cytuj całość, ewentualnie część do której odnosisz się, ale tak, by nie był zmieniony jej kontekst.

Ten post był edytowany przez bielas dnia: 28 Wrzesień 2013 - 14:17


#103 Użytkownik jest niedostępny   W202 Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1219
  • Dołączył: Pt, 15 Lip 11

Napisany 28 Wrzesień 2013 - 14:24

No ale nie róbmy z tego pionierskiej operacji na otwartym sercu, przecież to jest tylko wymiana słuchawek, gdzie producent jednoznacznie określił co i jak.
Ileż można czekać, uzbrajać się w cierpliwość itp?

Jak dla mnie Agito przez tą konkretną sprawę bardzo traci na reputacji. To powinna być szybka piłka.

Ten post był edytowany przez W202 dnia: 28 Wrzesień 2013 - 14:24


#104 Użytkownik jest dostępny   bielas Ikona

  • ...i daj nam siłę, byśmy nie przebaczali naszym winowajcom...
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 15049
  • Dołączył: So, 22 Gru 07

Napisany 28 Wrzesień 2013 - 14:27

Zobacz postW202, o 28 Wrzesień 2013 - 15:24, napisał(a):

No ale nie róbmy z tego pionierskiej operacji na otwartym sercu, przecież to jest tylko wymiana słuchawek, gdzie producent jednoznacznie określił co i jak.
Ileż można czekać, uzbrajać się w cierpliwość itp?

Jak dla mnie Agito przez tą konkretną sprawę bardzo traci na reputacji. To powinna być szybka piłka.


Wiesz, w sytuacji, gdy w grę wchodzą pieniądze, rozliczenia, więc pośrednio i Urząd Skarbowy, zaś w firmie jest całą masa decydentów, to czas wydłuża się. Można to zrozumieć. Można też, niczym Fire, histeryzować.
Oczywiście Agito mogło też całą sytuację olać. Nie wiem. Nie mam na razie podstaw, by tak twierdzić.

#105 Użytkownik jest niedostępny   cdarek Ikona

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 527
  • Dołączył: Nd, 31 Lip 05

Napisany 28 Wrzesień 2013 - 16:17

Zobacz postbielas, o 28 Wrzesień 2013 - 15:27, napisał(a):

Wiesz, w sytuacji, gdy w grę wchodzą pieniądze, rozliczenia, więc pośrednio i Urząd Skarbowy, zaś w firmie jest całą masa decydentów, to czas wydłuża się. Można to zrozumieć. Można też, niczym Fire, histeryzować.
Oczywiście Agito mogło też całą sytuację olać. Nie wiem. Nie mam na razie podstaw, by tak twierdzić.


To co piszesz, jest śmieszne. Przecież to jest codzienność pracy serwisu, a nie jakiś szczególny przypadek.

#106 Użytkownik jest dostępny   bielas Ikona

  • ...i daj nam siłę, byśmy nie przebaczali naszym winowajcom...
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 15049
  • Dołączył: So, 22 Gru 07

Napisany 28 Wrzesień 2013 - 16:27

A czy gdzieś napisałem, że nie?

Niemniej jednak, omawiany przypadek stał się szczególny właśnie przez fakt upublicznienia go oraz przez fakt, że szkoda autora tematu została już w sumie naprawiona.
Obecnie sprawa rozgrywa się prawdopodobnie poza serwisem, gdzie stawką jest jakiś tam % reputacji Agito. To już zdecydowanie wyszło poza ramy serwisu.

#107 Użytkownik jest niedostępny   DeFik Ikona

  • Maggots!
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1105
  • Dołączył: Wed, 01 Cze 05

Napisany 02 Październik 2013 - 18:30

W dniu dzisiejszym otrzymałem tego oto wesołego maila od firmy Agito.pl

Cytuj

Szanowny Kliencie,
Słuchawki zostaną przyjętę na gwarancję warunkowo do decyzji serwisu.
Proszę o odesłanie stosując się do poniższej procedury.
Serdecznie prosimy o odesłanie produktu do naszego Magazynu na adres:
Centrum Dystrybucyjne
Grupy Allegro
Magazyn Serwisowy Agito
ul. Pass 20P, hala 12
05-870 Błonie
Paczkę prosimy wysłać na nasz koszt firmą kurierską DHL jako Standard (na liście przewozowym prosimy nie zaznaczać godziny dostawy).
Telefon do firmy kurierskiej (0 42) 6 345 345 / 0801 345 345.
Przy zamawianiu kuriera prosimy podać, że płatnikiem będzie odbiorca podając numer płatnika DHL-2359887
...


Trzeba przyznać, że mają chłopaki poczucie humoru...

#108 Użytkownik jest dostępny   bielas Ikona

  • ...i daj nam siłę, byśmy nie przebaczali naszym winowajcom...
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 15049
  • Dołączył: So, 22 Gru 07

Napisany 02 Październik 2013 - 18:32

Teraz to błysnęli, jak przeciętny inaczej. Dodaj obrazek

#109 Użytkownik jest niedostępny   W202 Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1219
  • Dołączył: Pt, 15 Lip 11

Napisany 02 Październik 2013 - 21:51

No to pokazali :E
Domyślam się, że oficjalnej odpowiedzi Agito.pl w tym temacie nie będzie? :gitarzysta:

Ten post był edytowany przez W202 dnia: 03 Październik 2013 - 07:13


#110 Użytkownik jest dostępny   Killer85 Ikona

  • Razer fan
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3319
  • Dołączył: Wt, 25 Sie 09

Napisany 02 Październik 2013 - 22:00

Dobre :E

#111 Użytkownik jest niedostępny   RyszardGTS Ikona

  • Nie wylewający za kołnierz...
  • Ikona
  • Grupa: Moderatorzy
  • Postów: 11027
  • Dołączył: Cz, 01 Wrz 05

Napisany 03 Październik 2013 - 00:09

HAHAHAHA :lol2:
Ale blamaż...

#112 Użytkownik jest niedostępny   Piekny Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 254
  • Dołączył: Wt, 17 Lut 09

Napisany 03 Październik 2013 - 12:13

HAHAHA teraz to może jeszcze DeFik zostanie oskarżony o bezpodstawne zgłoszenie uszkodzonych słuchawek których już nie ma? :D
Ale jaja, Agito na prawdę nie zależny na ugraniu w tej sytuacji dobrego wizerunku? :hmm:

#113 Użytkownik jest niedostępny   DeFik Ikona

  • Maggots!
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1105
  • Dołączył: Wed, 01 Cze 05

Napisany 03 Październik 2013 - 19:25

Dzisiaj otrzymałem kolejnego maila:

Cytuj

Witam, Serdecznie dziękuję za informację. Z naszej strony produkty Corsair kupujemy od dystrybutora na polskę firmy AB z Wrocławia, która odrzuciła w pierwszej kolejności zgłoszenie z powodu uszkodzenia mechanicznego reklamowanych słuchawek firmy Corsair. Po ponownym monicie u dystrybutora i przesłaniu informacji które Pan przekazał. Dystrybutor zezwolił na odesłanie urządzenia na reklamację gwarancyjną. aby odesłać je bezpośrednio do serwisu producenta. Po otrzymaniu informacji od dystrybutora przesłana została do Pana procedura reklamacyjna aby odesłać urządzenie na nasz koszt w celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego. Przepraszamy za zamieszanie związane z przedłużającą się reklamacją jednak z naszej strony w związku z informacją o uszkodzeniu mechanicznym zgłoszenie zostało rozpatrzone w sposób prawidłowy.


Podsumowując Agito nie uznało mojej zasadnej reklamacji ale zgłoszenie zostało rozpatrzone w sposób prawidłowy. Dopiero opisanie spawy na forum zmusiło ich do ruszenia czterech liter i zajęcia się sprawą jak należy. Szkoda, że trochę zbyt późno. Kwestię miesięcznego oczekiwania na odpowiedź po pierwszym zgłoszeniu pomijam.

#114 Użytkownik jest niedostępny   Firekage Ikona

  • Debris Section - SLACK'ER, ARCH'ER
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 26515
  • Dołączył: Wed, 21 Cze 06

Napisany 03 Październik 2013 - 21:59

W skrócie: mocne.

#115 Gość_gohan10_*

  • Grupa: Goście

Napisany 03 Październik 2013 - 22:26

jeszcze dużo muszą się nauczyć od zachodnich sklepów jak powinno się podchodzić do klienta.. no ale w końcu to Polska 8:E

#116 Użytkownik jest dostępny   bielas Ikona

  • ...i daj nam siłę, byśmy nie przebaczali naszym winowajcom...
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 15049
  • Dołączył: So, 22 Gru 07

Napisany 03 Październik 2013 - 23:00

Eee... zwalili winę na "firmę AB z Wrocławia". Wytarli się dostawcą. Siara i tyle. Niby AB zawiniło, a :kupa: i tak do nich przylgnie. Nie ogarnęli się, aby je odskrobać z siebie. Dodaj obrazek

#117 Użytkownik jest niedostępny   RyszardGTS Ikona

  • Nie wylewający za kołnierz...
  • Ikona
  • Grupa: Moderatorzy
  • Postów: 11027
  • Dołączył: Cz, 01 Wrz 05

Napisany 04 Październik 2013 - 00:10

Czyli AB błędnie zdiagnozowało usterkę i błędnie wystawili opinię i kwalifikację usterki, nie postępując wg zaleceń/specyfikacji postępowania wg Corsaira (zapewne takie informacje o tych usterkach dotarły do serwisów w całej europie). Wątek cobi się coraz ciekawszy i ciekawszy... a to Polska własnie :hahaha:

#118 Użytkownik jest dostępny   bielas Ikona

  • ...i daj nam siłę, byśmy nie przebaczali naszym winowajcom...
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 15049
  • Dołączył: So, 22 Gru 07

Napisany 04 Październik 2013 - 00:51

A co ma Polska do tego? Rzecz skupia się na daniu :zadek: przez kilka osób, a Ty siejesz ferment, że zawiniło 37000000 ludzi. Idź Pan w diabły. Dodaj obrazek
Jak z każdego babola poszczególnego człowieka będziesz robił obraz kraju, to jaki ten obraz zbudujesz? W moich oczach stajesz się zgorzkniałym malkontentem.


Agito/Allegro jest detalistą i to oni powinni poczuć się do naprawy resztek swojej reputacji. W warunkach gwarancji opisują "serwis Agito", a nie "serwis AB".

#119 Użytkownik jest niedostępny   RyszardGTS Ikona

  • Nie wylewający za kołnierz...
  • Ikona
  • Grupa: Moderatorzy
  • Postów: 11027
  • Dołączył: Cz, 01 Wrz 05

Napisany 04 Październik 2013 - 00:59

Oj bielas bielas, "a to Polska właśnie" to właśnie ogólna spychologia która panuje wszędzie po prostu wszędzie, winnych przeważnie brak (dociera ona z do nas z codziennego życia, z mediów tv/internet/prasa).
Ja nie jestem od budowania obrazu, obraz sam się buduje nawet nie muszę mu w niczym pomagać. :lol2:

#120 Użytkownik jest dostępny   bielas Ikona

  • ...i daj nam siłę, byśmy nie przebaczali naszym winowajcom...
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 15049
  • Dołączył: So, 22 Gru 07

Napisany 04 Październik 2013 - 01:05

Może wszędzie w Twoim otoczeniu, może w obrazie kreowanym przez media. Ja wiem, że wielokrotnie spotykałem się z profesjonalizmem i miłym przyjęciem. Ostatnio choćby ogarniam papiery do uzbrojenia działki i budowy chaty. Kto brał się za to, ten wie, jaki to galimatias w świetle obowiązujących przepisów. Co bym nie załatwiał, wszędzie spotykałem pomocną dłoń.

A obraz budujesz właśnie Ty i osoby Ci podobne. Samo to i :kupa: czasem z tyłka nie chce wyleźć, tylko postękać trzeba.

  • (7 Stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych