Skocz do zawartości
kowalsky1

Krem antyalergiczny do twarzy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Potrzebuję dla mnie kremu do wrażliwej skóry twarzy antyalergicznego. Nie znam się na tym więc w aptece pewnie by mi wcisnęli coś za 100 zł :/

Pomożecie?

Edytowane przez kowalsky1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JA Ci nie pomogę ale z ciekawości zapytam bo nawet nie wiem o jaki yp kremu chodzi xd

Antyalergiczny czy może raczej chodziło Ci o hipoalergiczny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hipo, to to samo. Chodzi o taki żeby miał jak najmniej chemii a można było się nim posmarować np. po goleniu czy kąpieli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteś facetem i używasz kremu po kąpieli ? Serio :E Prysznic ponad wszystko.. !!

Po goleniu balsam nivea. Ja np płucze pyszczek zimną wodą. Nie toleruje żadnych kremów :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wciąż nie sprzedałeś tego l9 ? :E Jego wartość maleje :E

Edytowane przez Django

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz tutaj bezkonkurencyjny produkt, który nie zawiera "chemii" i jest na bazie kwasu hiauloronowego - substancja fizjologicznie zgodna, naturalnie występująca w skórze ("zajefajnie" odmładza gębę - poczytaj sobie):

Organique Pour Homme (KLIK) - Balsam po goleniu, ale może być stosowany też do codziennej pielęgnacji twarzy...

Używam i jestem bardzo zadowolony z efektów nawilżenia i łagodzenia - kwas hiauloronowy czyni cuda... (dobry też na mrozy). Wszystkie inne kremy i balsamy po goleniu typu Nivea (Skin Energy, For Men), Oriflame i Avon się po prostu CHOWAJĄ. Problem jest jeden, a może i nawet dwa:

-cena: 40 zł za 150 ml,

- cieżko w ogóle z dostępnością...

Edytowane przez GS01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach