Forum PCLab.pl: Kingdom Come: Deliverance - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

  • (112 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Kingdom Come: Deliverance PC, wątek zbiorczy

#1 Użytkownik jest niedostępny   MakoSki 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 551
  • Dołączył: Pt, 15 Cze 12

Napisany 17 Luty 2014 - 09:11

Realistic single-player RPG set in the medieval Europe. Open-world sandbox with period accurate melee combat. Dungeons & no Dragons.

A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe in a time of great upheaval and strife. A humble, young blacksmith loses everything to war. As he tries to fulfill the dying wish of his father, Fate drags him into the thick of a conspiracy to save a kidnapped king and stop a bloody conflict. You will wander the world, fighting as a knight, lurking in the shadows as a rogue, or using the bard’s charm to persuade people to your cause. You will dive deep into a sweeping, epic, nonlinear story from Daniel Vávra, an award-winning designer from the Mafia series. Our unique, first-person combat system lets you wield sword or bow in both one-on-one skirmishes and large-scale battles. All of this - and more - brought to life beautifully with next-gen visuals delivered via Cryengine.

Summary

Planned platforms: PC, Xbox One*, PS4*, Mac, Linux
Release date: Q4, 2015 on PC, Mac and Linux
Approx. gameplay time: 30 hours (Act 1), 70+ hours (all 3 acts)


Non-linear story lets you choose between being a villain or a savior. Every quest can be solved in multiple ways.
A revolutionary combat system based on inverse kinematics, the only one of its kind to offer a rich, authentic yet easy-to-control, first-person melee experience. Based on actual 15th century fighting techniques and designed in cooperation with medieval martial arts experts.
Improve your character. Different play styles - warrior, rogue or bard - can be mixed and matched as you see fit. You can develop your skills, earn new perks, and fine-tune your equipment.
Large realistic, medieval-themed, open world landscape covering 3.5 square miles and 30 hours of gameplay (in first act, out of 3 total).
Lead the charge in enormous, open field battles and sieges. You are no superhero. If you’re going to take on an army of enemies, you better find one of your own to back you up.
Take a trip through the Middle Ages: Traverse sprawling cities, magnificent castles, towering, dark forests, and muck-strewn villages.
Discover this huge world from horseback or on foot. If you can see it, you can visit it.
A dynamic world comes alive. Every inhabitant plays a role in their communities, and as night follows day, you can watch people work, help them when needed, or try to interfere in their routine and see what happens.
Build relationships with characters, become a criminal or a local hero, seduce local women, threaten your enemies or pardon vanquished opponents.
Create your own weapons, cook, brew up potions, or dig around for silver. All crafting occurs in-game, using clever mini-games, rather than boring, soulless menus.

Mój link

#2 Użytkownik jest niedostępny   DjXbeat 

  • Król na zamku
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6910
  • Dołączył: Pn, 26 Maj 08

Napisany 20 Luty 2014 - 13:23

http://www.youtube.com/watch?v=84AiE46erkk

#3 Użytkownik jest niedostępny   Nataq 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1468
  • Dołączył: Pt, 24 Mar 06

Napisany 20 Luty 2014 - 22:00

Zapowiada sie pogromca Wieśmana 3 i Dragon Gay 3 a praktycznie nikt nie jest zainteresowany... Casuale :(

#4 Użytkownik jest niedostępny   Amphilyon 

  • The continent of Legend
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5189
  • Dołączył: So, 05 Wrz 09

Napisany 20 Luty 2014 - 23:16

Zobacz postNataq, o 20 Luty 2014 - 22:00, napisał(a):

Zapowiada sie pogromca Wieśmana 3 i Dragon Gay 3 a praktycznie nikt nie jest zainteresowany... Casuale :(


ja jestem, i mi się podoba, ale co do Wieśka to się o to nie boję, co najwyżej mogli by się od nich uczyć ci goście, a co do Dragon'a to po dwójce jest mi całkowicie obojętne co z tego wyjdzie :)

PS: tej grze zdecydowanie przydałby się jakiś mocny trailer\gameplay, żeby zrobiło się głośniej, tym bardziej że to nowa produkcja, więc siłą rzeczy będzie im się trudniej przebić, tym bardziej że premiera W3 będzie bardzo głośna nie tylko u nas, ale i na świecie

Ten post był edytowany przez Amphilyon dnia: 20 Luty 2014 - 23:19


#5 Użytkownik jest niedostępny   crush 

  • Sony Defense Force
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 18471
  • Dołączył: Pn, 23 Sty 06

Napisany 20 Luty 2014 - 23:33

Zobacz postNataq, o 20 Luty 2014 - 22:00, napisał(a):

Zapowiada sie pogromca Wieśmana 3 i Dragon Gay 3 a praktycznie nikt nie jest zainteresowany... Casuale :(

Na chwilę obecną to ja nadal widzę kolejną wielką niewiadomą z KS, a nie pogromcę czegokolwiek. ;)

Ten post był edytowany przez crush dnia: 20 Luty 2014 - 23:33


#6 Użytkownik jest niedostępny   P.U. 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1241
  • Dołączył: So, 10 Gru 05

Napisany 20 Luty 2014 - 23:52

Zobacz postNataq, o 20 Luty 2014 - 22:00, napisał(a):

Zapowiada sie pogromca Wieśmana 3 i Dragon Gay 3 a praktycznie nikt nie jest zainteresowany... Casuale :(

A czym tu się podniecać. Po obejrzeniu tego godzinnego gamplaya poza dobrą grafiką nie zobaczyłem nic specjalnego, po tylu zadanych pchnięciach przez przeciwnika bohater powinien być dziurawy jak sito (a zdaje się nie miał kolczugi na sobie). Jakbym miał podsumować to co zobaczyłem jednym zdaniem, to by było "symulacja średniowiecznego giermka".
Nie znaczy to że grze nie daje szansy, bo to jakby nie patrzeć wczesny build, ale na razie, podchodzę sceptycznie.

Ten post był edytowany przez P.U. dnia: 20 Luty 2014 - 23:56


#7 Użytkownik jest niedostępny   Vulc 

  • Nie.
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 22851
  • Dołączył: Pt, 03 Lis 06

Napisany 21 Luty 2014 - 00:28

Zobacz postNataq, o 20 Luty 2014 - 22:00, napisał(a):

Zapowiada sie pogromca Wieśmana 3 i Dragon Gay 3 a praktycznie nikt nie jest zainteresowany... Casuale :(

Wyżej pojawiły się wątpliwości czym się tutaj podniecać. No właśnie, czym? Na to czasu nie znalazłeś, za to na trollowanie i żalenie się już tak? :hmm: Może bądź łaskaw sprecyzować czym ta gra gromi wspomniane tytuły.

#8 Użytkownik jest niedostępny   Nataq 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1468
  • Dołączył: Pt, 24 Mar 06

Napisany 21 Luty 2014 - 09:17

Zobacz postAmphilyon, o 20 Luty 2014 - 23:16, napisał(a):

ja jestem, i mi się podoba, ale co do Wieśka to się o to nie boję, co najwyżej mogli by się od nich uczyć ci goście, a co do Dragon'a to po dwójce jest mi całkowicie obojętne co z tego wyjdzie :)

PS: tej grze zdecydowanie przydałby się jakiś mocny trailer\gameplay, żeby zrobiło się głośniej, tym bardziej że to nowa produkcja, więc siłą rzeczy będzie im się trudniej przebić, tym bardziej że premiera W3 będzie bardzo głośna nie tylko u nas, ale i na świecie

Trailer o niczym nie swiadczy, wystarczy popatrzec na TESO

#9 Użytkownik jest niedostępny   noah 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 847
  • Dołączył: Wt, 23 Wrz 08

Napisany 21 Luty 2014 - 09:22

Jak na razie grafika bardzo ładna, ale to bardziej przypomina symulator życia w średniowieczu bo gdzie jest system walki.

#10 Użytkownik jest niedostępny   Matt8907 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1587
  • Dołączył: Pn, 15 Gru 08

Napisany 21 Luty 2014 - 17:42

Zobacz postP.U., o 20 Luty 2014 - 23:52, napisał(a):

A czym tu się podniecać. Po obejrzeniu tego godzinnego gamplaya poza dobrą grafiką nie zobaczyłem nic specjalnego, po tylu zadanych pchnięciach przez przeciwnika bohater powinien być dziurawy jak sito (a zdaje się nie miał kolczugi na sobie). Jakbym miał podsumować to co zobaczyłem jednym zdaniem, to by było "symulacja średniowiecznego giermka".
Nie znaczy to że grze nie daje szansy, bo to jakby nie patrzeć wczesny build, ale na razie, podchodzę sceptycznie.


A nie pomyślałeś o tym, że mają tryb "God Mode" i pokazują jak wygląda dłuższa walka. Raczej nie dadzą się zabić na live na oczach widzów. Wystarczyły przeciesz 3 dobre uderzenia (z resztą sami o tym ciągle mówią, że zależy im na realizmie i raczej nie popełniliby takiej gafy). Poza tym jak sam napisałem, na razie nie ma co mówić o grze bo jeszcze nie ma zarysowanej do końca fabuły i gra jest w produkcji.

Nie wiem jak wy ale ja na tą grę czekam i nawet planuję przerzucić się z laptopa na stacjonarkę (kiedyś dla mobilności zrobiłem odwrotnie). Kanał ich śledzę codziennie.
Wiedźmin 3 mnie nie interesuje, w 1 grałem, 2 mi nie podeszła. Z resztą nawet jakby była to symulacja życia w średniowieczu to jednak coś w tym jest - otwartość świata i w końcu pełen realizm bez magii i "potworów". Czekam z niecierpliwością... :lol2:

Zobacz postVulc, o 21 Luty 2014 - 00:28, napisał(a):

Wyżej pojawiły się wątpliwości czym się tutaj podniecać. No właśnie, czym? Na to czasu nie znalazłeś, za to na trollowanie i żalenie się już tak? :hmm: Może bądź łaskaw sprecyzować czym ta gra gromi wspomniane tytuły.

Ja napiszę (tak jak wyżej) otwartość świata (roślinność, widoki), pełen realizm bez magii i "potworów". Sorry ale z wiekiem człowiek zmienia sposób patrzenia. Jeden tym się podnieca, a inny napisze, że gra nie warta uwagi. Każdy ma swoje zdanie.

Ten post był edytowany przez Matt8907 dnia: 21 Luty 2014 - 17:49


#11 Użytkownik jest niedostępny   Little Sun 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 606
  • Dołączył: So, 16 Paź 10

Napisany 21 Luty 2014 - 22:34

Obstawiam fail 2015r. To do innych produkcji aaa nawet się nie zbliży.

#12 Użytkownik jest niedostępny   Bartoleon 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1369
  • Dołączył: So, 11 Lis 06

Napisany 21 Luty 2014 - 22:52

Według mnie to będzie gra mieszcząca się w czołówce najlepszych gier bieżącej dekady. Projekt niesamowicie ambitny dużo bardziej niż wiedźmin 3 i jeśli twórcom nawet w 70% uda się zrealizować to co zapowiadają to i tak będzie to ogromny sukces.

#13 Użytkownik jest niedostępny   Vulc 

  • Nie.
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 22851
  • Dołączył: Pt, 03 Lis 06

Napisany 21 Luty 2014 - 23:09

Zobacz postMatt8907, o 21 Luty 2014 - 17:42, napisał(a):

Ja napiszę (tak jak wyżej) otwartość świata (roślinność, widoki), pełen realizm bez magii i "potworów". Sorry ale z wiekiem człowiek zmienia sposób patrzenia. Jeden tym się podnieca, a inny napisze, że gra nie warta uwagi. Każdy ma swoje zdanie.

Każdy ma swoje zdanie, sprawa oczywista. Ja sam nigdzie nie napisałem, że gra nie jest warta uwagi. Wręcz przeciwnie, ma potencjał, poświęciłem prawie godzinę i obejrzałem wklejony materiał, słyszałem o niej wcześniej. Nie widzę jednak czym miałaby gromić wspomniane tytuły. Jak sam zauważyłeś, to trochę inne gry, samo ich porównywanie nie do końca ma sens. Dodatkowo 1,1 miliona funtów na tak ambitny projekt, to może być zwyczajnie za mało. Jeśli ktoś w dość dziecinny sposób przekręca nazwy dużych gier AAA, wypadałoby zaproponować jakąś konkretną argumentację. To miałem na myśli w tym konkretnym wypadku. Projekt ciekawy i z pewnością do tematu zajrzę od czasu do czasu. Co nie zmienia faktu, że jest na razie wielką niewiadomą.

Ten post był edytowany przez Vulc dnia: 21 Luty 2014 - 23:10


#14 Użytkownik jest niedostępny   Dermi 

  • Child of the wilderness
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1207
  • Dołączył: Cz, 26 Wrz 02

Napisany 22 Luty 2014 - 09:47

Zobacz postVulc, o 21 Luty 2014 - 23:09, napisał(a):

Każdy ma swoje zdanie, sprawa oczywista. Ja sam nigdzie nie napisałem, że gra nie jest warta uwagi. Wręcz przeciwnie, ma potencjał, poświęciłem prawie godzinę i obejrzałem wklejony materiał, słyszałem o niej wcześniej. Nie widzę jednak czym miałaby gromić wspomniane tytuły. Jak sam zauważyłeś, to trochę inne gry, samo ich porównywanie nie do końca ma sens. Dodatkowo 1,1 miliona funtów na tak ambitny projekt, to może być zwyczajnie za mało.


Ale oni tak naprawdę nie finansują całej gry przez KS. Warhorse ma prywatnego inwestora (jeden z najbogatszych Czechów, Zdenek Bakala) i to on wyłoży zdecydowaną większość kasy na produkcję. Cały KS był po to, żeby mu udowodnić, że na grę będzie popyt, bo praktycznie wszyscy duży wydawcy, z którymi rozmawiali się wycofali twierdząc, że projekt jest zbyt niszowy i ryzykowny, żeby go finansować. Kampania na Kickstarterze była tylko po to, żeby się przekonać, czy rzeczywiście tak jest (i jak zwykle pokazała, że wydawcy są w dużej mierze oderwani od rzeczywistości :]) - gdyby finansowanie nie wypaliło, Bakala by też się zabrał, bo by stwierdził, że nie będzie finansował projektu bez szans na powodzenie (bo postawił Warhorse warunek - udowodnijcie, że jest popyt, to wyłożę pieniądze, w przeciwnym wypadku koniec z kasą). Te 1.1 miliona funtów zostanie dołożone do produkcji, ale to nie jest ich zasadniczy sposób finansowania Kingdom Come.

#15 Użytkownik jest niedostępny   Vulc 

  • Nie.
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 22851
  • Dołączył: Pt, 03 Lis 06

Napisany 22 Luty 2014 - 10:50

Tego nie wiedziałem, dzięki za info. Co nie zmienia faktu, że projekt jest bardzo ambitny i niełatwo będzie zrealizować obrane założenia/cele. Nie dziwę się w ogóle, że wydawcy nie chcieli podjąć ryzyka. Swoją drogą ile kasy wyłożył Bakala, jakieś konkretne sumy zostały podane?

#16 Użytkownik jest niedostępny   qjin 

  • Przy Tawernie pod Pijanym Kogutem
  • Ikona
  • Grupa: Moderatorzy
  • Postów: 34074
  • Dołączył: Pn, 24 Sty 05

Napisany 22 Luty 2014 - 11:02

Zobacz postnoah, o 21 Luty 2014 - 09:22, napisał(a):

Jak na razie grafika bardzo ładna, ale to bardziej przypomina symulator życia w średniowieczu bo gdzie jest system walki.

Przecież walka w grze będzie, to cRPG pełną gębą w otwartym świecie. Co więcej, mają być ogromne bitwy, jakich w grach jeszcze nie widzieliśmy. ;]
To na razie tylko obietnice (próbke widać było na zwiastunach).

Sam wypatruje Kingdom Come, ale jestem troche sceptyczny. Gra ma być gigantyczna, a na razie pieniędzy mają mało.

Zobacz postDermi, o 22 Luty 2014 - 09:47, napisał(a):

(i jak zwykle pokazała, że wydawcy są w dużej mierze oderwani od rzeczywistości :])

Bo ja wiem, czy tak oderwani. Na Kickstarterze projekt wsparło tylko kilkadziesiąt tysięcy osób. To przecież tyle co nic. Wydawcy chca, zeby gry schodziły w kilkumilionowym nakładzie, a teraz i to nie wystarczy.

Zobacz postVulc, o 22 Luty 2014 - 10:50, napisał(a):

Swoją drogą ile kasy wyłożył Bakala, jakieś konkretne sumy zostały podane?

3-4 miliony dolarów. Pewnie, łącznie z Kickstarterem i zbiórką, która nadal trwa, maja szansę może nawet kilkanaście mln. Może będą próbowali do projektu przekonać kogoś jeszcze, bo projekt raczej pochłonie kilkadziesiąt milionów.

#17 Użytkownik jest niedostępny   Dermi 

  • Child of the wilderness
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1207
  • Dołączył: Cz, 26 Wrz 02

Napisany 22 Luty 2014 - 11:11

Zobacz postVulc, o 22 Luty 2014 - 10:50, napisał(a):

Tego nie wiedziałem, dzięki za info. Co nie zmienia faktu, że projekt jest bardzo ambitny i niełatwo będzie zrealizować obrane założenia/cele. Nie dziwę się w ogóle, że wydawcy nie chcieli podjąć ryzyka. Swoją drogą ile kasy wyłożył Bakala, jakieś konkretne sumy zostały podane?


Informacji o tym ile już wyłożył, to sobie nie przypominam - o ile kojarzę, to z jego pomocą byli w stanie ufundować przygotowanie prototypu pokazywanego wydawcom i na ostatnim streamie (tym godzinnym). W opisie na Kickstarterze podali, że kwota, o jaka proszą (ten początkowe 300 tys. funtów) to ok. 10% całkowitego kosztu produkcji, jak rozumiem sfinansowanej przez Bakalę. Ostatecznie daje to jakieś 3 mln funtów, czyli ponad 15 mln zł - to chyba nawet nieco więcej niż budżet pierwszego Wiedźmina, ale pewny nie jestem. Biorąc pod uwagę, że pracują w końcu za stawki środkowo-europejskie nie sądzę, żeby to była zdecydowanie zbyt mała suma na zrobienie solidnej gry.

Zobacz postqjin, o 22 Luty 2014 - 11:02, napisał(a):

Bo ja wiem, czy tak oderwani. Na Kickstarterze projekt wsparło tylko kilkadziesiąt tysięcy osób. To przecież tyle co nic. Wydawcy chca, zeby gry schodziły w kilkumilionowym nakładzie, a teraz i to nie wystarczy.

No właśnie - jeżeli ktoś oczekuje, że każdy wydawany przez niego tytuł będzie się sprzedawał w milionowych nakładach, to jednak musi żyć w ciekawym świecie ;p Może już nie śledzę rynku wydawniczego tak, jak dawniej, ale ile z wydawanych przez "poważnych" wydawców tytułów to nowości, a nie sequele hitowych marek? W ten sposób wpada się w błędne koło wydawania tylko kolejnych CoDów czy Assasynów, bo "nowe" projekty są traktowane jako zbyt ryzykowne.

BTW, z tym, czy to będzie takie "cRPG" pełną gębą, to bym się na razie wstrzymał ;) Wprawdzie tytuł wsparłem, bo wygląda ciekawie i obiecująco, ale o systemach RPGowych powiedzieli tyle, co nic. Wiemy za to, że będzie dużo minigierek :P

#18 Użytkownik jest niedostępny   Vulc 

  • Nie.
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 22851
  • Dołączył: Pt, 03 Lis 06

Napisany 22 Luty 2014 - 11:38

Zobacz postDermi, o 22 Luty 2014 - 11:11, napisał(a):

Ostatecznie daje to jakieś 3 mln funtów, czyli ponad 15 mln zł - to chyba nawet nieco więcej niż budżet pierwszego Wiedźmina, ale pewny nie jestem. Biorąc pod uwagę, że pracują w końcu za stawki środkowo-europejskie nie sądzę, żeby to była zdecydowanie zbyt mała suma na zrobienie solidnej gry.

Za taką kwotę można już coś konkretnego zrobić, nadal jednak pozostaję przy delikatnym sceptycyzmie. ;) To ogromny projekt i potrzebuje adekwatnego finansowania, inaczej zrealizowanie wszystkich założeń może się okazać niemożliwe. Nawet jeśli odpowiednią sumę uda się zebrać, nie ma żadnej gwarancji sukcesu. Wiem, trochę marudzę, ale wolałbym się na razie nie napalać. Zobaczymy, na pewno potencjał jest spory, o czym wcześniej pisałem, będę trzymał rękę na pulsie.

#19 Użytkownik jest niedostępny   Matt8907 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1587
  • Dołączył: Pn, 15 Gru 08

Napisany 22 Luty 2014 - 11:57

Zobacz postqjin, o 22 Luty 2014 - 11:02, napisał(a):

Przecież walka w grze będzie, to cRPG pełną gębą w otwartym świecie. Co więcej, mają być ogromne bitwy, jakich w grach jeszcze nie widzieliśmy. ;]
To na razie tylko obietnice (próbke widać było na zwiastunach).


Bitwy już były, choćby w Mount and Blade: Warband (polecam, fajna gra), jednak KCD ma to coś w sobie. Mam nadzieję, że projekt wypali, bo szkod będzie jak pod koniec ogłoszą, że jest słabe zainteresowanie oraz, że brakło im kasy.

Jakby nie patrzeć to co uzbierali z KS + z kieszeni prywatnego inwestora daję ładną sumę (wiadomo nie ma co porównywać z innymi produkcjami) ale przypomnę jak było np. z Gothiciem 1, gra przyjeła się całkiem nieźle (z dużą liczbą bugów, byłą wręcz nie skończona) i nawet powstały kontynuacje, a budżet początkowy był bardzo mały.
Z tego co wiemy gra bęzie podzielona na 3 części i rzeczywiście 1 część może być niedopracowana ale jak będzie mieć to coś, to podejrzewam, że dobrze się sprzeda i następne będą tylko lepsze.

Przykładowo dla mnie nie muszą zatrudniać odrazu "znanych" osób do podkładu dźwiękowego, podejrzewam, że jakby ogłosili, że poszukują osoby do użyczenia głosów, to mieliby całą masę chętnych z dobrą dykcją i to nawet za darmo.

Ten post był edytowany przez Matt8907 dnia: 22 Luty 2014 - 12:11


#20 Użytkownik jest niedostępny   Dragonov 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1545
  • Dołączył: Pt, 07 Kwi 06

Napisany 22 Luty 2014 - 12:45

O rany następna gra z dużymi aspiracjami w którą nie wierzę :goryl: , jednocześnie mając ogromną nadzieje że wypali i faktycznie będzie gra "wszech czasów" w swojej tematyce...zaraz po star citizen :-O

  • (112 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

3 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych