Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Xyozi

Laptop typowo do gier, 4000 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem kompletnym laikiem, więc nie bijcie.

Wcześniej była grana konsola i tablet, ale chciałabym w końcu kupić dobrego laptopa. Będzie używany głównie do przeglądania internetu i grania. Brak jakiś specjalnych wymagań, no może żeby był w miarę wydajny i nie palił się po dwóch godzinach pracy :)

Z góry dzięki za propozycje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podany acer ma duże możliwości rozbudowy ramu do 32 GB, jak i montaż dodatkowcyh dysków w lap z nie kombinując z przekaładaniem. :)

y50 to nowość i można powiedzieć że wygląda bardzo fajnie jak i fajnie jest złorzony.

 

Ps. Wypuszczanie przez lenovo (y510p,y50) mocne konfiguracje tylko w 15 jest strzałem w kolano, gdyby taki y70 był - 17 cali z i7 + gtx860 + taki wygląd jak ma y50 to powiem że ge/s/p 70 od MSI miałyby konkurencje, a tak tylko acer w 17 MSI i typowe DTR :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie ma żadnej sensownej alternatywy w 17" i tej cenie? Nie żeby mi nie odpowiadał ten Acer, jest bardzo w porządku, ale zastanawiam się, czy jest sens jeszcze odwlekać kupno i szkukać czegoś lepszego, czy od razu wziąć tego Acera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie mam zastrzeżeń do kultury pracy y580,y510p jak i pewnie teraz y50. Te układy chłodzące przynajmniej sobie dają radę a nie jak MSI. W dodatku lenovo trochę jeszcze je przytępia. To znaczy jest parę sztuczek gdzie tą temperaturę jeszcze można zbić. Co z tego że MSI ma lepsze konfiguracje jak po roku zaczyna występować throttling.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach