Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

KDiMTr2l.jpg

 

 

Developer: From Software / SCE Japan Studio

 

Wydawca: Sony Computer Entertainment

 

Platformy: Playstation 4

 

Data Premiery: 28 Marzec 2015

 

 

Obrazki z gry

 

7JPpHrOl.jpg

 

9NL7iTgl.jpg

 

fzpgL6Rl.jpg

 

 

 

Opis fabuły

 

Bloodborne to gra tworzona przez Hidetaka Miyazaki, człowieka stojącego za Deamon's Souls i Dark Souls. Akcja gry toczy się w Yharnam, pradawnym, zapomnianym i opuszczonym mieście. Yharnam było niegdyś miejscem w którym schronienia i pomocy szukali chorzy, właśnie w rolę takiego pielgrzyma przyjdzie wcielić się graczowi. Przybywając do miasta okazuje się bowiem że niegdyś schronienie dziś stało się ofiarą strasznej klątwy, plagi, która zamienił jego mieszkańców w krwiożercze bestie. Naszym zadaniem będzie przetrwanie jak i rozwikłanie ponuerj zagadki stojącej za ponurymi losami Yharnam...

 

Opis gry

 

Gra ma być duchową kontynuacją Dark Souls i Deamon's Souls. Możemy więc spodziewać się zbliżonego systemu rozwoju postaci oraz przedziwnych lokacji pełnych niebezpieczeństw. Twórcy gry obiecują skomplikowane, wielopoziomowe i bogate w detale lokacje. Ulice Yharnam mają być pełne niebezpieczeństw i alternatywnych ścieżek, od zacienionych alejek i rynsztoków po same dachy budynków. Od seri Souls ma grę odróżniać walka o bardziej ofensywnym ukierunkowaniu. W przeciwieństwie do np. Dark Souls gdzie gracz zazwyczaj był zmuszony do bardziej powolnej, defensywnej rozgrywki, Bloodborne ma stawiać na ofensywną, szybszą walkę. Gracz ma być zdecydowanie częsciej atakowany przez większe ilości przeciwników a szybki ataka ma być najlepszą formą obrony. Nasz arsenał wzbogacą ataki dystansowe mające urozmaicić arsenał. Nie należy jednak mylić Bloodborne z typowym slasherem. Według twórców walka pomimo szybszego charakteru ma być wciąż wymagająca i taktyczna.

 

 

 

Edytowane przez Akozz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z dobrych wiadomości:

"Pracujemy naprawdę bez wytchnienia, aby gra mogła pojawić się na początku 2015 roku."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tradycyjnie na Gamersyde najlepsza jakość, polecam ściągnąć i odpalić na dużym TV. Gra wygląda kapitalnie, klimat to najwyraźniej ta sama półka. Miejscówki? Wystarczy obejrzeć trailer, From w najlepszej formie. Animacje postaci i ataków pierwsza klasa. Nie wiem doprawdy czego mógłbym się tutaj doczepić. Pozostaje kwestia systemu walki, o którym też trochę się dowiedzieliśmy przy okazji GC:

 

The combat style requires more pro-active and offensive tactics and weapons such as the transforming saw cleaver and blunderbuss shotgun, will give you variety. You can also make use of quicker movement and dodging.

 

“There’s no more hiding behind a big shield waiting for a chance to strike,” said Yamagiwa. “Enemies in Bloodborne are quicker and more aggressive as well, and at times you’ll be facing more enemies at once than in the past. There are situations where if you sit back and wait for an opening, you’ll get overwhelmed.

 

“At times, you have to be on the offensive. But this is not a hack-and-slash game. Rest assured, Bloodborne is still an action RPG at its core, and combat is still very much about strategy and tactics.”

 

Bardziej nastawiony na atak, agresywniejszy, ale nadal oparty na taktyce i strategii system walki. Pytanie czy będzie odpowiednio elastyczny i zapewni właściwą serii DS różnorodność w kreacji postaci. Ma to przecież ogromny wpływ na replayability, a gry od From Software słyną z tego elementu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra ryje beret :o zwłaszcza najnowszy trailer. Must have :thumbup:

 

Klimat i muzyka, coś wspaniałego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niewiele wynika z powyższego artykuliku. Taka typowa mowa-trawa, którą zrozumie autor, a reszta będzie się zastanawiać co ma na myśli. ;) Ciężko określić wpływ tych zmian na faktyczny poziom trudności w grze, przy tak znikomej ilości konkretów. Nie ma też na razie co bić na alarm, nawet drugie Dark Soulsy nadal proponowały wyzwanie na akceptowalnym poziomie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie się zgadzam ale z drugiej strony ew. decyzja o obniżeniu stopnia trudności też dziwić nie powinna.

Fajnie jest zrobić grę z pasją, hardcore'ową, trudną i w ogóle... Tylko to już praktycznie 4 taka gra, a sprzedaż tyłka nie urywa.

"Może nie jest źle ale zawsze można wybadać czy nie będzie lepiej gdy ułatwimy" - prawda? ;)

 

Tym bardziej, że marka nowa więc i łatwiej przyciągnąć nowych nabywców.

Edytowane przez crush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się i bynajmniej mnie to nie dziwi - jeśli obniżać poziom trudności, to właśnie przy okazji nowej serii. Ile by nie miała wspólnego z Soulsami (o czym twórcy ustawicznie przypominają), to nadal nowa seria. :) Zresztą o spacerze przez park też nie ma mowy. Oby jednak nie przesadzili, bo choć sprzedaż faktycznie szału nie robi, nadal stała grupa graczy płaci za każdą, kolejną odsłonę. Grupa o dość ścisłych wymaganiach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie będę się mógł już więcej chować za tarczą to...za ch#ja nie przejde :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczyłyby normalne zapisy gry, albo chociaż checkpointy. Dark Souls 2 podobał mi się ale dead i ponowny start od ogniska to zdecydowanie nie dla mnie. Ogólnie gra nie była znów taka trudna jeżeli wiedziałeś co jest przed tobą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem zwiastun w lepszej jakości i muszę przyznać, że klimat gry zniewala z nóg. :o

Gra nie wydaje się dokładnie taka, jak poprzednie gry From Software i potwierdzają to pierwsze opinie osób na gamescomie i choć nadal walka odgrywa ważną rolę, to kto wie, może dla odmiany w to zagram z chęcią. Moje "spotkanie" z Demon's Souls i Dark Souls ograniczyło się jedynie do krótkiego kontaktu - nie mój typ gier.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać na zbliżeniach pewne niedociągnięcia techniczne, ale art design... mistrzostwo świata. Coraz mniej widać, że to w jakimś sensie duchowy spadkobierca Soulsów i bardzo dobrze. Wygląda za to na solidny, momentami groteskowy horror. Pamiętając o tym, że o gameplay nie trzeba się martwić, szykuje się wybitny ex.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać na zbliżeniach pewne niedociągnięcia techniczne,

I ty brutusie...? :E

Szczerze, komentarz na gamersyde pod skrinami przyprawił mnie o niezłe wtf, tu to samo :E

Nie wiem co tam jest niedociągnięte, ale ok. To ja jako -ostatnimi czasy- pecetowiec, nie widzę tu nic na co mógłbym narzekać- a tu proszę... :E

 

Tak jak piszesz, art jest boski (...diabelski?) a technikalia służą tylko przedstawieniu właśnie tej artystycznej wizji, zawsze. I tylko to się liczy. I na moje nic na tych szotach nie jest w żaden sposób... hmm, niedorysowane? Spójrz na ilość detali, geometrii na obramowaniach obrazów, czy nawet dość okrągłe wiszące pojemniki z krwią... pokryte do tego pajęczyną. Pytanie czy takie detale będzie widać w "tylko" FHD z normalnej kamery, ale hej, detal jest? Jest. Nie rozumiem za cholerę czego się czepiacie :E wobec TAK klimatycznej, tak dopicowanej przecież scenerii... :E Wszystko co powinno być krągłe, włącznie z głupimi kapeluszami... no, jest krągłe. Kółko wózka inwalidzkiego też. Ulica "wypukła" gdzie trzeba, również np. pokrywy trumien... wiele takich detali połyskuje i ogółem pokazuje że naprawdę sporo tu efektów. Object based motion blur na ptaszyskach... No nie wiem, co z wami, ludzie?! :E

Przecież tu jest wszystko na swoim miejscu, nawet rdza na kracie jest warstwowa i odpicowana :E

 

Jak już to narzekałbym na trailer i lekki shimmer w nim, choinka wie z czego wynikający (rozdzielczość pewnie- czasy takie że przydałby się downsampling). Na szotach jest bosko jak dla mnie, również technicznie...

Edytowane przez Adi-C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dżizas, Ty to potrafisz zrobić zamieszanie o nic. :E Czy jak gdzieś napisałem, że to JAKIKOLWIEK problem? Wywaliło mi screeny w dużym zoomie i widać tam trochę marniejszych tekstur i... tyle. Serio, jeden zwrot odebrałeś jako czepianie się? Mimo całościowego kontekstu wypowiedzi? No bądźmy poważni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serio, jeden zwrot odebrałeś jako czepianie się? Mimo całościowego kontekstu wypowiedzi? No bądźmy poważni.

Ej, a mało to dałem szczerbatych? :E Przecież widzę że się podoba, po prostu nie mogę zrozumieć co tam jest niby nie tak + wymieniłem przy okazji co jest "na tak", bo i sporo tam tego.

 

Jak ktoś pisze o niedociągnięciach to myślałem że nie trzeba dodawać że nie uważa ich za zaletę, zatem to problem. Zapytałem zatem o co chodzi, tyle.

Po prostu zdziwiła mnie sytuacja gdzie oba komentarze które przeczytałem odnośnie szotów które mi zatrzymały serducho, oba te komentsy zamiast zacząć od zachwytów, zaczynają od "problemów" technicznych :E Gdybym ja tak napisał, nasłuchałbym się jak to "jestem z pece" i mam wyp&$#@!*ać. :E

Tylko pytam, no :E

 

Gamersyde ma "wąską" stronę, jeśli się ją powiększa w przeglądarce to i szoty otwierają się powiększone niestety. Stąd pewnie problem.

Edytowane przez Adi-C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś pisze o niedociągnięciach to myślałem że nie trzeba dodawać że nie uważa ich za zaletę, zatem to problem. Zapytałem zatem o co chodzi, tyle.

Tyle lat na forum, a nadal nie pamiętasz mojego podejścia do kwestii oprawy? Jestem zawiedziony. :( Zacząłem od "niedociągnięć" głównie z myślą o dalszej części wypowiedzi - niezależnie jak w rzeczywistości miałaby gra wyglądać od strony czysto technicznej, przy takim designie nie ma to praktycznie żadnego znaczenia. Nawet bez niego, do kwestii tej podchodzę bardzo elastycznie.

Po prostu zdziwiła mnie sytuacja gdzie oba komentarze które przeczytałem odnośnie szotów które mi zatrzymały serducho, oba te komentsy zamiast zacząć od zachwytów, zaczynają od "problemów" technicznych :E Gdybym ja tak napisał, nasłuchałbym się jak to "jestem z pece" i mam wyp&$#@!*ać. :E

Nic byś się nie nasłuchał. ;) Spojrzałem teraz w komenty i faktycznie widzę odrobinę podobny brzmieniowo post. Nie, nie jestem jego autorem. :E

Gamersyde ma "wąską" stronę, jeśli się ją powiększa w przeglądarce to i szoty otwierają się powiększone niestety. Stąd pewnie problem.

Nie trzeba powiększać, wystarczy mnie 15-calowy monitor w laptoku. :E

Edytowane przez Vulc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ej, i to ja ponoć zamieszanie robię...?

Tyle lat na forum, a nadal nie pamiętasz mojego podejścia do kwestii oprawy? Jestem zawiedziony. :(

Właśnie dlatego że pamiętam, byłem zdziwiony. Przecie rozumim resztę postu, kaman.

 

jako głosi księga laba

Zatem zaprawdę powiadam wam, jeśli imć Vulc post rozpoczynając, na temat gry jawnie przepięknej traktując, o zmyślunych jakiś ci niedocióngnieńcach techńecznech prawić rozpocznie, wiedzcie tedy iż rzecz dziwna nastała, jako że ów Pan zacny na takie drobiażdżki uwagi zwracać niezwykłym, a zatem pytajcie się, a oświeconymi co do przyczyn takiego pierdzielenia zostaniecie!

 

mam nadzieję że eot, co? ;)

Edytowane przez Adi-C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minąłeś się z powołaniem, powinieneś zostać poetą - zaraz, może właśnie jesteś? :E No i uściślijmy, bo bynajmniej nie jest tak, że na oprawę nie zwracam uwagi. Jednak jeśli nie widzisz tam niedociągnięć technicznych, to faktycznie może zakończmy te "pierdzielenie". ;)

Edytowane przez Vulc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm a ja będę tym narzekającym i powiem że powyższy gameplay wygląda raczej średnio. Zapowiada się na "Dark Souls 3" w nieco innych klimatach i z szybszą walką. Mnie osobiście bardziej odpowiadały klimaty DS1 i 2, nieco bardziej średniowieczne z nutką dark fantasy i czymś że tak to określę mitycznym i tajemniczym. To nowe tło tak średnio przypada mi do gustu. Ale to kwestia subiektywna więc nie powód do krytykowania gry.

 

Co do bardziej obiektywnych kwesti. Graficznie nie powala, wygląda raczej lekko podrasowany DS2... ale z drugiej strony to tylko youtube i kompresja więc wiadomo.

Chyba jednak wolałem wolniejszą walkę z Dark Souls, w tej z filmiku nie za bardzo czuć tą swojego rodzaju, wagę, która czyniłą DS tak ciekawym. Dość łatwo wyglądały te pojedynki, może to kwestia słabego AI albo jakichś prostych przeciwników. Wolał bym jednak jakość a nie ilość, zdecydowanie preferuję w tej kwesti DS1.

Nie widać też specjalnie jakichś zmian względem Dark Sousl... to może plus a może minus...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostal ktos jeszcze takiego maila ?

 

46NIamg.jpg

Edytowane przez jacek2707

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Uu Panie, kurzyk. 
    • A mam... teraz niech autor tematu pokaże
    • Zmiana obciążeń podatkowych to jest jeden z najważniejszych postulatów w ogóle. I nie jest to głupia wojenka światopoglądowa tylko system wymagający kompetencji i wpływający na wszystkie inne. Tusek straci przedsiębiorców już w 2027r. jeżeli tego nie zrobi.
    • Ja w jedynce miałem ciut ponad 100godzin. W dwójce już doszedłem do tego poziomu, że brakuje mi kilkunastu rzeczy z 1. Na dzień dzisiejszy to oryginalna gra, ale względem pierwszej części wybrakowana - sprzęt, ulepszenia broni nie istneją, pojazdy - jest tylko mech jak na razie, brak ulepszeń mecha/manewrów, brak jednej frakcji + nie ma wszystkich rodzajów misji z 1. Ta gra opiera się na swoim autorskim, oryginalnym pomyśle. Nie jest gierką na setki godzin, a jakieś 120-160. Do tego początek może być nudny, bo masz blokadę poziomu trudności przez niski LVL postaci. A gierka zaczyna się dopiero od poziomu trudnośći 6 - wszystko niżej to pomyłka, i nie pokazuje czym ta gra na prawdę jest. Najlepsze jest to że chyba z 6 osób namówiłem na Helldivers 1, bo goty chodziło na kluczykowniach po 6zł, nikomu gra się nie spodobała. Te same osoby kupiły Helldivers 2 i wsiąkły. Kto tam na YT miał film w stylu - "Jak zmiana kamery zmieniła całą grę", czy jakoś tak. I chyba tylko w tym był problem popularności 1 części. No i jest tu jedna rzecz, której nie widziałem nigdzie indziej, za co duży plus dla autorów. Zdobywanie waluty premium. W grze możesz zdobyć, jak poszukasz, super kredyty, czyli walutę premium. Od 10 do 40 na rundę, ich spawn też jest losowy, zawsze są w bunkrach. Jak jeden z graczy weźmie perk od skanowania terenu, to miejsca z lootem - próbki, superkredyty, ciężka broń - są widoczne dla każdego na mapie. Do tego w podstawowym drzewku zakupów też możesz kupić te kredyty, za medale które dostajesz na zakupy sprzętu, skinów, pancerzy i perków. Gram w to od premiery, nabite 57 godzin i co ? Zdobyłem tego wystarczająco na 2 karnety bojowe, i jeden pancerz premium ze sklepu. I coś tak jeszcze zostało. Nie widziałem takiego ruchu u innych. Solo gierka jest nudna, najlepiej grać z teamem. Jest polski disocrd Helldivers 2, 75% ludzi tam jest mega ogarnięta. Link do discorda: https://discord.gg/FBazNfMR
    • chyba lepiej testowac na trainning dummy, gdzie widzisz obrazenia zadawane.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...