Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

NalesniQ

Kupić zestaw za 1300zl czy za 2000zl i poczekać ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pisałem podobny temat o kupnie komputera, ale zrezygnowałem. Teraz już na poważnie :) Złożyłem zestaw do 1300zl. Jestem zielony w tych sprawach więc możecie poprawić mój zestaw (nawet powinniście) :). Komputer ma być do starszych gier, nowych i najnowszych, ale nie zbyt wymagających. Chodzi mi głownie o symulatory i starsze ściganki. Zestaw który złożyłem ma być tak tylko na początek, potrzebuje komputera na teraz. w niedalekiej przyszłośći wymienię grafe i komputerek jak zloto :) Gry nie musza chodzić nawet na wysokich ustawieniach. Byle żeby nie lagowało. Gry w które chcę pograć to : Farming Simulator 13, Euro Truck Simulator 2, Może NFS Rivals- ale komp chyba za słaby :) Test Drive Unlimited 2. Gry nie są chyba aż tak wymagające :)

 

Za tą kwotę nie wymagam dużo.

To tyle, Pozdrawiam i dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

 

Link do zestawu : http://www.morele.net/inventory/info/9hw7eL/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ehh marnie trochę i jeszce w Windowsem, z nowych części będzie ciężko w tym budżecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komputer kiepski, ale tak jak mówilem zrobię w przyszłości większy upgrade. Komputer chciałbym jak najszybciej zamówić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to integra :). To na pewno banalne pytanie, ale jak już mówiłem, jestem zielony w komputerach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to integra :). To na pewno banalne pytanie, ale jak już mówiłem, jestem zielony w komputerach