Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

GEN1992

jak płacić za autostrady

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie może pytanie banalne ale jestem młodym kierowcą i wybieram się trasę. Czy podróżując osobówką wystarczy tylko gotówka?

 

Jak wygląda ta elektroniczna metoda płatności?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można płacić też zbliżeniowo kartą, jest wygodniej.

 

A jak chcesz płacić elektronicznie to musisz kupić ten odbiornik i zamontować go w samochodzie, nie mam tego cuda póki co.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a w miejscach gdzie bramki są zlikwidowane i są te czytniki na drogą ? auta które mają te urządzenie mają bez problemów a ci którzy ich nie mają?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a w miejscach gdzie bramki są zlikwidowane i są te czytniki na drogą ? auta które mają te urządzenie mają bez problemów a ci którzy ich nie mają?

 

Są wydzielone bramki dla aut z odbiornikami i normalne bramki dla aut bez nich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha czyli chyba wszystko wiem

a takie pytanie poza tematem w jakim czasie można pokonać trasę 500 km w Polsce ? wg google maps 6h jak to wygląda realnie? trasa z mazur do krakowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dokładnie jak trasa wygląda? Ile miast po drodze? Bo 500Km można pokonać w 3.5h-4h autostradą jadąc spokojnie a i 8h jak po drodze jest do przejechania kilka dużych miast. Z Mazur do Krakowa.

No dobra ale dokładniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach