Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

L4sT

Słuchawki do 250zł max 300

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

 

Przymierzam się do zakupienia słuchawek szczerze to nie mam żadnego pojęcia jakich dlatego zgłaszam się do Was drodzy forumowicze ;)

 

 

Słucham dużo muzyki można powiedzieć, że jeśli komputer działa, a ja jestem przy nim to muzyka też leci! Jeśli nie muzyka to oczywiscie gry.

 

Aktualnie mam: A4Tech HS50 jednak widać na nich skutki użytkowania - nie wiem jak to nazwać materiał skóropodobny na nausznicach zaczął się łuszczyć...

Dlaczego piszę o moich starych słuchawkach, bo założyłem u kolegi Creative Fatality i dźwięk był o niebo lepszy, ale to taki offtop

 

Karty dźwiękowej jak na razie nie mam, ale chcę zakupić w najbliższym czasie zaraz po słuchawkach jednak to one są można powiedzieć priorytetem

Muzyka głownie Electro, House, Techno, Progressive, czasami dubstep zadnego rapu, muzyki klasycznej czy rocka. Gry głownie mmorpg owszem fps'y też się trafiają, ale nie muszę mieć słuchawek typowo pod np. CS:GO.

Męczy mnie sprawa mikrofonu, bo mam oczywiscie mikrofon osobno i nie widzę wiekszej potrzeby by mieć go w słuchawkach dlatego chce się skupić głównie na brzmieniach, a nie na tym czy mikrofon jest dobry i czy wgl jest. Mikrofon jeśli będzie to ok jak nie to nie - nic się nie stanie.

 

Przyznam się, że na słuchawkach się nie znam kompletnie. Dlatego proszę Was o pomoc byście powiedzieli chociaż na co patrzeć przy wyborze. Czytalem pare recenzji na audiofanatyk jednak jest tam opisany bas, średnica i góra na co zwracać szczególnie uwagę w moim przypadku?

Jesli chodzi o karte dźwiekową to pochodzi ona z płyty MSI Z77-G43 i jest to dokładnie: Realtek ALC892

 

No i na koniec cena nie ukrywam celuję w 200zł ewentualnie 250zł jeśli będzie jakis ogromny skok jakościowy między 250zł a 300zł to kupię słuchawki za 300zł.